Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

R6 GEAR - zmiana biegów "jednym palcem"

20-01-2012, 14:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 69.90 zł     
Użytkownik 3qpro
numer aukcji: 1971578530
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 20   
Koniec: 14-01-2012 23:25:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Całkowicie pomija się fakt iż producenci zabezpieczają powierzchnie tarcia nowych skrzyń biegów oraz przekładni substancjami amortyzującymi obciążenia.Często po gwarancji, podzespoły zaczynają ulegać szybkiemu zużyciu (np. synchronizatory, wierzchołki trybów), szczególnie w niskich temperaturach, ponieważ sam olej przy starcie dopóki nie nabierze właściwej 'płynności" nie jest w stanie dostatecznie mimimalizować naprężeń i tarcia.Dotyczy to w szczególności takich marek jak FIAT czy PEUGOT oraz wielu innych.

Specyfik R6 Gear odnawiając i tworząc powierzchnie CERMET-CERMET na elementach trących, zabezpiecza miejsca tarcia na okres 100 000 km.Wraz z olejem ponownie przywraca ich pełną ochronę oraz przywraca prawidłowy współczynnik tarcia, nie powodujacy poślizgów.

Na dole opisu aukcji dołączyliśmy opinie kupujących o nas i produktach v3 GENERATION


Przedmiotem aukcji jest:

Specyfik v3 GENERATION o nazwie R6 Gear poprawiający sprawność mechanizmów przekładniowych poprzez przywrócenie ich stref tarcia do stanów i wartości fabrycznych (manualne skrzynie biegów, dyferencjały, mosty, reduktory itp.)

Środek tworzony w Rafinerii zgodnie z wymogami ÖNORM Z 1008 co świadczy o jego wysokiej technologii produkcji i najwyższej jakości produktu.
Opakowanie jest zabezpieczone przed ingerencją osób trzecich i zawiera:

- aplikator(y) ze specyfikiem (bez zbędnych smarów i wypełniaczy)
- dokładną instrukcję stosowania
- opis produktów ® v3 GENERATION


Oferta jest skierowana do osób które stawiają na prawdziwą jakość działania produktu, a nie marketingowe testy w których każdy produkt zawsze wypada co najmniej dobrze.

Oferowane produkty nie działają "od razu" ponieważ wpływają na odbudowę i odnowę powierzchni trącej metalu, a nie zmianę właściwości oleju. Oferujemy sprawdzone produkty o wysokiej jakości i bardzo konkurencyjnej cenie. Taka jakość, kosztuje w USA znacznie drożej (CERMETlab). Liczymy na Państwa zadowolenie i polecanie produktów innym.
Uwaga: Istotny jest fakt że produkty v3 GENERATION są w małych dawkach i nie zawierają smarów ani wypełniaczy. Nie zagęszczają olejów i nie posiadają w składzie żadnych pochodnych teflonu, molibdenu czy cząsteczek ołowiu itp. wywołujących wyłacznie redukcje tarcia poprzez wytworzenie "błony" uszczelniającej.

image10

Cząsteczki preparatów v3 GENERATION są prawie 10-krotnie mniejsze od porów filtra. Same molekuły których w specyfiku są miliony, można obejrzeć jedynie przy zastosowaniu technik pomiarowych i powiększenia do 29 [zasłonięte] 9381 razy. Produkty nie zawierają żadnych pochodnych molibdenu (MoS2) ani teflonu, którego podstawową wadą była słaba odporność termiczna.



Zdjecie: Sfotografowane molekuły w powiększeniu 29 [zasłonięte] 9381
ZAKAZ KOPIOWANIA



Najnowsze rozwiazania:

Pakiet GP3 - już w początkowym procesie wytwarzania warstw CERMET-CERMET są one całkowicie pozbawione skutków termicznych w momentach nagłego wzrostu temperatury (np. chwilowe przegrzanie) ,nie ulegają odkształceniom ani pęknięciom.
Ochrona od pierwszych kilometrów - choć cały proces dopiero się rozpoczyna ,ochrona punktów niedostatecznego smarowania zaczyna funkcjonować już przy dostaniu się preparatu z olejem w strefy tarcia metal-metal.


R6 Gear

Preparat R6 Gear w skrócie zawiera pakiet aktywny,kompozyt z molekułami, całościowo zawiera kilkaset podskładników, w tym nadbudowujące.Nie zawiera dodatków zwiększających poślizg.

  • Pakiet aktywny zabezpiecza podzespoły przed substancjami agresywnymi i powoduje usuwanie zanieczyszczeń z porów metalu na powierzchniach trących (tylko tam) - będą one w pierwszej kolejności powoli wymywane. Preparat nie ma właściwości agresywnych tak więc nie powoduje gwałtownego odrywania się brudu tylko jego wymywanie i dyspergowanie (rozłożenie skupisk na czasteczki pierwotne) co umożliwia jego oddzielenie na filtrze olejowym.
  • Dzieje się tak ponieważ powłoki CERMET są tworzone i strukturalnie wiązane tylko z "surowym" podłożem metalu, tak mocne zespolenie zapobiega jakimkolwiek odpryskom.W procesie tworzenia się nowych warstw uczestniczy również tzw. ścier (metaliczny ubytek powstały w wyniku tarcia) który przy pomocy molekuł i w wyniku zmiany potencjału (z ang.SELECTIVE TRANSFER) oraz procesu tarcia zostaje z powrotem wkomponowany w inne miejsca ubytków.

