Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

R.U.S.E. + 3 gry. Nowy komplet 2 PC DVD.

13-05-2014, 16:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9.99 zł     
Użytkownik Katkir
numer aukcji: 4150058572
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 21   
Koniec: 13-05-2014, 15:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska
Granice wiekowe: Dla dzieci, Dla młodzieży, Dla dorosłych

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

The Book of Unwritten Tales + R.U.S.E. + Shank 2 + Afterbomb Madness. Nowy komplet 2 PC DVD-ROM.

The Book of Unwritten Tales:

The Book of Unwritten Tales to zrealizowana w konwencji point & click gra przygodowa, która w humorystyczny sposób podchodzi do tematyki fantasy i gatunku role-playing. Za produkcją tytułu stoją bremeńscy programiści z firmy KING Art Games, którzy uczestniczyli w pracach nad takimi tytułami, jak Simon the Sorcerer 4, The Black Mirror 2 czy przeznaczony na Dual Screena, a inspirowany książką Cornelii Funke Inkheart.

Fabuła The Book of Unwritten Tales rozpoczyna się w momencie, gdy podczas trwającej w baśniowym świecie wojny archeolog Mortimer MacGuffin odnajduje tajemniczy artefakt o potężnej mocy. Legenda głosi, że ten, kto stanie się posiadaczem skarbu, będzie mógł decydować o losach wszystkich istniejących krain. Magiczny przedmiot starają się przechwycić agenci okrutnej Armii Cieni, a by udaremnić ich plan, walczący o pokój Alianci wysyłają na misję troje śmiałków – elfkę Ivodorę, człowieka Nathaniela i gnoma Wilbura. Wkrótce przyłącza się do nich również sympatyczny stwor imieniem Critter, który także chce uczestniczyć w przygodzie. Gracz może sterować każdym z bohaterów i w dowolnym momencie przełączać się pomiędzy podopiecznymi, by wykorzystywać ich unikalne zdolności do rozwiązywania ponad 150 zagadek, zbierania i łączenia ze sobą 200 przedmiotów oraz prowadzenia dialogów z takimi indywiduami, jak dwugłowe ogry, smoki-wegetarianie, podstarzałe, acz wciąż żwawe mumie czy nawet sama śmierć.

Cała akcja dzieje się na przestrzeni 60 dwuwymiarowych, prerenderowanych przez silnik OGRE lokacji. Sylwetki postaci wykonane zostały w pełnym 3D, a na potrzeby oprawy wizualnej stworzono ponad 150 szkiców koncepcyjnych. The Book of Unwritten Tales oferuje grafikę w rozdzielczości do 1920x1200 pikseli z opcjonalnym wygładzaniem krawędzi, jak również liczne efekty cząsteczkowe – dym, mgłę i realistycznie wyglądające płomienie. Prócz tego autorzy zadbali o muzyczną stronę swego przedsięwzięcia, wyposażając produkt w ścieżkę dźwiękową z 25 utworów.

Wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 2.5 GB HDD, Windows XP SP2/Vista.

R.U.S.E.:

Gra do działania wymaga połączenia z internetem, a także posiadania lub założenia konta w usługach Steam oraz Uplay. Kod nadrukowany jest na płycie.

R.U.S.E. to gra strategiczna stworzona przez ekipę odpowiedzialną za Act of War: Direct Action, czyli studio Eugen Systems. Jej akcja przenosi nas do okresu II wojny światowej, umożliwiając wcielenie się Joe Sheridana - dowódcę alianckich wojsk prowadzących walkę z Niemcami.

W kampanii dla jednego gracza przez większość czasu dowodzimy siłami amerykańskimi, ale z czasem otrzymujemy możliwość pokierowania innymi nacjami. W trybie sieciowym nie istnieją natomiast żadne ograniczenia wyboru stron - możemy wcielić się w każdą z sześciu dostępnych armii (Amerykanów, Francuzów, Brytyjczyków, Włochów, Niemców i Rosjan). Każde z wojsk posiada oryginalne jednostki i możliwości. Do dyspozycji otrzymujemy naturalnie zarówno oddziały piechoty oraz pojazdy naziemne i samoloty. Najważniejszą bronią jest jednak nasz umysł i zmysł strategiczny. W R.U.S.E. nie liczy się tylko i wyłącznie przewaga technologiczna czy liczebna, ale także stosowanie manewrów i taktyk.

Cechą charakterystyczną produktu są niezwykle szczegółowe i duże tereny, na których przeprowadzamy wojskowe operacje. Poszczególne bitwy kampanii zakrojone są na ogromną skalę. Często zdarza się zatem, że oprócz sterowanych przez nas oddziałów na mapie przebywa wiele jednostek sojuszniczych kontrolowanych przez SI. Wprawdzie na ogół służą one jedynie za „tło” wojennej zawieruchy, ale dzięki temu gracz czuje się jakby brał udział w prawdziwej wojnie. Kampania dla pojedynczego gracza składa się z wielu znanych, historycznych potyczek (np. bitwy o Monte Cassino). Autorzy zastosowali mnóstwo ciekawych i oryginalnych rozwiązań, rozwijających gatunek RTS-ów w twórczy sposób.

