Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

R7 MaGProfessional - odzyskaj utraconą MOC silnika

20-01-2012, 16:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 69.90 zł      Aktualna cena: 69.90 zł     
Użytkownik regenerator999
numer aukcji: 2004540509
Miejscowość Wysyłka w kraju i za granicę
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 278   
Koniec: 17-01-2012 23:15:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Efektem gorszej pracy silnika jak i zanieczyszczania oleju są powstające mikroszczeliny na powierzchniach tarcia oraz "zwęglenia" osadzające się w mikroporach metalu.Powoduje to większe opory tarcia, ciągłe wyrywanie narostów "brudu" , a co za tym idzie gorsze przyleganie molekuł oleju i jego większe zanieczyszczanie się.Specyfik R7 MaGProfessional powoduje usunięcie mikro-zanieczyszczeń i odbudowanie oraz wyrównanie metalowych powierzchni trących na styku ich pracy. Nie równa praca silnika, problemy z odpalniem czy zwiększone "branie oleju" nie muszą zawsze kończyć się wizytą u mechanika.

Na dole opisu aukcji dołączyliśmy opinie kupujących o produktach v3 GENERATION

Przedmiotem aukcji PROMOCYJNEJ jest:

Specyfik v3 GENERATION o nazwie R7 MaGProfessional poprawiający sprawność samochodowych silników czterosuwowych (benzyna, diesel) z turbo i bez, poprzez przywrócenie ich stref tarcia do stanów i wartości, nawet fabrycznych.W celu uzyskania najlepszych efektów zaleca się stosować jednocześnie z R3 FUEL (obrabiany jest wtedy "dół" i "góra" silnika).Specyfiki mają zastosowanie również w silnikach Wankla, z wirującym tłokiem (np. Mazda RX).

Produkty v3 GENERATION nie zagęszczają oleju, ich działanie nasila się wraz ze stopniowym tworzeniem się powierzchni CERMET-CERMET przy udziale sił tarcia, których odporność na ścieranie jest gwarantowane na 70 [zasłonięte]-100 000 km przy nieagresywnym stylu jazdy.

Środek tworzony w Rafinerii zgodnie z wymogami ÖNORM Z 1008 co świadczy o jego wysokiej technologii produkcji i najwyższej jakości produktu.
Opakowanie jest zabezpieczone przed ingerencją osób trzecich i zawiera:

- aplikator(y) ze specyfikiem (bez zbędnych smarów i wypełniaczy)
- dokładną instrukcję stosowania
- opis produktów v3 GENERATION

 


Oferta jest skierowana do osób które stawiają na prawdziwą jakość działania produktu, a nie marketingowe testy w których każdy produkt zawsze wypada co najmniej dobrze.



Oferowane produkty nie działają "od razu" ponieważ wpływają na odbudowę i odnowę powierzchni trącej metalu, a nie zmianę właściwości oleju. Oferujemy sprawdzone produkty o wysokiej jakości i bardzo konkurencyjnej cenie. Taka jakość, kosztuje w USA znacznie drożej (CERMETlab). Liczymy na Państwa zadowolenie i polecanie produktów innym.
Uwaga: Istotny jest fakt że produkty v3 GENERATION są w małych dawkach i nie zawierają smarów ani wypełniaczy. Nie zagęszczają olejów i nie posiadają w składzie żadnych pochodnych teflonu, molibdenu czy cząsteczek ołowiu itp. wywołujących redukcje tarcia poprzez wytworzenie "błony" uszczelniającej.
Żadnych z produktów nie należy porównywać z MOTO-DOKTORAMI których zła sława do dzisiaj jest zmorą.

image10

Cząsteczki preparatów v3 GENERATION są prawie 10-krotnie mniejsze od porów filtra paliwa.Dzięki tak małym rozmiarom cząsteczek tworzona struktura pozwala uzyskać bardzo spójną powierzchnie o bardzo dobrych właściwościach mechanicznych. Molekuły inicjujące cały proces, których w specyfiku są miliony, można obejrzeć jedynie przy zastosowaniu technik pomiarowych i powiększenia do 29 [zasłonięte] 9381 razy. Produkty nie zawierają żadnych pochodnych molibdenu ani teflonu, którego podstawową wadą była słaba odporność termiczna.



Zdjecie: Sfotografowane molekuły
Powiększenie 29 [zasłonięte] 9381 ZAKAZ KOPIOWANIA

R7 MaGProfessional,
co go wyróżnia?


