Oferujemy szeroką ofertę dotyczącą sprzedaży oraz serwisu urządzeń:
* Kirby, * Rainbow, * Raypath,
* Filtry do wody
i nie tylko....
Tel/Fax.: 61 [zasłonięte] 87
czynny w godzinach 11 - 17
601 [zasłonięte] 772
GG gadu-gadu
nr:[zasłonięte]38899
E-mail [zasłonięte]@maktex.pl
Przesyłka ekonomiczna
Przesyłka za pobraniem
Odbiór osobisty w firmie.
1.Przed dokonaniem zakupu,
wejdź na stronę o mnie.
2. Pytaj o wszystko,
ale nie kupuj dla żartów.
|
|
Oferujemy na najwyższym poziomie, kompleksową usługę serwisową korpusu głównego urządzenia czyszczącego Rainbow, model D3 i D4 (lata 1[zasłonięte]994-19)
Usługa polega na zdemontowaniu urządzenia do przysłowiowej „ostatniej śrubki”, następnie przeprowadzenie czyszczenia i konserwacji.
W dalszym ciągu przeprowadzanych czynności serwisowych w urządzeniu Rainbow montowany jest nowy zestaw naprawczy składający się z :
* 3 sztuk łożysk NACHI 6201 2RS
* kołnierza silnika /plastikowy/
* uszczelki silnika
* końcówki naprawczej przewodu / w przypadku przerwanego przewodu/
!!! UWAGA !!!
CZĘŚCI SĄ WLICZONE W KOSZT USŁUGI SERWISOWEJ.
WSZYSTKIE CZĘSCI UŻYTE DO NAPRAWY SĄ ORYGINALNE (w ramach usług serwisowych nie zakładamy zamienników).
Następnie urządzenie Rainbow jest zmontowane ponownie, sprawdzone i odesłane do klienta.
UWAGA !!! Warunki które muszą zostać spełnione przez klienta i serwis :
1.Klikniecie opcji „KUP TERAZ” na Allegro.
2.Wysyłka urządzenia na adres:
Maktex.pl RB Serwis
ul. Chociszewskiego 43A
60-256 Poznań
3.Wykonanie usługi przez serwis.
4.Wysyłka urządzenia do klienta.
Po przesłaniu Rainbow do serwisu i oględzinach, każdy klient zostanie powiadomiony o stanie technicznym telefonicznie lub pocztą e-mail.
Każde urządzenie po wykonaniu usługi serwisowej otrzymuje 3 letnią pisemną gwarancję, która będzie się znajdowała wraz z parogonem lub fakturą VAT w przesyłce i odesłane pod wskazany adres za pobraniem.
Koszt przesyłki w jedną stronę ponosi klient w drugą serwis.
Korzystamy z usług POCZTY POLSKIEJ / przesyłka ubezpieczona / lub kurier UPS.
Przed wysyłką prosimy o kontakt. Doradzimy jak wysłać urządzenie "pewną drogą" i najtaniej.
OBSŁUGUJEMY POSIADACZY RAINBOW NA TERENIE CAŁEGO KRAJU I NIE TYLKO !!! Wykonujemy usługi serwisowe urządzeń z Niemiec, Czech, Wielkiej Brytanii. Wówczas przesyłki wykonują rodziny lub znajomi w Polsce |(niższe koszty).
UWAGA !!!
NIE MA MOŻLIWOŚCI POMYLENIA URZĄDZEŃ, NALEŻĄCYCH DO RÓŻNYCH WŁAŚCICIELI. KAŻDE URZĄDZENIE RAINBOW JEST NUMEROWANE FABRYCZNIE.
Jeżeli Twoje urządzenie Rainbow nie było nigdy w serwisie, głośno pracuje, kurzy, lub po prostu „dziwnie się zachowuje” , skorzystaj z usługi serwisowej, a na pewno poprawi się jakość pracy.
Kontakt :
* telefon do serwisu 61 [zasłonięte] 87, czynny codziennie od 11.00 do 17.00
* [zasłonięte]@maktex.pl
ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW W FIRMIE Z DOŚWIADCZENIEM OD 1996 ROKU
UWAGA !!! Przedstawione zdjęcia są własnością firmy i nie wyrażamy zgody na ich kopiowanie i przetwarzanie.
Firma "Dorain" z siedzibą w Poznaniu przy ul. Promienistej nie jest w żaden sposób związana czy autoryzowana przez Kirby Co, Rexair LLC, Vorwerk & Co.KG, Hyla International, Librex Group, Raypath International i innych, a także nie jest częścią struktur sprzedaży bezpośredniej tych firm działających na terenie Polski i innych miejsc w świecie. Wszelkie odniesienia do nazw producenta, opisów, numerów części i fotografii są wykorzystywane wyłącznie w celu identyfikacji produktów. Firma "Dorain" jest niezależnym sprzedawcą produktów działającym na terenie Polski zgodnie z obowiązującym w tym kraju prawem. Wszystkie zdjęcia oryginalnych produktów oraz ich nazwy są zamieszczone wyłącznie w celach informacyjnych.
|