W uzyskaniu przewagi nad przeciwnikiem pomagają jednostki zwiadowcze - zarówno naziemne, jak i latające. Oprócz tego przydatne okazują się różne podstępne techniki oraz blefy. Wśród nich pojawiają się między innymi: szpieg, kamuflaż, cisza radiowa, nasłuch czy odcięcie przeciwników od dostaw broni i żywności. Przykładowo użycie ciszy radiowej zapewnia niewidoczność naszych jednostek na jakiś czas, a nasłuch pozwala poznać planowane ruchy wojsk nieprzyjaciela. Niejednokrotnie to właśnie od przebiegłości naszych poczynań zależy wynik starcia. Otrzymujemy również wpływ na produkcję jednostek oraz rozwijanie wojskowych technologii.

Tytuł wykorzystuje moc silnika graficznego IRISZOOM Engine, który potrafi generować bardzo rozległe pola bitew. Ważnym aspektem tej technologii jest możliwość dowolnego przybliżania i oddalania kamery, dzięki czemu akcję możemy obserwować zarówno z lotu ptaka i z bliska. Przejście pomiędzy dwiema perspektywami jest niezwykle płynne. Ciekawym dodatkiem jest też rozbudowany tryb sieciowy, przeznaczony dla maksymalnie 8 graczy. Twórcy przygotowali zarówno rozgrywkę skupiającą się na kooperacji i rywalizacji. Warto docenić również prosty i intuicyjny interfejs produktu, dzięki któremu obsługa kilkuset jednostek nie stanowi problemu.

Wymagania sprzętowe: Pentium D 3.5 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7800 lub lepsza), Windows XP/Vista/7 + dodatkowo: stałe połączenie z Internetem

Shank 2:

Instalacja gry, zwłaszcza bibliotek DirectX, może długo trwać - nawet kilka - kilkanaście minut. Gra do działania wymaga połączenia z internetem, a także posiadania lub założenia konta w usługach Steam. Kod nadrukowany jest na płycie.

Shank 2 jest sequelem jednej z najlepszych gier niezależnych, jakie ukazały się w 2010 roku. Deweloperzy ze studia Klei Entertainment wsparci przez koncern Electronic Arts (w ramach programu EA Partners) zdecydowali się rozwinąć pomysły z pierwowzoru, wzbogacając je o nowe elementy, w tym kooperacyjny tryb rozgrywki.

Głównym bohaterem Shank 2 ponownie jest były mafijny cyngiel, który próbuje odkupić swoje winy. Kiedy niebezpieczeństwo zagraża jego bliskim, płatny zabójca nie ma oporów, by chwycić za broń i siejąc spustoszenie wśród przeciwników ruszyć na ratunek.

Twórcy pozostali wierni koncepcji platformówki z widokiem 2D, obfitującej w widowiskowe, bardzo krwawe walki. Tytułowy Shank biegle włada rozmaitymi rodzajami broni, jaką znajduje na swoje drodze. Twórcy gry zadbali też, by akrobatyczne umiejętności głównego bohatera, w tym chociażby spektakularne skoki czy bieganie po ścianach prezentowały się jeszcze bardziej widowiskowo.

Poza opcją rozgrywki solowej w Shank 2 zaimplementowany został tryb dwuosobowej kooperacji, w której gracze muszą ze sobą współpracować, by przetrwać starcie z hordami przeciwników.

Wymagania sprzętowe: Pentium IV 2.4 GHz, 2 GB RAM (3 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza); 1.5 GB HDD, Windows XP/Vista/7.

Afterbomb Madness:

Groteskowa gra fabularna oparta na kultowych motywach postapokaliptycznych, w której gracze wcielają się w Amerykanów żyjących w czasie III wojny światowej. Nadrzędnym celem jest przetrwanie w potwornych realiach zrujnowanego świata. Jednak aby tego dokonać, postacie - ambitni śmiałkowie silnie zdeterminowani do działania - będą musiały szukać sprzymierzeńców, wspierać różne społeczności i organizacje. Pasywność jest jak równia pochyła - prowadzi w prostej linii do upadku, odczłowieczenia i ponurej akceptacji eutanazji, jaką aplikują Ameryce Obcy i komuniści. Chwyć więc kości w garść i rozpocznij rozgrywkę, by zwyciężać.

Uwaga: To klasyczny system RPG, jakie zwykle drukuje się w formie książkowej, a nie gra instalowana na komputerze. Na płycie w formie e-booka.