W odróżnieniu od innych produktów, nawet 2-3 krotnie droższych R7 MaGProfessional działa kompleksowo.W pierwszej kolejności dzięki zawartym cząsteczkom aktywnym następuje wyparcie nanonarostów "brudu" zakotwiczonych w porach metalu (wyłącznie w okolicach tarcia).W dalszym etapie następuje stopniowe odbudowywanie powierzchni trących.Tylko takie działanie pozwala na silne wiązanie i powstanie powierzchni CERMET o bardzo wysokim stopniu wytrzymałości i odporności na zabrudzenia. Inne produkty nie wiążą się do końca strukturalnie z podłożem.Pokrywają brud i wypełniając mikro zagłębienia metalu tworzą "błony" tzw. dodatkowy film uszczelniający.Przypisywany im zakres działania np. 50 000 km odnosi się wyłącznie do nowych silników lub z niewielkim przebiegiem gdzie mikropory metalu powierzchni trących są jeszcze czyste.Nie występuje tam wyrywanie "zwęglonych" narostów zanieczyszczeń.
R7 MaGProfessional nie powoduje wiązania "brudu" z obrabianym podłożem metalowym, a efekt podniesienia kompresji jest trwały.Dodatkowo olej znacznie dłużej pozostaje klarowny.


Najnowsze rozwiazania:

Aplikujesz i jedziesz - dzięki nowej formule już w początkowej fazie cząsteczki preparatu są przetransportowane przez olej do miejsc tarcia (metal - metal)
v3 - nie musisz bardzo ostrożnie eksploatować auta, zalecana jest tylko płynna jazda przez pierwsze 100-200 km.
Nowy pakiet GP3 - warstwy CERMET są całkowicie pozbawione skutków termicznych w momentach krytycznych (np. nagły wzrost temperatury silnika, nagły wyciek oleju),nie ulegają odkształceniom ani pęknięciom. Całkowicie wytworzone powierzchnie są strukturalnie związane z podłożem metalowym na którym się tworzą.
Ochrona od pierwszych kilometrów - choć cały proces dopiero się rozpoczyna, ochrona punktów niedostatecznego smarowania zaczyna funkcjonować już przy dostaniu się preparatu z olejem w strefy tarcia metal - metal.


R7 MaGProfessional

Preparat w skrócie zawiera pakiet aktywny + kompozyt z molekułami, całościowo zawiera kilkaset podskładników, w tym nadbudowujące. Nie zawiera smarów ani wypełniaczy.

  • Pakiet aktywny uruchamia szereg bardzo skomplikowanych procesów fizykochemicznych w wyniku których nastąpi zabezpieczenie podłoży przed substancjami agresywnymi, efektywniejsze odprowadzanie ciepła z nadmiernie nagrzanych miejsc i usuwanie starych nagarów, laków z porów metalu na powierzchniach trących (tylko tam) - będą one w pierwszej kolejności powoli usuwane. Preparat nie zawiera składników agresywnych tak więc nie powoduje gwałtownego odrywania się brudu tylko jego wymywanie i dokładne dyspergowanie (rozłożenie skupisk na cząsteczki pierwotne), co nie pozwala mu się ponownie skupiać eliminując tym samym groźbę zatkania filtrów czy kanałów olejowych.
  • Dzieje się tak ponieważ powłoki CERMET są tworzone i strukturalnie wiązane tylko z "czystym" podłożem metalu, tak mocne zespolenie zapobiega jakimkolwiek odpryskom. W procesie tworzenia się nowych warstw uczestniczą również metaliczne mikrocząsteczki ścieru (ubytki powstające na bieżąco w wyniku tarcia elementów silnika). Przywieją one do molekuł i w wyniku zmiany potencjału (zjawisko ang. SELECTIVE TRANSFER) oraz sił tarcia zostają ponownie wkomponowane w inne miejsca wyrw i ubytków.


