Jedni cofają licznik żeby "odmłodzić" silnik, inni leją MOTO-DOKTOR ,a my proponujemy bezpieczny sposób, sprawdzony przez kierowców-użytkowników, czyli ZRÓB TO SAM przy użyciu profesjonalnego środka.
Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w Polsce produktów V3 Generation
POZNAJ NASZE PRODUKTY
Co to jest R7 MaGProfessional ?
Współczesna inżynieria materiałowa dopracowała metodę polepszenia właściwości mechanicznych i leczenia metalu w zamkniętych układach olejowych. Dostarczenie poprzez układ olejenia silnika, wyselekcjonowanej grupy komponentów, pozwala cofnąć zmiany będące następstwem zużycia oraz zwiększyć barierę termiczną. W procesie wykorzystuje się zjawisko tarcia zachodzące w silniku i ładunki elektrostatyczne jakie są wytwarzane.
Zastosowanie R7 MaGProfessional początkuje proces przywrócenia stanu silnika do punktu sprzed kilkudziesięciu tysięcy kilometrów i zabezpiecza go na przyszłość. Jego składniki mają podobne zahowanie jak stosowane kompozyty w silnikach japońskich koncernów Isuzu, Nissan, Mazda czy Toyota. Różnica polega na tym że japońscy konstruktorzy wykorzystują nietlenkowe materiały mineralne już na etapie produkcji elementów silnika.Dotyczy to elementów które ulegają najszybszemu zużyciu.
R7 MaGProfessional polecamy stosować jednocześnie ze specyfikiem R3 Fuel dodawanym do paliwa.Uzyskuje się wtedy największe efekty ponieważ odzyskujemy sprawność zarówno "góry" silnika jak i jego "dołu".
Jesteśmy żeby Ci pomóc.Jeśli nurtują Cię jakieś pytania, chcesz dowiedzieć się więcej to zawsze możesz do nas zadzwonić 607 [zasłonięte] 427
Produkty v3 Generation może nie są szeroko znane ale to właśnie powoduje że do ich działania przywiązuje się tak wielką wagę. Na rynku wielu renomowanych producentów aby mieć siłę przebicia po prostu muszą być lepsze od innych. Co najważniejsze, potwierdzają to sami użytkownicy których w Polsce jest już kilka tysięcy. Jak sprawdzić że to działa: Każdy może sprawdzić i potwierdzić skuteczność działania.Wystarczy przed zastosowaniem wykonać pomiar stopnia sprężania przy użyciu manometru i zapisać wyniki dla poszczególnych cylindrów.Zastosować R7 MaGProfessional i po przejechaniu 2[zasłonięte]000-25km dokonać pomiarów ponownie.Pozwoli to zauważyć jak zmniejszyło się zużycie silnika.
|
Jeśli zdecydujesz się dokonać zakupu na tej aukcji, TO OTRZYMASZ W PRZESYŁCE:
- aplikator(y) ze specyfikiem (w zależności od zamówienia)
- dokładną instrukcję stosowania
- opis produktów v3 GENERATION
Można stosować do silników czterosuwowych benzynowych, zasilanych gazem i diesla z dowolnym systemem wtrysków czy filtrem cząstek stałych.Nadaje się zarówno do systemów wolnossących jak i turbodoładowanych.Składniki specyfiku są łatwo transportowane przez każdy rodzaj oleju silnikowego do miejsc przeznaczenia.
PRODUKT ORYGINALNY to gwarancja satysfakcji Opakowanie jest zabezpieczone przed ingerencją osób trzecich
|
Kiedy stosować ?
Profilaktycznie i w wypadku przebiegu większego niż 100 000 km.
W wyniku przeprowadzonych w Polsce porównań na podstawie danych konkretnych aut z Niemiec okazało się że 90% ma cofnięte liczniki zaraz po przekroczeniu granic naszego kraju.Może się więc wydawać że auto jeździ poprawnie ale tak naprawdę może jeździć odczuwalnie lepiej.
