Pakiet RAKSSQL: Zawiera moduły: SPRZEDAŻ, MAGAZYN, CRM, ZAMÓWIENIA, KASA - BANK - ROZRACHUNKI, ZARZĄDZENIE DOKUMENTAMI / ZAŁĄCZNIKAMI, GENERATOR RAPORTÓW, PLATFORMA ONLINE B2B (licencja na 50 kont) i PRACA ZDALNA
polecany dla: firm B2B z magazynem i możliwością sprzedaży dla partnerów online np hurtownie
moduły opcjonalne (możliwości dokupienia): Drukarki fisklane, TAX-FREE, KSIĘGA HANDLOWA, KSIĘGA PODATKOWA, KADRY-PŁACE, E-Commerce B2C , Zaawansowane Raporty oraz wiele innych
Każda firma, dbająca o rozwój i ekspansję na rynku dochodzi do punktu, w którym możliwości gromadzenia i przetwarzania informacji determinują jej perspektywy. Pakiet RAKSSQL jest narzędziem rejestrującym wszystkie zdarzenia gospodarcze, zachodzące w firmie oraz pokazującym pełny obraz jej działalności operacyjnej i finansowej. RAKSSQL oparto na jednej wspólnej bazie, w celu integracji informacji w obrębie całego przedsiębiorstwa. Dane wprowadzane do programu są natychmiast dostępne dla wszystkich uprawnionych użytkowników. Pakiet RAKSSQL powstał na bazie ponad 23-letnich doświadczeń firmy RAKS w tworzeniu oprogramowania wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwem. To produkt całkowicie polski, dostosowany zarówno do krajowych realiów gospodarczych, jak również do standardów Unii Europejskiej.
Zastosowanie
Pakiet RAKSSQL przeznaczony jest dla firm produkcyjnych, handlowych i usługowych. Składa się z kilkunastu modułów, które mogą funkcjonować samodzielnie lub w całości - tworząc jeden system. Zapewnia to możliwość pracy jednostanowiskowej lub pracy w sieci, w tym również pracy zdalnej przez Internet.
Bezpieczeństwo inwestycji
W trosce o naszych Klientów i optymalizację kosztów zakupu pakietu RAKSSQL, wprowadziliśmy w ofercie unikatowe rozwiązanie. Klient może wybrać z szerokiej gamy tylko te moduły, które są dla niego niezbędne. Zapewnia to osiąganie najefektywniejszych wskaźników możliwości do ceny zakupu. Dzięki pełnej integracji, rozbudowa pakietu jest szybka i bezproblemowa. Może być wykonana w dowolnym momencie, wraz ze zmianami profilu i potrzeb użytkownika.
Brak dodatkowych opłat licencyjnych
Razem z pakietem RAKSSQL użytkownik otrzymuje nowoczesną i bezpieczną oraz całkowicie darmową bazę danych SQL dla nieograniczonej liczby stanowisk. Zapewnia ona w pełni bezobsługową pracę, eliminuje zarówno koszty szkolenia personelu jak i koszty związane z bieżącą administracją i konserwacją oprogramowania.
Możliwość wyboru systemu Linux
RAKSSQL oparto na nowoczesnej bazie danych SQL, która zapewnia pracę w architekturze klient-serwer. Dzięki temu program zapewnia wysoką wydajność i stabilność oraz tak ważne bezpieczeństwo danych. Aplikacja daje możliwość wyboru systemu operacyjnego serwera. Oferowana baza danych SQL znakomicie pracuje zarówno w środowisku Windows jak i Linux. Wykorzystanie darmowego systemu Linux zdecydowanie obniża całkowity koszt związany z zakupem i użytkowaniem oprogramowania.
Platforma B2B to rozwiązanie stworzone dla firm, które chcą podnieść poziom obsługi swoich partnerów biznesowych i zaoferować im narzędzia ułatwiające bieżącą współpracę handlową. Poprzez udostępnienie uwierzytelnionym kontrahentom wybranych funkcji systemu, dajemy możliwość samodzielnej i nieograniczonej czasowo realizacji transakcji handlowych. Korzyści odnoszą wszyscy użytkownicy programu. Przedsiębiorstwo, w którym funkcjonuje platforma może zawierać transakcje 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku. Kontrahenci korzystający z platformy mają zawsze dostęp do aktualnej oferty, mogą składać zamówienia w dogodnym dla siebie terminie. Bezpośredni przepływ informacji pozwala na optymalizację dostaw i efektywne zarządzanie zapasami, a skrócenie czasu obsługi umożliwia pozyskanie nowych klientów. Kontrola rozrachunków i możliwość rezerwacji towarów daje poczucie bezpieczeństwa partnerom handlowym. RAKSSQL Platforma B2B jest elementem kompletnego systemu do zarządzania firmą. Funkcjonalności B2B:
- katalog produktów/towarów,
- zamówienia,
- płatności on-line,
- panel kontrahenta,
- podgląd zamówień,
- podgląd faktur,
- podgląd rozrachunków,
- zarządzanie kontrahentami,
- panel administracyjny,
- wydruk zamówień,
- wydruk faktur.
System udostępnia wybrane funkcje wskazanym przez firmę (uwierzytelnionym) partnerom biznesowym lub klientom, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Klient platformy B2B ma możliwość samodzielnego realizowania następujących operacji:
- przeglądanie aktualnej oferty firmy,
- składanie zamówień,
- kontrola rozrachunków,
- aktualizacja danych firmy,
- dodawanie osób upoważnionych do systemu,
- przechowywanie towarów w postaci "ulubionych",
- konwersja "ulubionych" do koszyka,
Program pozwala na stworzenie elastycznej i wygodnej platformy współpracy z klientami i partnerami handlowymi firmy, oferując uniwersalne, proste do stosowania narzędzia wspomagające proces sprzedaży i obsługi kontrahentów.
Linki:
Wersja demo: POBIERZ
Ulotka informacyjna modułu Sprzedaż: POBIERZ
|