Korzyści z zastosowania
v3 Generation
R7 MaGProfessional

- dotyczy pełnej zakończonej obróbki i zalecanej dawki
    Czterosuwowe silniki z turbo i bez (benzyna, diesel)
  • Trwała odbudowa/odnowa zużytych, zmatowiałych i porysowanych,powierzchni metalowych na styku ich tarcia, w czasie pracy mechanizmów.
    Następuje utworzenie nowych powierzchni o 10 krotnie niższym współczynniku tarcia w stosunku do powierzchni metalowych. Jest to swoista podmiana warstw brudu które uszczelniały ale powodowały opory na idealnie współpracujące nadbudowane warstwy CERMET.
  • Przywrócenie kształtu powierzchni współpracujących części metalowych do stanów nominalnych (fabrycznych) w wyniku automatycznego, samoregulującego się procesu technologicznego.
    Proces się kończy w momencie braku występowania wolnych atomów żelaza między wcześniej trącymi powierzchniami metal - metal i uzyskania optymalnego luzu oraz tarcia nie powodującego miejscowych wzrostów temperatury.
  • Zapobieganie agresji wodoru (blokowanie mechanizmu zużycia wodorowego) - poprzez reakcję chemiczną z powierzchni metalowej zostaje wyeliminowany wodór co zapobiega tworzeniu się nadżerek wodorowych którym towarzyszy łuszczenie warstwy wierzchniej, a w konsekwencji zmęczenie materiałowe.
    W miejsca wodoru w strukturę metalu wnikają molekuły wypierając go.
  • Wydajna praca oleju w bardzo korzystnych warunkach - w wyniku zastosowania R7 MaGProfessional i powstania warstw CERMET-CERMET następuje znaczna redukcja wyrywania mikrocząsteczek metalu z warstw trących. Owocuje to mniejszym zużyciem elementów trących, tak więc i mniej zanieczyszczeń dostaje się do oleju.
    W wyniku zastosowania R3 Fuel do paliwa, następuje oczyszczenie układu z produktów sadzowych i poprawa warunków spalania paliwa. Powoduje to lepsze spalanie, redukcję narosłych osadów i dużo mniejsze przedostawanie się produktów sadzowych do oleju silnikowego z układu spalania. To wszystko w skrócie wpływa na zdecydowanie mniejsze zanieczyszczanie oleju w silniku.
    W wypadku silników diesla specyfiki spowodują takie same zabezpieczenie z tym że olej nie będzie takiej czystości jak w silniku benzynowym. Obciążony silnik diesela dochodzi do dużo większych granic dymienia zamieniając się w "wytwornicę" sadzy. Jej nadmiar w większych ilościach dostaje się do oleju w silniku diesla powodując jego większe ciemnienie w stosunku do silników benzynowych.


    Prezentacja obserwacji oleju w okresie 05.2008 - 09.2009, większość km przejechana w trasie. Stosowany olej przed i po to 10w40 jednego i tego samego producenta.
    Audi 80 silnik 1.6 benzynowy o przebiegu ponad 180 000 km - auto całkowicie sprawne. Zastosowano specyfiki R7 MaGProfessional i R3 Fuel.

    Wcześniej



    W wyniku procesów tarcia w silniku i przedostających się struktur sadzowych podczas spalania paliwa do oleju silnikowego, ulega on zanieczyszczeniu. Uboczne produkty sadzowe oraz wyrwane mikrocząsteczki metalu podczas tarcia wraz z wysoką temperaturą powodują, że olej w silniku ulega zabrudzeniu, traci właściwości smarne/ochronne i dlatego należy go okresowo wymieniać.

    Po pierwszej wymianie oleju od zastosowania R7 MaGProfessional i R3 Fuel



    Przy tak długim okresie pracy (ponad 40 000km) olej pozostał prawie czysty jednak zaczął już tracić swoje właściwości. Wskazują na to pęcherzyki na bagnecie, który wyjęto z pracującego silnika. W tym przypadku wg zaleceń producenta silnika/oleju powinien on być zmieniany co 10 000km.

    UWAGA: Przedstawiona prezentacja nie ma na celu pokazać, że po zastosowaniu specyfików v3 GENERATION nie trzeba wymieniać oleju. Pokazuje jedynie, że dzięki utworzeniu powierzchni CERMET-CERMET olej nie będzie ulegał w miejscach tarcia spaleniu.Będzie zachowywać optymalnie wysokie właściwości, szczególnie smarne, przez cały okres eksploatacji.Od wymiany do wymiany zalecanej przez producenta silnika/oleju - w tym wypadku co 10 000km.


