RAKI - cena 29,70zł*
Wysyłka 11zł
****
******
RAKI do BIEGANIA
Wielkość M lub L - do wyboru
Mamy dwa rozmiary!
M 37-41
L 41-44
Musisz tylko napisać do nas, który rozmiar potrzebujesz!
Na TEJ aukcji, jeśli nie podasz inaczej - wyślemy wielkość M!
Dziesięć ostrych KOLCÓW!
I wiązania, które gwarantują Ci, że raczki nie spadną Ci z butów!
W innych nie pobiegasz.
**
Po zalicytowaniu na tej aukcji możesz poprosić o rozmiar, który potrzebujesz!
Raki służą do zwiększenia (wytworzenia!) przyczepności butów do śliskiego podłoża:
- gołoledź!
- zajeżdżony śnieg
- oblodzenie
- śnieg na schodach!
- błoto! (choćby na górskich ścieżkach)
Ale najlepiej spisują się na codzień, na miasto, do pracy, na spacer. Niewysokie kolce świetnie sobie dadzą radę z lodem, czy udeptanym śniegiem.
Tych raczków nie trzeba zdejmować z butów, aby przejść po odśnieżonym fragmencie chodnika, chociaż zdejmuje się je jednym ruchem ręki. Zakładanie nie trwa dłużej niż 15 sekund...!
Nie niszczą obuwia - są wykonane ze stali nierdzewnej i ELASTOMERU. Łatwo je zdjąć i założyć ponownie, zajmuje to dosłownie sekundy.
UWAGA: Te raki nie są sprzętem wyczynowym i używanie ich do wspinaczki ekstremalnej nie jest możliwe.
Zdjęcia przedstawiają REALNY obraz posiadanych przez nas i oferowanych raczków.
Sprzedajemy w zestawach po dwie sztuki. Oba raczki są takie same - nie ma lewego czy prawego.
Koszt wysyłki podany w opcjach dostawy
*
UWAGA:
Zanim klikniesz drugi lub trzeci raz, bo wydaje Ci się, że coś Ci się nie udało, skontaktuj się z nami, bo zrobisz w ten sposób drugi czy trzeci zakup tego samego przedmiotu. Jeśli tak się stanie, bezwzględnie będziemy dochodzić od Ciebie zwrotu uiszczonej prowizji od niezawartych transakcji.
Do nas kontakt jest zawsze:
[zasłonięte]@traper.waw.pl
784-[zasłonięte]-080 (play)
.
Oczekuj od nas:
- sprawnego i nowego towaru zgodnego z opisem
- solidnego, mocnego opakowania
- szybkiej wysyłki
- paragonu lub (na żądanie) FV
UWAGA: . Prosimy NIE KORZYSTAĆ z koszyka ponieważ w ten sposób robione zamówienia przychodzą ZWIELOKROTNIONE, tzn Ty klikasz jeden raz, a w aukcji pojawia się info, że kupiłeś np 3 lub 4 sztuki czy komplety. Prowadzi to do niepotrzebnych sporów dotyczących zwrotu prowizji za niezrealizowane zakupy.
Regulamin aukcji:
1. Towar na tej stronie wystawia Sprzedający, który NIE MA WPŁYWU na:
- konstrukcję szablonu aukcji
- pochowania podstron z istotnymi informacjami
- anulowania sprzedaży lub redukcji zbyt dużej liczby zamówionych sztuk
- obecność niektórych zapisów wprowadzających Kupujących w błąd
- na sposób pracy niezależnych kooperantów np. poczty czy kurierów.
2. Inny adres dostawy zasygnalizuj nam WYRAŹNIE oddzielnym mailem z "INNY adres wysyłki" w tytule, pod rygorem wzięcia całkowitej odpowiedzialności za wysyłkę na niewłaściwy adres. Pamiętaj, że nie wszystkie informacje allegro wysyła do Sprzedającego.
3.Wpłaty pośrednie (np. przez pocztę lub payu) TRWAJĄ! I dlatego zalecamy bezpośrednie przelewy BANKOWE jako najszybszą i najbardziej pewną formę uznania naszego rachunku bankowego.
Numer konta do wpłat:
59-1140-[zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002-[zasłonięte] 714684
Dane do przelewu:
Helve
Warszawa, ul. Rydygiera 8
4. Odbiór tzw. zwrotu łączy się z dodatkową opłatą pocztową (kurierską). Ponowna wysyłka towaru po pokryciu tej opłaty (plus vat) oraz po opłaceniu kosztów nowej przesyłki.
5. Fakturę VAT wystawiamy jedynie kupującym, którzy poinformują nas o swoim numerze NIP. W przeciwnym wypadku do przesyłki załączamy paragon.
6. Poczta dostarcza przesyłki polecone w ciągu 14 dni od daty nadania. Dopiero po tym czasie przyjmowane są reklamacje dotyczące nie dostarczenia przesyłki. Nie ma tu znaczenia, czy chodzi przy tym o przesyłkę priorytetową , czy ekonomiczną.
Wyciąg z Regulaminu Poczty Polskiej: http://www.poczta-polska.pl/hermes/uploads/2013/11/Regulamin-%C5%9Bwiadczenia-us%C5%82ug-powszechnych.pdf:
& 41.
1. Zasady postępowania reklamacyjnego dotyczącego przesyłek pocztowych w obrocie krajowym regulują przepisy ustawy, rozporządzenia i rozporządzenia w sprawie reklamacji
2. Nadawca albo adresat mogą zgłosić reklamację przesyłki rejestrowanej z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi z roszczeniem o odszkodowanie lub bez takiego roszczenia.
3. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić w każdej placówce pocztowej Poczty Polskiej nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia nadania przesyłki rejestrowanej i nie później niż w terminie 12 miesięcy od dnia jej nadania z zastrzeżenie ust. 4.