Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

radeon 9800 pro 128mb

04-12-2014, 22:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 26.10 zł     
Użytkownik Paulina-s-m
numer aukcji: 4844833108
Miejscowość Lublin
Licytowało: 6    Wyświetleń: 118   
Koniec: 04-12-2014 22:26:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Seria: 9700 - 9800
Pamięć [MB]: 128
Złącze: D-Sub, DVI
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

producent chipsetu ATI
model chipsetu Radeon 9800 Pro
wielkośc pamięci 128 MB
typ zastosowanej pamięci DDR (256bit)
taktowanie rdzenia 380 MHz
taktowanie pamięci 680 MHz
RAMDAC 400 MHz (podwójny)
typ złącza AGP
rodzaj wyjść/wejść wyjście D-Sub
wyjście DVI
wyjście video [tv-out]
typ chłodzenia wentylator
obsługiwane standardy DirectX 9
OpenGL 1.4
zaawansowane technologie Hyper Z III+
SmartShader 2.1
SmoothVision 2.1
Trueform 2.0

Kolejne potężne rozwiązanie w grafice komputerowej - procesor ATI R350. Nowa jednostka oferująca jeszcze wyższą wydajność, oraz szereg nowych technologii przekładających się na niezwykle realistyczny i płynny obraz. Karta Excalibur Radeon 9800 PRO wyposażona jest w 128MB pamięci DDR pracujących na 256-bitowej szynie. Pełna obsługa nowego standardu DirectX 9.0, obsługa AGP x8 oraz bardzo wysokie taktowanie rdzenia i pamięci to tylko niektóre zalety tej nieprzeciętnej karty. Na śledziu karty znajdują się wyjścia : VGA, DVI oraz TV. I jak zwykle w przypadku kart z chipsetami ATI - sprzętowe wspomaganie odtwarzani filmów DVD i plików MPEG2. Parametry techniczne:

  • Procesor : Radeon 9800 PRO (R350), technologia 0,15 microna
  • Pamięć RAM – 128MB DDR
  • Taktowanie rdzeni/pamięci : 380/680MHz
  • Wyjścia : VGA, DVI-I, TV
  • RAMDAC : 2 x 400MHz
  • Technologia HYPERZ™ III -nowej generacji
  • Ultraszybkie reakcje nawet w przypadku skomplikowanych scen geometrycznych przy animacjach o foto-realistycznych charakterze 3D
  • Pełna kompatybilność z DirectX® 9.0 oraz OpenGL®1.4
  • Technologia SMARTSHADER™ II - nowe programowalne wspomaganie Vertex Shaders II oraz Pixel Shaders II
  • Obsługa bardziej kompleksowego renderowania kształtów i efektów świetlnych
  • Obsługa akceleracji sprzętowej ostatnich wersji DirectX 9.0 pixel shaders (2.0) dla niezwykle wysokich multiteksturowych i mieszanych poziomów: do 16 tekstur jednocześnie
  • Obsługa niezwykle realistycznych animacji i zaawansowanego teksturowania postaci 3D
  • Obsługa do 200 milionów trójkątów na sekundę
  • SMOOTHVISION™ II : niezwykle sprawny mechanizm anti-aliasing (prawdziwe multipróbkowanie oraz anti-aliasing)
  • TRUFORM™ II: rewolucyjna technologia dla transformowania trójkątów w zakrzywione przestrzenie
  • Wysokiej jakości kodek TV dla NTSC oraz Pal / TV pozwalający na obsługę rozdzielczości do 1024x768 pikseli
  • Doskonały kodek DVI pozwalający na wyświetlanie obrazu na płaskich panelach w 16-tu milionach kolorów
  • FULLSTREAM - nowa technologia sprzętowej filtracji strumienia video w celu poprawienia wydajności i jakości obrazu
  • VIDEOSHADER: nowa technologia słuzaca do obsługi obrazów video, wysokiej jakości dekoder HDTV i zaawansowana obsługa video de-interlacingu dla odtwarzania płynnie i czysto filmów DVD
  • HYDRAVISION™ - oprogramowanie zapewniające przyjazny dla użytkownika interfejs obsługi i zarządzania obrazem na dwóch monitorach

OBSŁUGIWANE FUNKCJE 3D:

  • TRUFORM™ II
  • SMARTSHADER™ II
  • DirectX® 9.0
  • OpenGL® 1.4
  • SMOOTHVISION™ II anti-aliasing
  • HYPER Z™ III
  • VIDEOSHADER
  • High Performance Memory Support
  • Dual Display Support
  • Integrated Transformation, Clipping and Lighting
  • Twin Cache Architecture
  • SuperScalar Rendering
  • Single-Pass Multi-texturing
  • True Color Rendering
  • Triangle Setup Engine
  • Texture Cache
  • Bilinear/Trilinear Filtering
  • Line & Edge Anti-aliasing
  • Full-Screen Anti-aliasing
  • Texture Compositing
  • Texture Decompression
  • Specular Highlights
  • Perspectively Correct Texture Mapping
  • Mip-mapping
  • Z-buffering and Double-buffering
  • Emboss, Dot Product 3 and Environment bump mapping
  • Spherical, Dual-Paraboloid and Cubic environment mapping
  • Fog effects, texture lighting, video textures, reflections, shadows, spotlights, LOD biasing and texture morphing