  • Przywrócenie mocy silnika do pierwotnych wartości fabrycznych, uzyskane przez wzrost i wyrównanie stopnia sprężania/kompresji - ciśnienie sprężania osiągnie lub przewyższy znamionowe wartości silnika w zależności od stopnia jego zużycia i odpowiedniej dawki preparatu - nie dotyczy powierzchni skrajnie zużytych/zubożonych kwalifikujących np. silnik do remontu kapitalnego.
    Silnik z każdym rokiem użytkowania traci średnio 1-2 % sprawności (konie mechaniczne odpowiedzialne za moc, moment obrotowy odpowiedzialny za przyśpieszenie auta). Związane jest to ściśle z przejechanymi kilometrami,częstym uruchamianiem zimnego silnika i stylem jazdy właścicieli. Przykładowo sprawny technicznie silnik benzynowy 1.6 V16 o przebiegu ponad 100 000 kilometrów zamiast posiadać fabryczne 110 KM może mieć już ich tylko 95-100, moment obrotowy zamiast 150 Nm tylko 130-135.
  • Efektywne hamowanie silnikiem - dzięki wzrostowi stopnia sprężania w silniku.
    Za prawidłowy proces hamowania odpowiadają tarcze, klocki czy płyn hamulcowy. Oczywiście są to główne elementy układu hamulcowego ale niebagatelną role przy hamowaniu odgrywa też silnik. Sprawny silnik powoduje dużo szybsze wytracanie prędkości podczas hamowania na danym biegu. Jest to szczególnie ważne podczas szybkiej jazdy i zjazdów ze wzniesień (teren górzysty itp.) gdzie nagminne operowanie tylko samym hamulcem powoduje gotowanie płynu hamulcowego oraz nadmierne zużywanie się tarcz i klocków hamulcowych. Przy autach z nie tak już sprawnym silnikiem jak w nowym aucie sytuacja taka może doprowadzić do niebezpiecznych zagrożeń, nawet w normalnym ruchu miejskim. Wielu kierowców starszych aut mimo wymiany tarcz i klocków na nowe za słabą efektywność hamowania obwinia układ hamulcowy producenta. Niestety nie jest tak do końca. W procesie hamowania na danym biegu ma duży udział silnik którego działanie w wyniku zużycia i zmniejszonego stopnia sprężania jest dużo mnie efektywne.
  • Ponad 10-krotna redukcja sił tarcia, redukcja wibracji i hałasu występujących podczas pracy silników i elementów powiązanych - następuje efekt lekkiej pracy i zmniejszenia spalania.
    Wynikiem jest mniejsza ilość ewentualnych napraw oraz zdecydowana minimalizacja ich kosztów. Nastąpi poprawa sprawności pomp, a nawet świszczących turbosprężarek w układzie olejowym.
  • Powrót do fabrycznego lub niższego zużycia energii, a w konsekwencji przywrócenie mniejszego zużycia paliw w eksploatowanych autach: w trasie od 3% do 10% dla auta z mniejszym przebiegiem, od 15% do 25% dla auta starszego szczególnie z większym silnikiem, na biegu jałowym do 35% - w wyniku przywrócenia fabrycznej sprawności poszczególnych elementów.
    W krótkich cyklach jazdy miejskiej (niedostatecznie dogrzany silnik, szczególnie zimą), auto będzie jeździć płynniej, dynamiczniej nie powodując wzrostu spalania. Największe plusy odczują zawodowi kierowcy jeżdżący bardzo dużo lub w trasach na tych samych, wcześniej sprawdzonych odcinkach. UWAGA: najlepsze efekty możliwe przy jednoczesnym zastosowaniu szerszego pakietu produktów np. układ paliwowy - silnik, układ paliwowy - silnik - skrzynia biegów, ze względu na wzajemne wspomaganie się - ogólną poprawę całościową, szczególnie w autach z większym przebiegiem gdzie przyczyną wzrostu zużycia paliwa są np tzw. lejące wtryski czy opory brudu wtartego w powierzchnie tarcia.
  • Efekt zmniejszonego zużywania się innych części/urządzeń (rozrusznik,akumulator,rozrząd itp.) wskutek lżejszej i skuteczniejszej pracy elementów silnika, lepszego odprowadzanie ciepła z miejsc tarcia w silniku.
  • Znaczna redukcja lub zanik dymienia, obniża się konsumpcja oleju silnikowego oraz stosowanie tzw. dolewek między jego wymianami. Następuje dużo lepsze spasowanie układu tłok - pierścień - cylinder (TPC).
  • Poprawa właściwości pracy silnika przy tzw. zimnym starcie, całkowita eliminacja suchego startu (po dłuższych postojach, w czasie trwania warunków zimowych).
    Ułatwiony jest rozruch silnika w niskich temperaturach ( np. mroźna zima ). Skuteczna ochrona silnika w trakcie eksploatacji przed ponownym zużywaniem, zapobiega zapiekaniu się pierścieni tłokowych. Zmniejsza się lub zanika tzw. falowanie obrotów na biegu jałowym (luzie) przy zastosowaniu ze specyfikiem v3 Generation R3 Fuel do układu paliwowego.
  • Przy jednoczesnym zastosowaniu szerszego pakietu produktów np. układ paliwowy - silnik - skrzynia biegów/most doskonale podnosi się komfort jazdy.
    Auto staje się "lekkie" i dynamiczne,skrzynia biegów chodzi bardzo precyzyjnie, nie haczy. Z każdym przejechanym km zachodzi nieznaczna zmiana gdzie na końcu procesu obróbki jest to całkiem inne auto. Poziom hałasu potrafi zmniejszyć się do 40%.Rura wydechowa przestaje się pokrywać czarnym nalotem co jest wynikiem prawidłowego - efektywnego spalania.

