Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RAJDY KONNE WEEKEND W SIODLE LAS PRZYGODA JESIEŃ

10-02-2014, 17:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 200 zł
Użytkownik stajniaiskra
numer aukcji: 3875888467
Miejscowość sztum
Wyświetleń: 42
Koniec: 10-02-2014 16:08:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Stajnia Iskra
ul. Łąkowa 19
Sztumskie Pole
Woj. Pomorskie
okolice Malborka

504-[zasłonięte]-326

[zasłonięte]39113

stajniaiskra

Stajnia powstała z pasji Mietka i Eli Gossa w Sztumskim Polu – niewielka, spokojna wieś na Dolnym Powiślu (Pomorskie). W 1999 roku wszystko zaczęło się od jednego konia o imieniu Dalia; niebawem przybyła klacz Iskra i to jej imieniem nazwaliśmy naszą stadninę. Iskra to nasza najstarsza klacz, bardzo rozważna i stanowcza w swoim zachowaniu – matka wielu pięknych koni w naszej stajni - stado jest pod jej opieką. Kolejne konie zamieszkały z nami kilka miesięcy później i tak zaczęliśmy swoje pierwsze wakacje w siodle, które trwają do dziś...

czytaj więcej...

Zapraszamy na Powiśle – krainy malowniczych pejzaży, potoków, lasów z ostoją dzikiej zwierzyny – na niezapomniane rajdy konne!

OFERTA

Uczestnikiem wyprawy może być zaawansowany jeździec, który swobodnie kłusuje oraz zna podstawy galopu. Nie możesz przejmować się odciskami i otarciami nabytymi podczas podróży. Ignorujesz zmęczenie i niewygody. Najważniejszy jest koń – to dzięki niemu przeżyjesz wspaniałą przygodę.

Rajdy zwykle zaczynają się już w piątek wieczorem, przy kominku – omawiamy trasę, przydzielamy konie i obowiązki podczas wyjazdu. Następnego dnia po treściwym śniadaniu udajemy się na odprawę – przypominamy sobie zasady bezpieczeństwa podczas rajdu. Następnie czyścimy i siodłamy naszych kompanów, po raz ostatni przeglądamy sprzęt, pakujemy prowiant i ruszamy na trasę (oczywiście deszcz nam niestraszny J)!

W drodze poruszamy się trochę stępem, trochę kłusem, a dla amatorów prędkości lubiących wiatr w grzywie i włosach – galopada szerokim wałem nadwiślańskim! Nie zwiedzamy zabytków, cała trasa przebiega lasami i łąkami, w pobliżu jezior, rzeki, oczek wodnych. Nasze szlaki konne to przygotowane wspólnie z Nadleśnictwem Kwidzyn trasy z miejscami na odpoczynek, stanice itp. Podczas całego rajdu z rzadka tylko przekraczamy podrzędne drogi asfaltowe biegnące przez powiślańskie wsie zatopione w gęstych lasach.

Nie ogranicza nas czas, nikt nie kontroluje – jesteśmy tylko my, konie i przestrzeń. Po trzech, czterech godzinach jazdy czas na postój, popas dla koni, a dla Ciebie chwila by rozprostować kości i się posilić. Musisz  rozsiodłać konia, sprawdzić,  czy nie ma odparzeń, odgnieceń na grzbiecie. Pojąc naszych towarzyszy w napotkanych jeziorach nie zapominamy przy tym, że i konie i ludzie lubią pływać... Po nabraniu sił ruszamy w dalszą drogę.

Wraz z zachodzącym słońcem zmęczeni i szczęśliwi docieramy do bazy noclegowej (najczęściej są to zaprzyjaźnione agroturystyki) – miejsce sprawdzone, gdzie przygotowany jest kąt także dla naszych wierzchowców. Nie myślimy jeszcze o spoczynku, teraz przede wszystkim dbamy o konie, dopiero potem o własne potłuczone pupy J Po oporządzeniu koni nadszedł czas na wspólną kolację przy ognisku, rozmowy do świtu przy czymś swojskim…przecież zmęczenie nie jest jednak tak uciążliwe, by przeznaczyć tak pięknie rozpoczęty wieczór wyłącznie na sen J

Następnego dnia pobudka, śniadanie, karmienie, czyszczenie zwierząt  i…kolejny dzień drogi. Jedziesz, krzepniesz, nabierasz siły podczas powolnej, miłej podróży. Świat widziany z końskiego grzbietu wygląda zupełnie inaczej, niż ten zza okien samochodu, z ulic dużych miast czy ekranu telewizora. Uspokajasz się, odpoczywasz od  rutyny i pośpiechu życia codziennego,  uwalniasz od stresu, obowiązków.

