Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RAJDÓWKA, SUBARU IMPREZA 2,5 - IDEALNA NA KJSy

19-10-2014, 20:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 41 900 zł     
Użytkownik arkanas
numer aukcji: 4672487978
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1084   
Koniec: 19-10-2014 20:14:11

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2003
Przebieg (km): 4500
Pojemność silnika (cm3): 2547
Moc silnika (KM): 340
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Biały
Stan: Używany
Uszkodzony: Tak
Wyposażenie: 4WD
Informacje dodatkowe: Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam,

 

na wstępie chciał bym zaznaczyć że AUKCJA JEST GRZECZNOŚCIOWA, NIE MOJE KONTO, KORZYSTAM Z KOLEGI KONTA, WIĘC KONTAKT TYLKO PRZEZ KOMÓRKĘ PODANĄ NA SAMYM DOLE,

 

Do sprzedania w pełni przygotowana do RAJDÓW, KJS-ÓW, RALLY SPRINTÓW, ITD. SUBARU IMPREZA STI 2,5 L, 340 koni i 500 momentu, OBECNIE NIESTEY Z USZKODZONYM SILNIKIEM, OBRÓCIŁA SIĘ PANEWKA WAŁU, NAPRAWA OKOŁO 7 000 PLN,

 

Samochód nigdy nie miał większych przygód zderzeniowych, BUDA W BARDZO DOBRYYM STANIE.)

 

SILNIK ZAKUTY 2,5 (blok pół zamknięty, obróbka wykonana w Krasobrodzka Racing, Tłoki CP, Szpilki niezniszczlne ARP, Uszczelki COSWORTH, Panewki ARP, Wałki ostre COSWORTH, jedynie WAŁ oryginalny od STI) - OBECNIE Z OBRÓCONĄ PANEWKĄ,

 

Pod silnikiem płyta aluminiowa, dodatkowo, specjalnie zabezpieczone nadkola, aby nie dostawał się syf,

 

Dla bezpieczeństwa silnika zamontowana dodatkowa chłodnica oleju,

 

Skrzynia biegów 6M od STI, z systemem DCCD, obsługiwana przez NITRONICSA, czyli multum ustawień spięcia centralnego dyferencjału,

 

Dyfer tylny od STI, duża główka z dodatkową ZE SZPERĄ CUSCO spiętą obecnie na 5 kg,

 

Maglownica od STI

 

obecnie mały zacisk, Hamulec tak jak w prawdziwej rajdówce, bez serwa, czyli dużo twardszy, ale za to dużo lepiej wyczuwalny,

 

Turbina "TD 05" od MITSUBISCHI EVO, trzymająca do samego końca,

 

Komputer sterujący silnikiem "VI-PEC"

 

Dwie mapy PODTRZYMANIA TURBO, słabsza i mocniejsza,

 

PROCEDURA STARTU, ustawiona na 5 tys obrotów,

 

DWIE MAPY, pierwsza dojazdowa ustawiona na 280 KM (Turbina pompująca 0,7 BARA), druga już na odcinki specjalne 340 KM (Turbina pompująca 1,4 BARA),

 

Samochód wystrojony przez MATEUSZA BIEŃKOWSKIEGO, wykres oczywiście do wglądu, OBECNIE 34O KONI I 5OO MOMENTU,

 

Zawieszenie PROTLUM RACE , idealne na szutry i na asfalt, zewnętrzne zbiorniki z możliwością zmiany ciśnienia gazu, możliwość ustawienia wysokości samochodu (zawieszenie gwintowane), progresywne sprężyny, wytrzymałe łożysko obrotowe pomiędzy sprężyną a górną miską w kolumnach McPherson, itd...

 

Drugi zestaw zawieszenia - na katowanie, KAYABA ULTRA SR + Sprężyny od STI

 

KLATKA Z ZAŁĄCZNIKA J,

Fotele kubełkowe SPARCO, wraz z cztero-punktowymi pasami bezpieczeństwa, również SPARCO,

Boczki KARBONOWE,

Deska FLOK,

podstopnica dla pilota SPARCO,

Dodatkowo odelżony przez drzwi, tyle PLASTIKOWE oraz szyby, tylne PLASTIKOWA (oryginalne, do STI również są, leżą w garażu)

Ręczny Hydrauliczny,

Kierownica zamszowa RRS,

Dodatkowo zegary, doładowania turbo i temperatury oleju,

 

SAMOCHÓD DO WYGRYWANIA WSZYSTKICH IMPREZ, NIESTETY MUSZĘ SPRZEDAĆ ZE WZGLĘDÓW FINANSOWYCH, NIE MAM NA NAPRAWĘ, NIE JEST TO TANI SPORT, NIE DUŻA INWESTYCJA I KTOS BĘDZIE ZACHWYCONY,

 

W razie pytań proszę o kontakt km. 602-[zasłonięte]-110,

 

CENA BARDZO ATRAKCYJNA JAK ZA TAKIE ZESTAW – 41 900 PLN (Brutto)