Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RAJDÓWKA, SUBARU IMPREZA 2,5 - IDEALNA NA KJSy

26-05-2014, 18:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 57 000 zł     
Użytkownik arkanas
numer aukcji: 4235126913
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1647   
Koniec: 26-05-2014 17:48:49

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2003
Przebieg (km): 3500
Pojemność silnika (cm3): 2547
Moc silnika (KM): 350
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Biały
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: 4WD
Informacje dodatkowe: Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam,

na wstępie chciał bym zaznaczyć że AUKCJA JEST GRZECZNOŚCIOWA, NIE MOJE KONTO, KORZYSTAM Z KOLEGI KONTA, WIĘC KONTAKT TYLKO PRZEZ KOMÓRKĘ PODANĄ NA SAMYM DOLE,

Do sprzedania w pełni przygotowana do RAJDÓW, KJS-ÓW, RALLY SPRINTÓW, ITD. SUBARU IMPREZA STI 2,5 L, 350 koni i 500 momentu,

NIE WYMAGAJĄCA ŻADNEGO WKŁADU FINANSOWEGO !! GOTOWA DO WYGRYWANIA !!

Samochód nigdy nie miał większych przygód zderzeniowych, BUDA W BARDZO DOBRYYM STANIE, jedyne co obecnie jest do zrobienia w karoserii, lekko wgnieciony tylni, prawy błotnik (przed sprzedażą zamierzam to jeszcze na własny koszt naprawić)

SILNIK ZAKUTY 2,5 (blok pół zamknięty, obróbka wykonana w Krasobrodzka Racing, Tłoki CP, Szpilki niezniszczlne ARP, Uszczelki COSWORTH, Panewki ARP, Wałki ostre COSWORTH, jedynie WAŁ oryginalny od STI)

Silnik po złożeniu i dotarciu (1 500 KM) przejechał niecałe 1 500 KM, z czego niecałe 300 km imprez, olej MOTUL wymieniany co impreza, SILNIK STAN IDEALNY,

Pod silnikiem płyta aluminiowa, dodatkowo, specjalnie zabezpieczone nadkola, aby nie dostawał się syf,

Dla bezpieczeństwa silnika zamontowana dodatkowa chłodnica oleju,

Skrzynia biegów 6M od STI, z systemem DCCD, obsługiwana przez NITRONICSA, czyli multum ustawień spięcia centralnego dyferencjału,

Dyfer tylny od STI, duża główka z dodatkową ZE SZPERĄ CUSCO spiętą obecnie na 5 kg,

Maglownica od STI,

obecnie mały zacisk, Hamulec tak jak w prawdziwej rajdówce, bez serwa, czyli dużo twardszy, ale za to dużo lepiej wyczuwalny,

Turbina "TD 05" od MITSUBISCHI EVO, trzymająca do samego końca,

Komputer sterujący silnikiem "VI-PEC"

Dwie mapy PODTRZYMANIA TURBO, słabsza i mocniejsza,

PROCEDURA STARTU, ustawiona na 5 tys obrotów,

DWIE MAPY, pierwsza dojazdowa ustawiona na 280 KM (Turbina pompująca 0,7 BARA), druga już na odcinki specjalne 350 KM (Turbina pompująca 1,5 BARA),

Samochód wystrojony przez MATEUSZA BIEŃKOWSKIEGO, ustawiona bogata mieszanka, aby za szybki nie skończyć silnika, wykres oczywiście do wglądu, OBECNIE 35O KONI I 5OO MOMENTU,

Zawieszenie KAYABA ULTRA SR, idealne na szutry i na asfalt, specjalnie założone takie zawieszenie aby nie zmieniać co impreza, naprawdę dobrze się sprawdza na obu nawierzchniach,

KLATKA Z ZAŁĄCZNIKA J,

Fotele kubełkowe SPARCO, wraz z cztero-punktowymi pasami bezpieczeństwa, również SPARCO,

Boczki KARBONOWE,

Deska FLOK,

podstopnica dla pilota SPARCO,

Dodatkowo odelżony przez drzwi, tyle PLASTIKOWE oraz szyby, tylne PLASTIKOWA (oryginalne, do STI również są, leżą w garażu)

Ręczny Hydrauliczny,

Kierownica zamszowa RRS,

Dodatkowo zegary, doładowania turbo i temperatury oleju,

SAMOCHÓD DO WYGRYWANIA WSZYSTKICH IMPREZ, NIESTETY MUSZĘ SPRZEDAĆ ZE WZGLĘDÓW FINANSOWYCH, NIE JEST TO TANI SPORT,

W razie pytań proszę o kontakt km. 602-[zasłonięte]-110,

CENA BARDZO ATRAKCYJNA JAK ZA TAKIE ZESTAW – 57 000 PLN (Brutto)