Efekty nie następują zaraz po wlaniu bo nie jest to zagęszczacz do oleju czy podobny środek.
Tak jak defekty metalu były tworzone przez wiele tysięcy kilometrów tak teraz do ich naprawy trzeba okresu 2000 km.
Działanie nasila się wraz ze stopniowym tworzeniem się powierzchni CERMET które po całkowitym procesie obróbczym mają trwałość w silniku 70 [zasłonięte]-100 000 km i są strukturalnie związane z metalowym podłożem.




Aplikowanie

Idealnym początkowym etapem obróbki jest trasa 300-500 km podczas której następuje najbardziej efektywne przygotowanie, oczyszczenie trących powierzchni pod nowe powłoki CERMET.

Ilość oleju w silniku w litrach 2 - 5 L 6 - 10 L
przebieg > 50 tys. km 1 aplikator 1-2 aplikatory
przebieg > 200 tys. km 1-2 aplikatory 2 aplikatory
przebieg > 300 tys. km 2 aplikatory 2-3 aplikatory


Jak 5-20 cm3 specyfiku może spowodować nadbudowę zużytych powierzchni trących w silniku?

W wyniku wieloletnich badań silników, przekładni o różnym stopniu zużycia, wyliczono ubytek warstw metalu na wszelkich powierzchniach trących badanych podzespołów. Oczywiście elementy są produkowane z różnej jakości metalu dlatego dawki te są uśrednione ale bardzo zbliżone do potrzeb uzyskania prawidłowych wartości fabrycznych.


Charakterystyka i ogólne dane techniczne
powłok CERMET


  • Wytworzone powłoki, strukturalnie związane z podłożem chronią metal przed ścieraniem i korozją, nie powodują utrudnień w standardowej obróbce mechanicznej. W wypadku regularnego stosowania dodatków (silnik co 70 000 - 100 000 km), chronione elementy silnika powinny przepracować od 2 do 8 razy więcej od założeń producenta podzespołu. Związek pomiędzy pierwotną powierzchnią metalową i nowo powstałą powłoką jest mocniejszy i trwalszy od powłok chromowanych czy niklowanych.
  • Przyrost nowej powłoki może wynieść już od niewielu mikronów aż do osiągnięcia wartości nominalnej w zależności od możliwości i potrzeby otrzymania prawidłowej wielkości luzu oraz zastosowanej do tego ilości preparatu. Proces kończy się zawsze samoczynnie z chwilą powstania powierzchni CERMET - CERMET i tym samym nie ma wolnych atomów żelaza między starymi miejscami styku metal - metal oraz uzyskania optymalnego tarcia nie powodującego miejscowych wzrostów temperatury.
  • Automatyczny, samoregulujący się proces technologiczny uzyskania powierzchni CERMET oraz geometrii współpracujących powierzchni metalowych.
  • Niski współczynnik tarcia kinematycznego powłok trących CERMET ? 0,013 (bez oleju). Dla porównania współczynnik tarcia pary trącej stal - stal w oleju wynosi ? 0,15. Współczynnik tarcia jest znacząco niższy w porównaniu do rozwiązań konwencjonalnych z zastosowaniem środków smarnych czy dodatków uszlachetniających.
  • Temperatura rozpadu powłok CERMET jest bardzo wysoka - jakiekolwiek odpryski,odkształcenia od pierwotnej powierzchni nie są możliwe, niezależnie od wysokich czy niskich temperatur. Nowe powierzchnie mają identyczny współczynnik rozszerzalności termicznej jak stal 13 - 14 ppm/K
  • Utworzone powłoki mają wysoką odporność na korozję
  • Odporność na przywieranie nagarów, laków eliminuje całkowicie ponowne powstawanie niepożądanych narostów brudu
  • Mikrotwardość powierzchni poprawia się ponadprzeciętnie i jest 7 - 8 krotnie większa niż wynosi mikrotwardość stali