W momencie stwierdzenia nieprawidłowych wartości ciśnienia sprężania w stosunku do danych producenta silnika
Jeśli daje się odczuć większe zużycie paliwa niż kiedyś wcześniej ( proponujemy równocześnie zastosować specyfik R3 Fuel )
Jeśli silnik "nie pali" na wszystkie cylindry lub występuje problem z jego uruchomieniem ( proponujemy równocześnie zastosować specyfik R3 Fuel )
Kiedy po założeniu instalacji LPG, po jakimś czasie nastąpi problem z odpalaniem na benzynie
W wypadku zwiększonego "brania " oleju silnikowego
Kiedy auto straciło poprzednią moc, jest mniej dynamiczne i wolniej reaguje na pedał gazu
W przypadku odczuwalnego problemu z wjazdem pod górę na najwyższym biegu czy wyprzedzaniem w trasie
Jeśli silnik pracuje ciężej, głośniej i nierówno (faluje)
Zawsze kiedy chcemy uniknąć łańcuszka nie trafionych diagnoz powodujących bardzo często wymianę sprawnych elementów i nie potrzebny koszt robocizny
AplikowanieSpecyfik R7 MaGProfessional wystarczy dolać do będącego w silniku oleju, resztę wykona sam. Idealnym
początkiem leczenia jest trasa 300-500 km podczas której następuje
najbardziej efektywne przygotowanie silnika do dalszych procesów. Nie należy zmieniać dotychczasowego stylu jazdy. Zakończenie całego cyklu wymaga przejechania 2 [zasłonięte]000-25 kilometrów, nie koniecznie jednorazowo.
Pojemność silnika |
do 2000 cm3 |
2[zasłonięte]200-42 cm3 |
przebieg > 50 tys. km |
1 aplikator |
1-2 aplikatory |
przebieg > 200 tys. km |
1-2 aplikatory |
2 aplikatory |
przebieg > 300 tys. km |
2 aplikatory |
2-3 aplikatory | UWAGA: Jeśli silnik posiada pęknięte sprężyny zaworów, granicznie zużyte pierścienie lub uszkodzoną uszczelkę głowicy to należy te elementy wymienić.
SPRAWDŹ CZY POMOGŁO INNYM, jeśli pomoże Tobie będziemy wdzięczni za wyrażenie opinii
ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW
|
KONTAKT
tel.: 0-607-[zasłonięte]-427 e-mail:
[zasłonięte]@acomp.pl
REGULAMIN
1 - Dla osób bez minimum 5pkt. na allegro wymagane jest koniecznie potwierdzenie po zakupie aktualnego adresu wysyłki i telefonu
kontaktowego.
2 - Jeśli życzysz sobie FVAT podaj niezwłocznie dane do
niej.
3 - Gdy adres wysyłki jest inny niż ten z allegro prosimy o
szybkie podanie właściwego.
4 - Na życzenie zakupy na kilku naszych
aukcjach wysyłamy w jednej paczce.
5 - Po zakupie otrzymacie Państwo
informację z allegro na swój mail którą prosimy dokładnie
przeczytać.
Rodzina TECHNIC
v3 GENERATION R3 Fuel -
specyfiki do układów paliwowych
v3 GENERATION R7 MaGProfessional -
specyfiki do silników czterosuwowych, z turbo i bez
v3 GENERATION R6 Gear -
specyfiki do przekładni, mostów, reduktorów
v3 GENERATION R9 Racing -
specyfiki do silników wyczynowych z turbo i bez
v3 GENERATION R1 Agile -
specyfiki do silników motocyklowych
v3 GENERATION R4 Vessel -
specyfiki do silników jednostek pływających
v3 GENERATION M22 PRO -
specyfiki do uzyskania 100% mocy z remontowanego silnika
v3 GENERATION R8SC Batch i
R8SC+ Batch - specyfiki (rozszerzenia) do olejów i
paliw
|