|
Radio Audi A8 D2 symphony Bose zmieniarka na 5 CD stan bdb gwarancja więcej informacji pod numerem telefonu 728 [zasłonięte] 202
ZAKUP PRZEDMIOTU:
1. Jesli nie jestes pewien/ pewna kupna, brakuje Ci srodków pienieznych, Nie Kupuj! 2. Czytaj uwaznie opis aukcji. 3. Sprawdz dokladnie stan oglaszanego przedmiotu na zdjeciu zamieszczonym w aukcji,zdjecia sa oryginalne,a opis jest szczególowy. 4.ZALECAMY!!sprawdzenie stanu danej czesci, jej symbole. Jesli decydujesz sie na kupno akceptujesz stan czesci jej przeznaczenie,symbole. 6.W trosce o dobro klienta jesli przedmiot posiada wade informujemy o tym obnizamy cene , a kupujacy akceptuje stan czesci w calosci.
WYSYLKA TOWARU:
1. Na zyczenie klienta, za dodatkowa oplata mozemy ubezpieczyc paczke. 2. Za uszkodzenia spowodowane firma kurierska, nie odpowiadamy (posiadaja one swoje wlasne dzialy reklamacyjne).W momencie wyslania towaru przestaje ponosic odpowiedzialnosc za paczke. 3.Przed wyslaniem przedmiotu na zyczenie klienta mozemy zrobic zdjecia zakupionego towaru i przeslac na maila. 4. Paczki wysylamy do 24g,(o opóznionych wysylkach informujemy, podajac przyczyne opóznienia) 5. Kupujący w tej aukcji upoważnia tym samym sprzedającego do zawarcia z urzędem pocztowym umowy na zakup usługi pocztowej w jego imieniu i na jego rachunek. Na skutek tego upoważnienia nie zostanie doliczony podatek VAT do kosztów wysyłki. Na poniesione przez Kupującego koszty wysyłki nie będzie wystawiany żaden dokument. Sprzedający oświadcza, że świadczyć będzie związane z dostawą usługi pośrednictwa w załatwieniu usług pocztowych w ramach wynagrodzenia za towar.
REKLAMACJE:
1. Czesci zakupione w naszej firmie objete sa siedmiodniowa gwarancja rozruchowa (liczy sie data odbioru towaru). 2. Do zgloszenia reklamacji nalezy koniecznie dolaczyc paragon!- jest on podstawa do przyjecia zgloszenia reklamacyjnego. 3. Przed zakupem jestesmy w stanie poinformowac kupujacego o ewentualnych symbolach danej czesci, jesli sie one nie zgadzaja,a kupujacy w dalszym ciagu wyraza chec zakupu czesci, to bierze ja na wlasna odpowiedzialnosc, wtedy reklamacji nie uznajemy. 4. Czesci elektronicznie, elektryczne i karoseryjne nie sa objete gwarancja i nie podlegaja wymianie (na zyczenie klienta robimy szczególowe zdjecia).Jesli przedmiot jest uszkodzony, badz posiada wade fabryczna, podaje szczególowa informacje na ten temat. Reklamacje z tytulu wad wyszczególnionych w opisie nie beda uwzgledniane. 5. SILNIKI I CZESCI MECHANICZNE: Rozpatrujemy i przyjmujemy tylko te wnioski reklamacyjne, potwierdzajace montaz czesci w uprawnionym zakladzie mechaniki pojazdowej ( pieczec firmowa z numerem telefonu i nie pózniej jak 7-dni od dnia odbioru towaru) przy zachowaniu zasady prawidlowego i fachowego montazu.Nie odpowiadamy za bledy diagnostyczne warsztatów. Skladajacy reklamacje na swój koszt dostarcza przedmiot reklamacji oraz dokument potwierdzajacy montaz czesci wraz z informacja zakladu stwierdzajacego wade. 6. Reklamacja obejmuje Wymiane czesci na inne, nie zwracamy pieniedzy. 7. Kupujac na naszych aukcjach akceptujesz zasady panujace w naszej firmie oraz warunki zawarte w regulaminie. 8. Z chwila nietrafnego wyboru zakupu czesci przez klienta, jestesmy w stanie przyjac dana czesc w "komis", w celu pomocy klientowi. 9.Nie odbieramy przesylek-zwrotów za pobraniem. 10.Koszty zwiazane z nieuzasadniona reklamacja (diagnostyka,wysylka) ponosi klient.
|
|