WITAM WSZYSTKICH!
.....Niestety przyszedl czas aby rozstac sie z moim moto :( zmusza mnie do tego sytuacja zyciowa.Moto jest z 2004 roku i ma przebieg +/- 34000tys km, pomimo przebiegu wszystko cyka jak w zegarku i dziala w 100%
Motor posiadam od 16 lipca 2009 roku, przez ten czas nie mialem z moto zadnych problemow i nigdy mnie nie zawiodl z wyjatkiem padnietego akumulatora w zime ale to sie nie liczy :)
Motor w calosci przerobilem wedlug swojego projektu i planu na czesciach i komponentach samych renomowanych firm.
W motorze modyfikacje obejmuja nastepujace rzeczy:- przemalowanie moto w calosci na kolor czarny i usuniecie wszelkich znaczkow czy naklejek mowiacych o modelu motocykla- sportowe klamki pazzor oryginalne wloskie kolor zloty
- kierunki przednie wbudowane w owiewki
- dodatkowe kierunki zamontowane w przedniej lampie na miejscu swiatel pozycyjnych
- wyswietlacz biegow gp pro folia jeszcze na wyswietlaczu
- crash pady bocznych owiewek carbonowe- crash pady przedniego zawieszenia womtech- tank pad
- tank gripy bezbarwne, dodaje dodatkow tank gripy w kolorze czarnym dedykowane do tego modelu
- przewody hamulcowe w oplocie firmy goodridge
- ciezarki kierownicy w crash padami na koncu
- czarna szyba przednia
- nakladka siedzenia czarna oryginalna YAMAHA, siedzenie oddaje razem z moto.
- krotki tlumik MICRON
- wypelnienie carbon lewa i prawa strona lampy przedniej
- nakladka polki kierownicy carbon- przedni blotnik carbonowy- tylni blotnik carbonowy
- oslona lancucha carbonowa
- wstawki carbon lewa i prawa strona zbiornika paliwa
- oslona zbirnika wyrownaczego plynu chlodniczego carbonowy
- calkowicie zmodyfikowana przednia lampa i zamontowane swiatla ksenonowe, ringi ccfl oraz swiatla do jazdy dziennej wszystko wlaczna niezaleznie
- wypelnieni tylnego nadkola sprowadzone z USA na zamowienie z wbudowanymi kierunkami
- nowe sprzeglo kompletne z tarczami i sprezynami, zalozone tylko i wylacznie dlatego ze jest bardziej wytrzymale od standardowego i o wiele lzejsze, stare moge oddac bo mi sie wala po garazu
- felgi malowane w kolorze zlota perla tak jak w modelach z nowszej generacji
- nowe lozyska kol przod i tyl wraz z uszczelniaczami zalozone przy okazji malowania felg
- nowe lozysko glowki ramy
- nowy filtr powietrza oryginalny YAMAHA
- nowy kompletny naped lancuch did i zebatki
- nowy akumulator
- nowe swiece irydowe ngk produkcji japonskiej
- amortyzator skretu OHLINS z mocowaniem HARRIS
- nowy plyn hamulcowy przod i tyl PRESTONE- nowy plyn chlodniczy PRESTONE
przy 31000 tys bylo zrobione:wymiana oleju na motul 7100 10w40 syntetycznyfiltr oleju kn
lozysko glowki ramy
swiece irydowe ngk
czyszczenie ukladu paliwowego pompa, sitko, zbiornik
sprawdzenie zaworow, tylko jeden byl do wymiany i zostal wymieniony na oryginalny z YAMAHY
filtr powietrza oryginalny YAMAHA
plyn hamulcowy przod i tyl PRESTONE
plyn chlodniczy PPRESTONE
Moto stoi na oponach Michellin Pilot Road 2 2CT spokojnie mozna przelatac kolejny sezon.
Chyba wymienilem wszystko co bylo wymienione i co bylo zamontowane dodatkowo aczkolwiek nie dam sobie reki uciac.
Regularnie co seozn wymienialem olej i filtry niezaleznie od tego czy zrobilem w sezonie 2 czy 3 tys km nigdy przenigdy nie zrobilem w sezonie 6 tys km zwyczajnie z braku czasu na to.
Uzywany byl na weekendy i czasami dojazdy do pracy, caly rok garazowany, przepalanay w zime.
Przy mrozach rzedu minus 20 w nocy i minus 10 w dzien pod 3 tygodniach zapalil od pierwszego strzala.
Na prawde polecam dla kogos kto chce miec motor w ktorym nie ma nic do zrobienia, dolozenia czy przerobienia.
Wartosc samych dodatkow i niestandardowych rzeczy lekka reka 5 tys zlotych.
Cena moim zdaniem nie jest duza jak za taki moto i trud wlozony do jego zrobienia, aczkolwiek wszystko jest kwestia dogadania i jestem otwarty na propozycje :)
W razie informacji tel 501 [zasłonięte] 077 Tomek
Zapraszam i pozdrawiam.