|
Oferujemy szeroką ofertę dotyczącą sprzedaży oraz serwisu urządzeń: * Kirby, * Rainbow, * Raypath, * Filtry do wody i nie tylko.... Tel/Fax.: 61 [zasłonięte] 87 czynny w godzinach 11 - 17 601 [zasłonięte] 772 GG gadu-gadu nr: [zasłonięte]38899 E-mail [zasłonięte]@maktex.pl
Przesyłka ekonomiczna Przesyłka za pobraniem Odbiór osobisty w firmie.
1. Przed dokonaniem zakupu, wejdź na stronę o mnie. 2. Pytaj o wszystko, ale nie kupuj dla żartów.
|
|
|
|
Oferujemy na najwyższym poziomie, kompleksową usługę serwisową korpusu głównego urządzenia czyszczącego Rainbow, model D3 i D4 (lata 1[zasłonięte]994-19) Usługa polega na zdemontowaniu urządzenia do przysłowiowej „ostatniej śrubki”, następnie przeprowadzenie czyszczenia i konserwacji. W dalszym ciągu przeprowadzanych czynności serwisowych w urządzeniu Rainbow montowany jest nowy zestaw naprawczy składający się z : * 3 sztuk łożysk NACHI 6201 2RS * kołnierza silnika /plastikowy/ * uszczelki silnika * końcówki naprawczej przewodu / w przypadku przerwanego przewodu/
!!! UWAGA !!! CZĘŚCI SĄ WLICZONE W KOSZT USŁUGI SERWISOWEJ. WSZYSTKIE CZĘSCI UŻYTE DO NAPRAWY SĄ ORYGINALNE (w ramach usług serwisowych nie zakładamy zamienników).
Następnie urządzenie Rainbow jest zmontowane ponownie, sprawdzone i odesłane do klienta.
UWAGA !!! Warunki które muszą zostać spełnione przez klienta i serwis : 1.Klikniecie opcji „KUP TERAZ” na Allegro. 2.Wysyłka urządzenia na adres:
Maktex.pl RB Serwis ul. Chociszewskiego 43A 60-256 Poznań 3.Wykonanie usługi przez serwis. 4.Wysyłka urządzenia do klienta.
Po przesłaniu Rainbow do serwisu i oględzinach, każdy klient zostanie powiadomiony o stanie technicznym telefonicznie lub pocztą e-mail. Każde urządzenie po wykonaniu usługi serwisowej otrzymuje 3 letnią pisemną gwarancję, która będzie się znajdowała wraz z parogonem lub fakturą VAT w przesyłce i odesłane pod wskazany adres za pobraniem. Koszt przesyłki w jedną stronę ponosi klient w drugą serwis. Korzystamy z usług POCZTY POLSKIEJ / przesyłka ubezpieczona / lub kurier UPS. Przed wysyłką prosimy o kontakt. Doradzimy jak wysłać urządzenie "pewną drogą" i najtaniej. OBSŁUGUJEMY POSIADACZY RAINBOW NA TERENIE CAŁEGO KRAJU I NIE TYLKO !!! Wykonujemy usługi serwisowe urządzeń z Niemiec, Czech, Wielkiej Brytanii. Wówczas przesyłki wykonują rodziny lub znajomi w Polsce |(niższe koszty).
UWAGA !!! NIE MA MOŻLIWOŚCI POMYLENIA URZĄDZEŃ, NALEŻĄCYCH DO RÓŻNYCH WŁAŚCICIELI. KAŻDE URZĄDZENIE RAINBOW JEST NUMEROWANE FABRYCZNIE.
Jeżeli Twoje urządzenie Rainbow nie było nigdy w serwisie, głośno pracuje, kurzy, lub po prostu „dziwnie się zachowuje” , skorzystaj z usługi serwisowej, a na pewno poprawi się jakość pracy. Kontakt : * telefon do serwisu 61 [zasłonięte] 87, czynny codziennie od 11.00 do 17.00 * [zasłonięte]@maktex.pl
ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW W FIRMIE Z DOŚWIADCZENIEM OD 1996 ROKU
UWAGA !!! Przedstawione zdjęcia są własnością firmy i nie wyrażamy zgody na ich kopiowanie i przetwarzanie.
Firma "Dorain" z siedzibą w Poznaniu przy ul. Promienistej nie jest w żaden sposób związana czy autoryzowana przez Kirby Co, Rexair LLC, Vorwerk & Co.KG, Hyla International, Librex Group, Raypath International i innych, a także nie jest częścią struktur sprzedaży bezpośredniej tych firm działających na terenie Polski i innych miejsc w świecie. Wszelkie odniesienia do nazw producenta, opisów, numerów części i fotografii są wykorzystywane wyłącznie w celu identyfikacji produktów. Firma "Dorain" jest niezależnym sprzedawcą produktów działającym na terenie Polski zgodnie z obowiązującym w tym kraju prawem. Wszystkie zdjęcia oryginalnych produktów oraz ich nazwy są zamieszczone wyłącznie w celach informacyjnych.
|