Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RAILROAD TYCOON II The Second Century PL OKAZJA!!!

04-03-2012, 2:16
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 3.68 zł     
Użytkownik Hoplita2007
numer aukcji: 2109282753
Miejscowość KUJAWSKO-POMORSKIE
Wyświetleń: 21   
Koniec: 09-03-2012 18:13:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Wersja językowa gry: Polska
Rodzaj: Ekonomiczne
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

RAILROAD TYCOON II: The Second Century PL

GRA ORYGINALNA DODATEK DO TOPSECRET 11/2002

NOŚNIK: 1 CD

STAN 4/6

TOWAR PAKUJE BARDZO SOLIDNIE I BEZPIECZNIE

KUPIŁEŚ KILKA PRODUKTÓW? -WSZYSTKO WYŚLE W 1 PACZCE

KUPISZ 1 GRE, CZY 20 - ZA PRZESYŁKE PŁACISZ TYLE SAMO!!!

NIEKTÓRE GRY, ZWŁASZCZA STARSZE MOGĄ NIE DZIAŁAĆ POD WINDOWSEM XP / VISTA

Railroad Tycoon II: The Second Century to dodatek do znanej gry strategiczno-ekonomicznej Railroad Tycoon II, dzięki której mogliśmy choć przez chwilę poczuć się jak wielcy magnaci kolejowi ery rewolucji przemysłowej. Dodatek umożliwia nam rozegranie osiemnastu nowych scenariuszy rozciągniętych na lata 1939 – 2030, podzielonych na trzy różne epoki historyczne, od II Wojny Światowej, przez okres powojenny aż po nieprzewidywalną przyszłość.

W latach 1939 do 1950 musimy przestawić swoją branże zgodnie z wymogami wojny i okresu powojennej odnowy gospodarczej. Będziemy przewozić zapasy na potrzeby wojsk alianckich na wojenne fronty, odbudowywać brytyjską trakcję kolejową zniszczoną po niemieckich nalotach czy za wszelką cenę bronić Rosję przed postępami kampanii wschodniej. Jedynie niezawodny system komunikacji kolejowej może przeważyć szalę zwycięstwa na stronę wojsk alianckich.

Czasy nowożytne rządzą się odmiennymi prawami, w których króluje pieniądz, zyski i nowoczesne zarządzanie. Musimy na bieżąco rozwiązywać problemy transportowe na przestrzeni lat 1950 – 2005. Wiąże się to z budowaniem nowoczesnych form komunikacji, jak metro, czy połączenie Wielkiej Brytanii z kontynentem za pomocą tunelu pod kanałem La Manche. Możemy jako pierwsi połączyć dwie Ameryki, czy największe miasta, Los Angeles i San Francisco, ekspresowym połączeniem kolejowym.

W latach 2005 do 2030, w których czekają nas ogólnoświatowe powodzie spowodowane topnieniem czap lodowych, możemy już całkowicie popuścić wodze fantazji. Stany Zjednoczone to zalane wodą bezdroża, a Antarktyda zamieniła się w nowy egzotyczny świat. Jedynie podjęcie niekonwencjonalnych środków pozwoli na odnalezienie się w tej sytuacji.

  • 18 zajmujących scenariuszy podzielonych na trzy epoki historyczne.
  • Nowe typy budynków, między innymi: fabryka broni, baraki wojskowe, destylarnie, itp.
  • Nowe rodzaje elektrowozów, między innymi: francuska TGV, DB 18-201, Eurostar i Brenner 412.
  • Nowe typy wagonów, między innymi wagony do transportu broni, osobowe, towarowe, itp.
  • Nowe elementy architektoniczne, jak podwieszane mosty.
  • Ponad 20 samodzielnych scenariuszy przeznaczonych do rozgrywki jedno i wieloosobowej.

ROZSĄDNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

Pentium 166MHz, 16MB RAM