RAKI - cena 37,90zł*
Wysyłka: jedna para 11,00zł
****
Świetna alternatywa dla tzw. "kolczatek" - są połowę tańsze i nie ważą nawet trzeciej części kolczatki, a własnościami terenowymi zdecydowanie je przewyższają!
RAKI prawdziwe.
Mamy wszystkie rozmiary! Od 34 do 47 w czterech wielkościach:
S:34-37
M:37-41
L:41-44
XL:44-47
Musisz tylko napisać do nas, który rozmiar potrzebujesz!
Na TEJ aukcji, jeśli nie podasz inaczej - wyślemy wielkość L!
Wielkie i ostre KOLCE!
**
Na tej aukcji rozmiar L = 41-44
RAKI S, M, L, XL na innych aukcjach.
Po zalicytowaniu na tej aukcji możesz poprosić o rozmiar, który potrzebujesz!
Raki służą do zwiększenia (wytworzenia!) przyczepności butów do śliskiego podłoża:
- gołoledź!
- zajeżdżony śnieg
- oblodzenie
- śnieg na schodach!
- błoto! (choćby na górskich ścieżkach)
I oczywiście na KAŻDY trudny teren, choćby to były zaspy za domem!
Nie niszczą obuwia - są wykonane ze stali nierdzewnej i ELASTOMERU. Łatwo je zdjąć i założyć ponownie, nie zajmuje to więcej niż minutę. Raki mają dodatkowy pasek zamykany na rzep, który zaciska je na butach, aby nie przesuwały się.
Te raki są przeznaczone na ekstremalne warunki pogodowe, tam, gdzie zawiodą "miejskie" raczki (sprzedawane na innych naszych aukcjach), np:
- zimowa wyprawa w góry,
- duży śnieg,
- lód pod śniegiem.
Lub choćby wyjście w teren, za miasto, do parku, "na górki" - na sanki.
UWAGA: Te raki nie są sprzętem wyczynowym i używanie ich do wspinaczki ekstremalnej nie jest możliwe.
Możesz jednak założyć je i pójść na zimową wycieczkę w góry. BEZPIECZNIE!
Zdjęcia przedstawiają REALNY obraz posiadanych przez nas i oferowanych raczków.
Na dołączonych zdjęciach raczki M założone na damskie kozaczki - rozmiar 40
Długość podeszwy z obcasem = 28,5cm
Sprzedajemy w zestawach po dwie sztuki. Oba raczki są takie same - nie ma lewego czy prawego.
Koszt wysyłki podany w opcjach dostawy
UWAGA: * Prosimy NIE KORZYSTAĆ z koszyka ponieważ w ten sposób robione zamówienia często przychodzą ZWIELOKROTNIONE, tzn. Ty klikasz jeden raz, a w aukcji pojawia się info, że kupiłeś np 3 lub 4 sztuki czy komplety. Prowadzi to do sporów dotyczących zwrotu prowizji za niezrealizowane zakupy.
*
UWAGA:
Zanim klikniesz drugi lub trzeci raz, bo wydaje Ci się, że coś Ci się nie udało, skontaktuj się z nami, bo zrobisz w ten sposób drugi czy trzeci zakup tego samego przedmiotu. Jeśli tak się stanie, bezwzględnie będziemy dochodzić od Ciebie zwrotu uiszczonej prowizji od niezawartych transakcji.
Do nas kontakt jest zawsze:
[zasłonięte]@traper.waw.pl
784-[zasłonięte]-080 (play)
.
Oczekuj od nas:
- sprawnego i nowego towaru zgodnego z opisem
- solidnego, mocnego opakowania
- szybkiej wysyłki
- paragonu lub (na żądanie) FV
UWAGA: . Prosimy NIE KORZYSTAĆ z koszyka ponieważ w ten sposób robione zamówienia przychodzą ZWIELOKROTNIONE, tzn Ty klikasz jeden raz, a w aukcji pojawia się info, że kupiłeś np 3 lub 4 sztuki czy komplety. Prowadzi to do niepotrzebnych sporów dotyczących zwrotu prowizji za niezrealizowane zakupy.
Regulamin aukcji:
1. Towar na tej stronie wystawia Sprzedający, który NIE MA WPŁYWU na:
- konstrukcję szablonu aukcji
- pochowania podstron z istotnymi informacjami
- anulowania sprzedaży lub redukcji zbyt dużej liczby zamówionych sztuk
- obecność niektórych zapisów wprowadzających Kupujących w błąd
- na sposób pracy niezależnych kooperantów np. poczty czy kurierów.
2. Inny adres dostawy zasygnalizuj nam WYRAŹNIE oddzielnym mailem z "INNY adres wysyłki" w tytule, pod rygorem wzięcia całkowitej odpowiedzialności za wysyłkę na niewłaściwy adres. Pamiętaj, że nie wszystkie informacje allegro wysyła do Sprzedającego.
3.Wpłaty pośrednie (np. przez pocztę lub payu) TRWAJĄ! I dlatego zalecamy bezpośrednie przelewy BANKOWE jako najszybszą i najbardziej pewną formę uznania naszego rachunku bankowego.
Numer konta do wpłat:
02-1020-[zasłonięte] 1[zasłonięte]0260002-[zasłonięte] 011995
Dane do przelewu:
PSK
Warszawa, ul. Ciołka 17
4. Odbiór tzw. zwrotu łączy się z dodatkową opłatą pocztową (kurierską). Ponowna wysyłka towaru po pokryciu tej opłaty (plus vat) oraz po opłaceniu kosztów nowej przesyłki.
5. Fakturę VAT wystawiamy jedynie kupującym, którzy poinformują nas o swoim numerze NIP. W przeciwnym wypadku do przesyłki załączamy paragon.
6. Poczta dostarcza przesyłki polecone w ciągu 14 dni od daty nadania. Dopiero po tym czasie przyjmowane są reklamacje dotyczące nie dostarczenia przesyłki. Nie ma tu znaczenia, czy chodzi przy tym o przesyłkę priorytetową , czy ekonomiczną.
Wyciąg z Regulaminu Poczty Polskiej: http://www.poczta-polska.pl/hermes/uploads/2013/11/Regulamin-%C5%9Bwiadczenia-us%C5%82ug-powszechnych.pdf:
& 41.
1. Zasady postępowania reklamacyjnego dotyczącego przesyłek pocztowych w obrocie krajowym regulują przepisy ustawy, rozporządzenia i rozporządzenia w sprawie reklamacji
2. Nadawca albo adresat mogą zgłosić reklamację przesyłki rejestrowanej z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi z roszczeniem o odszkodowanie lub bez takiego roszczenia.
3. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić w każdej placówce pocztowej Poczty Polskiej nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia nadania przesyłki rejestrowanej i nie później niż w terminie 12 miesięcy od dnia jej nadania z zastrzeżenie ust. 4.