Ron Karr
Zacznij sprzedawać albo odejdź! 7 cech liderów sprzedaży
Przeł.: Z.Polakiewicz Red.: M.Simińska, H.Śmierzyńska Tytuł oryg.: Lead, Sell Or Get Out of the Way Wydawca oryg.: Wiley & Sons Format: 14,3 x 20,5 cm Ilość stron: 246 Wyd.: 2012 Oprawa: miękka, skrzydełka ISBN: 978-83-[zasłonięte]916-1-1 Treść: W dzisiejszym świecie sprzedaży nie ma już miejsca dla zwykłych sprzedawców, ale wciąż jest wiele miejsca dla liderów. Konkurencja nie śpi, więc albo Ty będziesz najlepszy albo ktoś inny zajmie Twoje miejsce. W książce autorstwa Rona Karra, przedstawiony zostaje powtarzalny proces, opierający się na założeniu, że wielcy sprzedawcy kierują swoimi relacjami z klientami w ten sam sposób, w który wielcy przywódcy sprzedają idee. Opierając się na dekadach badań w firmach różnych rozmiarów, Karr ujawnia co robią prawdziwi przywódcy i pokazuje, co może zrobić każdy z nas, aby wprowadzić w życie te same ważne zasady. Oferuje on szczegółowe studium siedmiu cech wszystkich liderów. Najlepsi sprzedawcy:
- mają przejrzystą wizję tego, dokąd zmierzają
- robią doskonałe wrażenie na swoich klientach
- budują sojusze zamiast działać w pojedynkę
- zadają mocne pytania, zapewniające im nowe okazje biznesowe
- tworzą propozycję lepszą od konkurencji
- biorą odpowiedzialność za siebie i swoje działanie.
Wielu spośród najlepszych uczy się powyższych zasad metodą prób i błędów. Ta książka pomoże przejść od razu do sukcesu. Po co uczyć się tego w najtrudniejszy sposób, kiedy można opanować najważniejsze reguły i już od dzisiaj zacząć sprzedawać więcej, szybciej i z większym zyskiem? Jeśli jesteś handlowcem lub kierownikiem zespołu handlowców, stajesz przed trudnym wyborem – zacznij sprzedawać, albo odejdź. Wybieraj rozsądnie, a sukces będzie na wyciągnięcie ręki. Autor: Przedsiębiorcy amerykańscy okrzyknęli Rona Karr Guru Biznesowej Transformacji. Będąc prezesem firmy konsultingowej, Karr Associates, jest jednocześnie elektryzującym mówcą, jak i konsultantem do spraw przypadków beznadziejnych. Jego firma specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu strategii pozycjonowania i sprzedaży wspomagając organizacje biznesowe w osiąganiu znaczących wzrostów sprzedaży i zysków operacyjnych. Ron Karr jest znanym w świecie biznesu, zorientowanym na rezultaty konsultantem, komunikującym się w inspirujący, pełen energii i humoru sposób z Czytelnikami. Angażując ich w swój przekaz sprawia jednocześnie, że przedstawiane przez niego strategie i przedsięwzięcia przekładają się na czyny. Ron Karr może poszczycić się ponad 20-letnim doświadczeniem biznesowym w obszarze sprzedaży i zarządzania, a także wieloletnim doświadczeniem szkoleniowym zdobywanym w trakcie seminariów i wykładów powadzonych na całym świecie. Jego kluczowe kompetencje to: sprzedaż, negocjacje, obsługa klienta, efektywność i wydajność. Na liście jego klientów figurują między innymi Hewlett Packard, Morgan Stanley, Sprint, Mariott Hotels, UPS, Hertz czy Agfa. Informacje księgarskie:
- Książka jest napisanym przystępnym językiem – jest formą rozmowy z doświadczonym doradcą biznesowym
- Autor jest praktykiem – prezesem firmy konsultingowej
- Książka odniosła już sukces na rynku amerykańskim
- Jest przeznaczona zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych handlowców
- Książka stanowi świetne narzędzie doskonalące umiejętności sprzedażowe
Skrócony spis treści: Rozdział I Sprawa Przywództwa Rozdział II Siedem nawyków Rozdział III Wizualizacja Rozdział IV Pozycjonowanie Rozdział V Budowanie sojuszy Rozdział VI Tworzenie wartościowej propozycji Rozdział VII Skuteczna komunikacja Rozdział VIII Przyjmowanie odpowiedzialności
Recenzje i opinie:
Karr perfekcyjnie ujmuje to, co stresuje dzisiejszych profesjonalnych sprzedawców – inni profesjonalni sprzedawcy. Autor nie tylko pokazuje drogę do osiągnięcia doskonałości w sprzedaży, ale również stan umysłu na to pozwalający. Uczono mnie wielu taktyk zwiększania obrotów sprzedaży. Jednak siedmioczęściowe streszczenie Karra było imponujące.
Patrick H. McEvoy, prezes i dyrektor generalny Multi-financial Securities Corp.
Zacznij sprzedawać, albo odejdź Karra, obrazuje to, w co wierzymy; poznanie klientów jest najważniejszym czynnikiem wspierającym sprzedaż. Interesy zaczynają się od transakcji. Aby mieć zyski ze sprzedaży, musisz zrozumieć klienta i na tej podstawie stworzyć dopasowaną propozycję. Ta książka pokaże, jak to zrobić.
Larry Kellner, dyrektor generalny Continental Airlines
|