Jedni cofają licznik żeby "odmłodzić" silnik, inni leją MOTO-DOKTOR ,a my proponujemy bezpieczny sposób, sprawdzony przez kierowców-użytkowników, czyli ZRÓB TO SAM przy użyciu profesjonalnego środka.
W opisie aukcji załączyliśmy 100 KOMENTARZY kupujących którzy doświadczyli tego sami na swoich autach.
Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w Polsce produktów v3 Generation
POZNAJ NASZE PRODUKTY
Co to jest R7 MaGProfessional ?
R7 MaGProfessional początkuje proces przywrócenia stanu silnika do punktu sprzed kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Szczególnie silników które z różnych przyczyn nie pracują już z pełną mocą jaką założył ich producent. Dzięki właściwością składników (nietlenkowe materiały z grupy ceramicznej) i pozytywnemu wykorzystaniu zjawiska tarcia, metalowe powierzchnie cierne zostają zregenerowane. Ma to kolosalne znaczenie od strony mechanicznej i wpływa na poprawę pracy silnika.
R7 MaGProfessional nadaje się do stosowania ze wszystkimi rodzajami olejów silnikowych ponieważ sam olej służy tylko do transportu składników specyfiku do powierzchni trących.
R7 MaGProfessional polecamy stosować jednocześnie ze specyfikiem R3 Fuel dodawanym do paliwa.Uzyskuje się wtedy największe efekty ponieważ odzyskujemy sprawność zarówno "góry" silnika jak i jego "dołu".
Jesteśmy żeby Ci pomóc.Jeśli nurtują Cię jakieś pytania, chcesz dowiedzieć się więcej to zawsze możesz do nas zadzwonić 607 [zasłonięte] 45 94
Jak sprawdzić że to działa: Każdy może sprawdzić i potwierdzić skuteczność działania.Wystarczy przed zastosowaniem wykonać pomiar stopnia sprężania przy użyciu manometru i zapisać wyniki dla poszczególnych cylindrów.Zastosować R7 MaGProfessional i po przejechaniu 2 [zasłonięte]000-25km dokonać pomiarów ponownie.Pozwoli to zauważyć jak zmniejszyło się zużycie silnika.
|
Jeśli zdecydujesz się dokonać zakupu na tej aukcji, TO OTRZYMASZ W PRZESYŁCE:
- aplikator(y) ze specyfikiem (w zależności od zamówienia)
- dokładną instrukcję stosowania
- opis produktów v3 GENERATION
Można stosować do silników czterosuwowych benzynowych, zasilanych gazem i diesla z dowolnym systemem wtrysków czy filtrem cząstek stałych.Nadaje się zarówno do systemów wolnossących jak i turbodoładowanych.Składniki specyfiku są łatwo transportowane przez każdy rodzaj oleju silnikowego do miejsc przeznaczenia.
PRODUKT ORYGINALNY to gwarancja satysfakcji Opakowanie jest zabezpieczone przed ingerencją osób trzecich
|
Kiedy stosować ?
Profilaktycznie i w wypadku przebiegu większego niż 100 000 km.
W wyniku przeprowadzonych w Polsce porównań na podstawie danych konkretnych aut z Niemiec okazało się że 90% ma cofnięte liczniki zaraz po przekroczeniu granic naszego kraju.Może się więc wydawać że auto jeździ poprawnie ale tak naprawdę może jeździć odczuwalnie lepiej.
W momencie stwierdzenia nieprawidłowych wartości ciśnienia sprężania w stosunku do danych producenta silnika
Jeśli nie chcemy się martwić czy silnik odpali przy mroźnych temperaturach rzędu -25°C nawet przy słabszej baterii.
I jeśli chcesz zobaczyć zdziwioną minę sąsiada któremu auto nie odpaliło, a Twoje tak.
Jeśli daje się odczuć większe zużycie paliwa niż kiedyś wcześniej ( proponujemy równocześnie zastosować specyfik R3 Fuel )
Kiedy chcemy ulżyć rozrusznikowi co spowoduje że po mroźnej nocy silnik zapali jakby był jeszcze ciepły.