Rys. 1. Powierzchnie trące
W wyniku tarcia, "wierzchołki" i "doliny" współpracujących powierzchni metalowych z czasem ulegają wykruszeniom, których większe cząsteczki działają ciernie w innych miejscach np. gładzi.
Powiększające się nierówności powodują miejscowe rozrywanie filmu olejowego, w wyniku czego dochodzi do chwilowego tarcia granicznego. Z czasem dochodzi do powiększania luzów czego efektem są stopniowe narosty brudu zmniejszającego "poślizg" i zwiększone tarcie przejawiające się miejscowymi "przegrzaniami", również oleju na powierzchniach tarcia.

  • metal
  • "wierzchołki", "doliny"
  • brud
  • wykruszenia
  • cząsteczki metalu krążące w oleju
  • zwiększony luz (efekt tarcia)




Rys. 2. Powierzchnie CERMET
W miejscach ulegających zużyciu, czyli w miejscach lokalnych "przegrzań" w wyniku tarcia, "pakiet aktywny v3" uruchamia łańcuch skomplikowanych procesów fizykochemicznych.
Przyciągane elektrostatycznie molekuły, transportując budulec (mikro-ścier + cząsteczki specyfiku v3), wnikają w strukturę metalu powierzchni trących i wypierają z jego porów brud, który jest dyspergowany i odprowadzany przez olej do filtra.
Na skutek czynników tarcia na oczyszczonych podłożach następuje strukturalne wiązanie i budowa trwałych, idealnie współpracujących powierzchni CERMET - CERMET.
Budowa grubości struktury kończy się samoczynnie w momencie przywrócenia optymalnej temperatury tarcia i zaniku różnic potencjałów, właściwego ciśnienia lub wykorzystania materiału budulcowego.

  • metal
  • trwałe warstwy CERMET
  • wkomponowany mikro-ścier w warstwach CERMET
  • przywrócony luz fabryczny




Rys. 3. "Błony" zmniejszające tarcie
INNE PRODUKTY zmniejszające tarcie są preparatami smarnymi z różnymi dodatkami cząsteczek wypełniających. Cząsteczki te krążąc w oleju wypełniają pory metalu i powowdują redukcję tarcia, zmniejszanie zużycia, ale nie jego zatrzymanie i odbudowę powierzchni trących do wartości fabrycznych.
Przykrywając brud i wypełniając mikro zagłębienia metalu, tworzą "błony" które mają za zadanie złagodzić kontakty metalowych powierzchni trących.

  • metal
  • brud
  • błony redukujące tarcie
  • luz pozostaje bez zmian, zostają wypełnione zagłębienia metalu
  • cząsteczki metalu krążące w oleju


Rekomendacje oraz niektóre badania i testy
przeprowadzone w Europie
  • Transport System Niemcy
  • Instytut Lotnictwa w Warszawie
  • Grundfos Dania
  • Wytwórnia Silników PZL-WSK Mielec
  • Max Nidermeier Niemcy
  • Eurospedytor
  • Rafineria Czechowice S.A
  • Natur-Energie-Technik Dosch & Stumpf Gbr Niemcy
  • MZK Żywiec
  • K & W MotorSport
  • Andoria MOT
  • Test-Auto J.Kubica
  • DUSTEK
  • Politechnika Opolska
  • Politechnika Gliwicka

  • inne...


    Dodatkowym potwierdzeniem jest wiele testów wykonywanych indywidualnie przez użytkowników.

    część tłumaczenia z języka niemieckiego:

    Max Nidermeier
    Wasentegernbach


    Szanowni Państwo!