CENNIK

Dostępne są dwa warianty rajdu konnego:

1.   Rajd 2-dniowy w cenie 450 PLN/os. (możliwość przyjazdu już w piątek + 40 PLN – nocleg w pokoju z łazienką, TV, wi-fi) zawiera:

·         wyprawę w sobotę rano z ISKRY > nocleg w zaprzyjaźnionym gospodarstwie > powrót do stadniny w niedzielne popołudnie

·         wieczorna biesiada przy ognisku

·         wynajem konia z pełnym rzędem

·         opiekę instruktora-przewodnika

·         pełne, dwudniowe wyżywienie

·         ubezpieczenie OC i NW

2.   Rajd 1-dniowy w cenie 200 PLN/os. zawiera:

·         wyprawę w sobotni poranek i powrót do ISKRY tego samego dnia

·         wynajem konia z pełnym rzędem

·         opiekę instruktora-przewodnika

·         pełne, całodzienne wyżywienie

·         ubezpieczenie OC i NW

·         wieczorna biesiada przy ognisku i czymś mocniejszym ;)

·         nocleg w pokoju z łazienką, TV, wi-fi

·         niedzielna, wiejska jajecznica (dobra na wszystko J)

Możliwość zorganizowania rajdu w dowolny dzień tygodnia – nie tylko w weekend!

Zapraszamy wszystkich chętnych do kontaktu tel.: 504 025 326 - Kuba

Rajdy organizujemy przy zebraniu co najmniej 6-osobowej grupy.

www.stajniaiskra.pl

e-mail: [zasłonięte]@stajniaiskra.pl

Gdańsk, Pomorze, Sztum, wczasy w siodle, agrowczasy,  turystyka pomorze, noclegi Malbork, baza noclegowa Sztum, noclegi nad morzem, agroturystyka na Pomorzu, wczasy w siodle nad morzem, zamek w Malborku, Pomorze Środkowe, dolne Powiśle, kraina dolnego Powiśla, jazda konna, nauka jazdy konnej na Pomorzu, jazda konna dla początkujących, pensjonat dla koni, hotel dla koni, Konie zdjęcia, jazda konna, koń, konie, koni, konna, konnej, klacz, wałach, ogier, stajnia, stadnina, stadnina koni, sprzedam konia, konie na sprzedaż, majówka 2013, długi weekend, wielkanoc, boże ciało, jazda konna dla początkujących, siodło, galop, kłus, stęp, ogłowie, maneż, padok, lonżowanie, zajeżdżanie koni, obozy jeździeckie, wczasy w siodle, konie pomorze, konia nad morzem, jazda konna wybrzeże,  Malbork, Sztum, Elbląg, Kwidzyn, męski wypad, znajomi, weekend z przyjaciółką, pakiet student, wczasy w siodle, nauka jazdy konnej, agroturystyka, kulig, konie, obozy konne, wakacje na koniu, agroturystyka pomorze, stajnia iskra, ferie w siodle, seniorzy, senior, 50+, wczasy dla seniorów, stadnina koni, rajd konny, rajdy konne, endurance, jazda konna pomorze, złota polska jesień, aktywna jesień, grzybobranie, weekend w siodle, obóz jeździecki, hotel dla koni, noclegi Malbork, jeździectwo, wypoczynek w siodle obozy jeździeckie, agroturystyka, gospodarstwo agroturystyczne, jazda konna dla początkujących, urlop w siodle, wakacje na wsi, nauka jazdy na koniu, konia, konnej, sprzedam konia, konie zdjęcia, nauka jazdy konno, miejsca noclegowe pomorze, noclegi pomorze, noclegi nad morzem, konie zdjęcia, zielone szkoły, kolonia konie, agrowczasy w siodle, turnusy konne, turnusy końskie , konnej, galeria koni, wakacje rodzinne, wakacje  z rodziną, wakacje na koniu, na grzbiecie, wakacje 2013, aktywny wypoczynek w siodle, konie galeria, Sztum, wczasy rodzinne, pensjonat dla koni, turystyka konna, ferie, sylwester w stajni, nauka jazdy konnej, wypoczynek w siodle, wczasy w siodle, ferie w siodle, stajnia, stadnina koni, konie, agroturystyka pomorze, jazda konna, obozy jeździeckie, wczasy na wsi, gospodarstwo agroturystyczne, agroturystyka na pomorzu, konie pomorze, jazda konna dla początkujących, urlop w siodle, wakacje w siodle, noclegi Malbork, Sztum, morze, Bałtyk, las, cisza, przyroda dzika, zielona szkoła, sauna, leśniczówka, nocleg, agroturystyka, ferie dla dzieci, nauka