Jeśli silnik "nie pali" na wszystkie cylindry lub występuje problem z jego uruchomieniem ( proponujemy równocześnie zastosować specyfik R3 Fuel )
Kiedy po założeniu instalacji LPG, po jakimś czasie nastąpi problem z odpalaniem na benzynie
W wypadku zwiększonego "brania " oleju silnikowego
Kiedy auto straciło poprzednią moc, jest mniej dynamiczne i wolniej reaguje na pedał gazu
W przypadku odczuwalnego problemu z wjazdem pod górę na najwyższym biegu czy wyprzedzaniem w trasie
Jeśli silnik pracuje ciężej, głośniej i nierówno (faluje)
Zawsze kiedy chcemy uniknąć łańcuszka nie trafionych diagnoz powodujących bardzo często wymianę sprawnych elementów i nie potrzebny koszt robocizny
Produkty v3 GENERATION były testowane na forach motoryzacyjnych :
Master Tuning - http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=10185
KLUB MAZDASPEED - http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=329&t=141716
Prezentacja z obserwacji oleju silnikowego w okresie 17 miesięcy po zastosowaniu specyfików R7 MaGProfessional i R3 Fuel. Większość km przejechana w trasie. Stosowany olej przed i po to 10w40 jednego i tego samego producenta.
Audi 1.6 z silnikiem benzynowym o przebiegu ponad 180 000 km - auto całkowicie sprawne.
WcześniejW wyniku
procesów tarcia w silniku i przedostających się struktur sadzowych
podczas spalania paliwa do oleju silnikowego, ulega on
zanieczyszczeniu. Uboczne produkty sadzowe oraz wyrwane mikrocząsteczki
metalu podczas tarcia wraz z wysoką temperaturą powodują, że olej w silniku
ulega zabrudzeniu, traci właściwości smarne/ochronne i dlatego należy go
okresowo wymieniać.
Po pierwszej wymianie oleju od zastosowania R7 MaGProfessional i R3 FuelPrzy tak długim okresie pracy (ponad 40 000km) olej pozostał prawie
czysty
jednak zaczął już tracić swoje właściwości. Wskazują na to pęcherzyki na
bagnecie, który wyjęto z pracującego silnika. W tym przypadku wg zaleceń
producenta silnika, olej powinien być zmieniany co 10 000km.
UWAGA: Przedstawiona prezentacja nie ma na celu pokazać, że po zastosowaniu specyfików v3 GENERATION nie trzeba wymieniać oleju. Pokazuje jedynie, że dzięki utworzeniu powierzchni CERMET-CERMET, olej nie będzie ulegał w miejscach tarcia spaleniu. Będzie długo zachowywać optymalnie wysokie właściwości, szczególnie smarne, przez cały okres eksploatacji. Od wymiany do wymiany zalecanej przez producenta silnika lub producenta oleju.
AplikowanieSpecyfik R7 MaGProfessional wystarczy dolać do będącego w silniku oleju, resztę wykona sam. Nie należy zmieniać dotychczasowego stylu jazdy. Zakończenie całego cyklu wymaga przejechania 2 [zasłonięte]000-25 kilometrów, nie koniecznie jednorazowo.
Pojemność silnika |
do 2000 cm3 |
2[zasłonięte]200-42 cm3 |
przebieg > 50 tys. km |
1 aplikator |
1-2 aplikatory |
przebieg > 200 tys. km |
1-2 aplikatory |
2 aplikatory |
przebieg > 300 tys. km |
2 aplikatory |
2-3 aplikatory | UWAGA: Jeśli silnik posiada pęknięte sprężyny zaworów, granicznie zużyte pierścienie lub uszkodzoną uszczelkę głowicy to należy te elementy wcześniej wymienić.
ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW
|
KONTAKT
tel.:[zasłonięte]607-45-27 e-mail:
[zasłonięte]@gmail.com
REGULAMIN
1 - Osoby początkujące prosimy o potwierdzenie po zakupie aktualnego adresu wysyłki i telefonu
kontaktowego.
2 - Jeśli życzysz sobie FVAT podaj niezwłocznie dane do
niej.
3 - Gdy adres wysyłki jest inny niż ten z allegro prosimy o
szybkie podanie właściwego.
4 - Na życzenie zakupy na kilku naszych
aukcjach wysyłamy w jednej paczce.
5 - Po zakupie otrzymacie Państwo
informację z allegro na swój mail którą prosimy dokładnie
przeczytać.
Rodzina TECHNIC
v3 GENERATION R3 Fuel -
specyfiki do układów paliwowych
v3 GENERATION R7 MaGProfessional -
specyfiki do silników czterosuwowych, z turbo i bez
v3 GENERATION R6 Gear -
specyfiki do przekładni, mostów, reduktorów
v3 GENERATION R9 Racing -
specyfiki do silników wyczynowych z turbo i bez
v3 GENERATION R1 Agile -
specyfiki do silników motocyklowych
v3 GENERATION R4 Vessel -
specyfiki do silników jednostek pływających
v3 GENERATION M22 PRO -
specyfiki do uzyskania 100% mocy z remontowanego silnika
v3 GENERATION R8SC Batch i
R8SC+ Batch - specyfiki (rozszerzenia) do olejów i
paliw
|