    ... Test przeprowadzono na silniku MAN typu D2542ME w naszej własnej gazowej instalacji prądotwórczej. Wał krzywkowy maszyny tej posiadał uszkodzenie powierzchni (brakujące lub niedostateczne azotowanie) i przy smarowaniu normalnym, wysokiej jakości olejem silnikowym SHDP wykazywał znaczne ponadprzeciętne ślady zużycia.


    Dzięki zastosowaniu w układzie smarowania silnika w połączeniu ze stosowanym standardowo olejem silnikowym zużycie na uszkodzonym wale krzywkowym spadło tak dalece, że parametry zużycia znalazły się znacznie poniżej wartości nominalnych...


    Pozdrawiamy


    Max Nidermeier
    Aggregatebau




    część tłumaczenia z języka niemieckiego:

    Natur-Energie-Technik
    Dosch & Stumpff GmbH
    Bocksbeutelstrasse 2
    Zossen


    ... Poniższy przykład praktyczny dobitnie potwierdza zmniejszające zużycie działanie dodatku.W wyniku awarii instalacji wtryskowej ciężarówki SCANIA jej silnik wymontowano całkowicie w celu przeprowadzenia naprawy. Silnik ten wykazywał przebieg 800.000 km. Przy takim przebiegu podwyższone zużycie np. na powierzchniach bieżnych wału krzywkowego, nie jest niczym niezwykłym. W silniku tym wał krzywkowy był jednak nienaruszony i w porównaniu ze stanem fabrycznym nie wykazywał praktycznie żadnych śladów zużycia.


    Utwierdziło to nas w przekonaniu, że dodatek jest niezwykle skutecznym produktem silnie redukującym naturalne zużycie silników...


    Pozdrawiamy


    J. Heindrich



    Zalecenia i przeciwwskazania stosowania
    produktów v3 Generation R7 MaGProfessional


     

    • Kilkukrotne zwiększenie aplikacji nie wywołuje żadnych skutków ubocznych natomiast jej zaniżenie nie doprowadzi do przywrócenia pełnych wartości fabrycznych.
    • Nie ma potrzeby stosować do podzespołów z przebiegiem mniejszym niż 50 tys. km.
    • W celu uzyskania najlepszych efektów zaleca się stosować jednocześnie z R3 FUEL (obrabiany jest wtedy "dół" i "góra" silnika).
    • Działanie produktu nie ma zastosowania w odniesieniu do elementów pękniętych lub połamanych, nie likwiduje nadmiernego brania oleju poprzez uszczelniacze zaworowe (nie występuje tam tarcie metal - metal).
  • W wyniku zużycia granicznego - ponadprzeciętnego elementów trących (nadmierne zubożenie warstw metalowych), może pomóc poprzez tylko częściowe nadbudowanie warstw CERMET.
  • Preparaty v3 GENERATION należy stosować tylko w tych podzespołach smarowanych olejem gdzie zachodzi zjawisko tarcia metal - metal które powoduje uruchomienie całego zespołu zjawisk towarzyszących powstawaniu powłok CERMET-CERMET.

     

  • Opinie kupujących o naszej obsłudze i o produktach v3 Generation:

    ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW
    KONTAKT

    tel.: 504-[zasłonięte]-990
    e-mail: [zasłonięte]@gmail.com



    REGULAMIN

    1 - Dla osób bez minimum 5pkt. na allegro wymagane jest koniecznie potwierdzenie po zakupie aktualnego adresu wysyłki i telefonu kontaktowego.

    2 - Jeśli życzysz sobie FVAT podaj niezwłocznie dane do niej.

    3 - Gdy adres wysyłki jest inny niż ten z allegro prosimy o szybkie podanie właściwego.

    4 - Na życzenie zakupy na kilku naszych aukcjach wysyłamy w jednej paczce.

    5 - Po zakupie otrzymacie Państwo informację z allegro na swój mail którą prosimy dokładnie przeczytać.



    RODZINA v3 GENERATION


    v3 GENERATION
    R7 MaGProfessional
    - specyfik do silników czterosuwowych,
    z turbo i bez



    v3 GENERATION R3 FUEL
    - specyfik do układów paliwowych



    v3 GENERATION R6 Gear
    - specyfik do przekładni



    v3 GENERATION
    R8SC Batch i R8SC+ Batch
    - specyfiki (rozszerzenia) do olejów i paliw