RAKI bezkolcowe - cena 24,90zł*
Wysyłka: jedna para 11,00zł
****
******
Raki Bezkolcowe
Rozmiar raków: od 37 do 42, czyli M i L
Raki służą do zwiększenia (wytworzenia!) przyczepności butów do śliskiego podłoża:
- gołoledź!
- zajeżdżony śnieg
- oblodzenie
- śnieg na schodach!
- błoto! (choćby na górskich ścieżkach)
NAJWIĘKSZĄ ZALETĄ TYCH RACZKÓW JEST BRAK OSTRYCH KOLCÓW, A JEDNAK DAJĄ SOBIE DOSKONALE RADĘ Z LODEM I UDEPTANYM ŚNIEGIEM.
Tych raczków nie trzeba zdejmować z butów, aby przejść po odśnieżonym fragmencie chodnika, chociaż zdejmuje się je jednym ruchem ręki. Zakładanie nie trwa dłużej niż 5 sekund...!
Nie niszczą obuwia - są wykonane ze stali nierdzewnej i ELASTOMERU. Łatwo je zdjąć i założyć ponownie, zajmuje to dosłownie sekundy.
UWAGA: raki nie są sprzętem wyczynowym i używanie ich do wspinaczki ekstremalnej nie jest możliwe.
Zdjęcia przedstawiają REALNY obraz posiadanych przez nas i oferowanych raczków.
Na dołączonych zdjęciach raczki założone na damskie kozaczki - rozmiar 40
Długość podeszwy z obcasem = 28,5cm
Sprzedajemy w zestawach po dwie sztuki. Oba raczki są takie same - nie ma lewego czy prawego.
Koszt wysyłki podany w opcjach dostawy
*
UWAGA:
Zanim klikniesz drugi lub trzeci raz, bo wydaje Ci się, że coś Ci się nie udało, skontaktuj się z nami, bo zrobisz w ten sposób drugi czy trzeci zakup tego samego przedmiotu. Jeśli tak się stanie, bezwzględnie będziemy dochodzić od Ciebie zwrotu uiszczonej prowizji od niezawartych transakcji.
Do nas kontakt jest zawsze:
[zasłonięte]@traper.waw.pl
784-[zasłonięte]-080 (play)
.
Oczekuj od nas:
- sprawnego i nowego towaru zgodnego z opisem
- solidnego, mocnego opakowania
- szybkiej wysyłki
- paragonu lub (na żądanie) FV
UWAGA: . Prosimy NIE KORZYSTAĆ z koszyka ponieważ w ten sposób robione zamówienia przychodzą ZWIELOKROTNIONE, tzn Ty klikasz jeden raz, a w aukcji pojawia się info, że kupiłeś np 3 lub 4 sztuki czy komplety. Prowadzi to do niepotrzebnych sporów dotyczących zwrotu prowizji za niezrealizowane zakupy.
Regulamin aukcji:
1. Towar na tej stronie wystawia Sprzedający, który NIE MA WPŁYWU na:
- konstrukcję szablonu aukcji
- pochowania podstron z istotnymi informacjami
- anulowania sprzedaży lub redukcji zbyt dużej liczby zamówionych sztuk
- obecność niektórych zapisów wprowadzających Kupujących w błąd
- sposób pracy niezależnych kooperantów np. poczty czy kurierów.
2. Spieszy Ci się? Chcesz szybko otrzymać zamówiony towar? Zapłać nam bezpośrednio na konto, a najpóźniej następnego dnia (dla priorytetów przed 15.00) nastąpi wystawienie paragonu i wysyłka.
Chcesz płacić do payu? Proszę bardzo, lecz wiedz, że należności od tego pośrednika otrzymamy najwcześniej następnego dnia, często po 16.00, więc wysyłka nastąpi jeszcze kolejnego dnia. Paragony wystawiamy po fizycznym uznaniu naszego rachunku bankowego, a bez paragonu - nie wysyłamy towaru.
3. Informacja, którą otrzymujesz po zamówieniu, że "Kupujący otrzymał Twoją wpłatę" nie jest zgodna z prawdą.
4. Inny adres dostawy zasygnalizuj nam WYRAŹNIE oddzielnym mailem z "INNY adres wysyłki" w tytule, pod rygorem wzięcia całkowitej odpowiedzialności za wysyłkę na niewłaściwy adres. Pamiętaj, że nie wszystkie informacje allegro wysyła do Sprzedającego.
5.Wpłaty pośrednie (np. przez pocztę lub payu) TRWAJĄ! I dlatego zalecamy bezpośrednie przelewy BANKOWE jako najszybszą i najbardziej pewną formę uznania naszego rachunku bankowego.
Numer konta do wpłat:
59-1140-[zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002-[zasłonięte] 714684
Dane do przelewu:
Helve
Warszawa, ul. Rydygiera 8
6. Odbiór tzw. "zwrotu" łączy się z dodatkową opłatą pocztową (kurierską). Ponowna wysyłka towaru po pokryciu tej opłaty (plus vat) oraz po opłaceniu kosztów nowej przesyłki.
7. Fakturę VAT wystawiamy jedynie kupującym, którzy poinformują nas o swoim numerze NIP. W przeciwnym wypadku do przesyłki załączamy paragon.
8. Poczta dostarcza przesyłki polecone w ciągu 14 dni od daty nadania. Dopiero po tym czasie przyjmowane są reklamacje dotyczące nie dostarczenia przesyłki. Nie ma tu znaczenia, czy chodzi przy tym o przesyłkę priorytetową , czy ekonomiczną.
Wyciąg z Regulaminu Poczty Polskiej: http://www.poczta-polska.pl/hermes/uploads/2013/11/Regulamin-%C5%9Bwiadczenia-us%C5%82ug-powszechnych.pdf:
& 41.
1. Zasady postępowania reklamacyjnego dotyczącego przesyłek pocztowych w obrocie krajowym regulują przepisy ustawy, rozporządzenia i rozporządzenia w sprawie reklamacji
2. Nadawca albo adresat mogą zgłosić reklamację przesyłki rejestrowanej z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi z roszczeniem o odszkodowanie lub bez takiego roszczenia.
3. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić w każdej placówce pocztowej Poczty Polskiej nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia nadania przesyłki rejestrowanej i nie później niż w terminie 12 miesięcy od dnia jej nadania z zastrzeżenie ust. 4.
Doczytałeś? Świetnie! Podejmij teraz decyzję czy kupować, a jeśli tak, to jak płacić. Gwarantujemy satysfakcję z zakupu, aczkolwiek, gdybyś się rozmyślił, to do 14 dni po otrzymaniu towaru możesz nam go zwrócić bez żadnych konsekwencji.
Koszt wysyłki pokrywasz Ty. Możesz nam również dostarczyć towar osobiście. My zwrócimy Ci należności (bez kosztów wysyłki), albo wyślemy inny towar. Mamy na to 7 dni. Pamiętaj, abyś do zwrotu dołączył paragon. Napisz też do nas, że: "zwracam zakupiony towar, proszę o zwrot należności bez kosztów wysyłki" albo zwracam zakupiony towar, proszę go wymienić na ...., różnicę dopłacam / różnicę proszę zwrócić na konto nr...................................................................
Zapraszamy do zakupów!
traperwaw