Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

R6 YAMAHA NA WYPASIE!!

22-02-2014, 10:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 16 000 zł     
Użytkownik wojtek.woyzeck
numer aukcji: 3978236606
Miejscowość Konstantynów
Wyświetleń: 4040   
Koniec: 22-02-2014 09:46:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WITAM WSZYSTKICH!

 

.....Niestety przyszedl czas aby rozstac sie z moim moto :( zmusza mnie do tego sytuacja zyciowa.

Moto jest z 2004 roku i ma przebieg +/- 34000tys km, pomimo przebiegu wszystko cyka jak w zegarku i dziala w 100%

 

Motor posiadam od 16 lipca 2009 roku, przez ten czas nie mialem z moto zadnych problemow i nigdy mnie nie zawiodl z wyjatkiem padnietego akumulatora w zime ale to sie nie liczy :)

 

Motor w calosci przerobilem wedlug swojego projektu i planu na czesciach i komponentach samych renomowanych firm.

 

W motorze modyfikacje obejmuja nastepujace rzeczy:

- przemalowanie moto w calosci na kolor czarny i usuniecie wszelkich znaczkow czy naklejek mowiacych o modelu motocykla
- sportowe klamki pazzor oryginalne wloskie kolor zloty

- kierunki przednie wbudowane w owiewki

- dodatkowe kierunki zamontowane w przedniej lampie na miejscu swiatel pozycyjnych

- wyswietlacz biegow gp pro folia jeszcze na wyswietlaczu

- crash pady bocznych owiewek carbonowe
- crash pady przedniego zawieszenia womtech
- tank pad

- tank gripy bezbarwne, dodaje dodatkow tank gripy w kolorze czarnym dedykowane do tego modelu

- przewody hamulcowe w oplocie firmy goodridge

- ciezarki kierownicy w crash padami na koncu

- czarna szyba przednia

- nakladka siedzenia czarna oryginalna YAMAHA, siedzenie oddaje razem z moto.

- krotki tlumik MICRON

- wypelnienie carbon lewa i prawa strona lampy przedniej

- nakladka polki kierownicy carbon
- przedni blotnik carbonowy
- tylni blotnik carbonowy

- oslona lancucha carbonowa

- wstawki carbon lewa i prawa strona zbiornika paliwa

- oslona zbirnika wyrownaczego plynu chlodniczego carbonowy

- calkowicie zmodyfikowana przednia lampa i zamontowane swiatla ksenonowe, ringi ccfl oraz swiatla do jazdy dziennej wszystko wlaczna niezaleznie

- wypelnieni tylnego nadkola sprowadzone z USA na zamowienie z wbudowanymi kierunkami

- nowe sprzeglo kompletne z tarczami i sprezynami, zalozone tylko i wylacznie dlatego ze jest bardziej wytrzymale od standardowego i o wiele lzejsze, stare moge oddac bo mi sie wala po garazu

- felgi malowane w kolorze zlota perla tak jak w modelach z nowszej generacji

- nowe lozyska kol przod i tyl wraz z uszczelniaczami zalozone przy okazji malowania felg

- nowe lozysko glowki ramy

- nowy filtr powietrza oryginalny YAMAHA

- nowy kompletny naped lancuch did i zebatki

- nowy akumulator

- nowe swiece irydowe ngk produkcji japonskiej

- amortyzator skretu OHLINS z mocowaniem HARRIS

- nowy plyn hamulcowy przod i tyl PRESTONE
- nowy plyn chlodniczy PRESTONE

 

przy 31000 tys bylo zrobione:

wymiana oleju na motul 7100 10w40 syntetyczny
filtr oleju kn

lozysko glowki ramy

swiece irydowe ngk

czyszczenie ukladu paliwowego pompa, sitko, zbiornik

sprawdzenie zaworow, tylko jeden byl do wymiany i zostal wymieniony na oryginalny z YAMAHY

filtr powietrza oryginalny YAMAHA

plyn hamulcowy przod i tyl PRESTONE

plyn chlodniczy PPRESTONE

 

Moto stoi na oponach Michellin Pilot Road 2 2CT spokojnie mozna przelatac kolejny sezon.

 

Chyba wymienilem wszystko co bylo wymienione i co bylo zamontowane dodatkowo aczkolwiek nie dam sobie reki uciac.

 

Regularnie co seozn wymienialem olej i filtry niezaleznie  od tego czy zrobilem w sezonie 2 czy 3 tys km nigdy przenigdy nie zrobilem w sezonie 6 tys km zwyczajnie z braku czasu na to.

 

Uzywany byl na weekendy i czasami dojazdy do pracy, caly rok garazowany, przepalanay w zime.

Przy mrozach rzedu minus 20 w nocy i minus 10 w dzien pod 3 tygodniach zapalil od pierwszego strzala.

 

Na prawde polecam dla kogos kto chce miec motor w ktorym nie ma nic do zrobienia, dolozenia czy przerobienia.

Wartosc samych dodatkow i niestandardowych rzeczy lekka reka 5 tys zlotych.

 

Cena moim zdaniem nie jest duza jak za taki moto i trud wlozony do jego zrobienia, aczkolwiek wszystko jest kwestia dogadania i jestem otwarty na propozycje :)

 

W razie informacji tel 501 [zasłonięte] 077 Tomek

 

Zapraszam i pozdrawiam.