Korzyści z zastosowania
v3 Generation R6 GEAR

  • Odbudowa/odnowa zużytych, zmatowiałych i porysowanych, powierzchni metalowych na styku ich tarcia, w czasie pracy mechanizmów. Następuje utworzenie nowych powierzchni CERMET, pozbawionych jakichkolwiek rys o 10-krotnie niższym współczynniku tarcia w stosunku do powierzchni metalowych.
    Przykładowo proces zużycia zębów kół zębatych jest nie tylko zależny od warunków smarowania, ale także od właściwości warstw wierzchnich zębów kół zębatych, które w tym wypadku są zdecydowanie polepszone.
    Z obserwacji wynika że np.skrzynie manualne są serwisowane do 100 000 km potem już nikt tego nie robi.
  • Przywrócenie kształtu powierzchni współpracujących części metalowych do stanów fabrycznych w wyniku automatycznego, samoregulującego się procesu technologicznego. Proces się kończy w momencie zaniku skokowych zmian obciążeń i braku występowania wolnych atomów żelaza między wcześniej trącymi powierzchniami metal-metal.
  • Zapobieganie agresji wodoru (blokowanie mechanizmu zużycia wodorowego) - poprzez reakcję chemiczną z powierzchni metalowej zostaje wyeliminowany wodór co zapobiega tworzeniu się nadżerek wodorowych którym towarzyszy łuszczenie warstwy wierzchniej, a w konsekwencji zmęczenie materiałowe.W miejsca wodoru w strukturę metalu wnikają molekuły inicjując cały proces.
  • Zapobieganie skutkom tarcia granicznego - częstymi sytuacjami w mechanizmach obciążonych jest utrata ciągłości “filmu” olejowego", czego konsekwencją jest bezpośredni kontakt powierzchni metal-metal i smarowanie graniczne. W dłuższym przedziale czasowym, kolejne pojawiające się sytuacje nadmiernego tarcia i bardzo wysokie lokalne wzrosty temperatury oprócz potencjalnych możliwości zatarcia powodują przyspieszony proces utleniania i starzenia się oleju. Wzrost temperatury prowadzi do gwałtownego spadku lepkości oleju, co z kolei powoduje dalszy zanik "filmu" olejowego i w konsekwencji powiększenie obszarów ,w których występuje smarowanie graniczne. Powodem zużywania się kół zębatych jest ścieranie w trakcie tarcia granicznego ,występującego bardzo intensywnie w miejscach największych poślizgów (wierzchołki zębów i u podstawy).W czasie eksploatacji zużycie to z czasem rośnie. Powierzchniowe warstwy elementów (np. zębatek, łożysk, krzywek) w wyniku tarcia i zmieniających się naprężeń ulegają wykruszeniu i w konsekwencji uszkodzeniu.
    Powierzchnie CERMET również jako warstwy graniczne ,w wypadku przerwania filmu olejowego ,wystąpienia przeciążenia i spadku prędkości poślizgu pomiędzy zębami są odporne na zatarcia (zgrzania wierzchnich warstw zębów) oraz wynikające naprężenia.
  • Zapobieganie powstawaniu pittingu (ang. Pit - dziura, wyrwa) - pitting (wykruszenie zmęczeniowe) związany jest ze zmęczeniem materiałowym i pojawieniem się z czasem mikro pęknięć powierzchniowych na pewnej głębokości elementów, w miejscach słabizn i ubytków gdzie następuje deformacja materiału.
    Tworzone warstwy CERMET skutecznie zatrzymują i zapobiegają negatywnym skutkom których konsekwencją jest pogłebianie mikro pęknieć, aż do wykruszenia i złamania zębów włącznie.
  • Zostaje wydłużony okres żywotności mechanizmów podzespołu - przesuwki, zębatki, stalowe powierzchnie synchronizatorów, łożyska itp.
    Szczególnie w sportach rajdowych energiczna zmiana biegów z większą siłą powoduje że powierzchnie tarcia synchronizatorów ulegają zużyciu, powierzchnie CERMET ze względu na dużą odporność i trwałość usprawniają działanie takich elementów.
  • Ponad 10-krotna redukcja sił tarcia, redukcja wibracji i hałasu występujących podczas pracy skrzyń biegów, mostów itp. - następuje efekt lekkiej pracy.Sprawdza się to szczególnie w wypadku głośno pracujących mostów i trudno przełączających się biegach skrzyń manualnych ,szczególnie podczas niskich temperatur. Ulega poprawie tzw. zapinanie biegów przez co wchodzą one w sposób płynny i szybki.
  • Spadek zużycia energii, a w konsekwencji paliw 2-4% - szczególnie w zimie kiedy opory zimnego-gęstszego oleju np. w skrzyni, dyferencjale, moście powodują że efektywność silnika jest mniejsza, trzeba początkowo dłużej jechać na wyższych obrotach. Zwiększone przeciążenia i nadmierne spadki poślizgu pomiędzy zębami powodują przerywanie filmu olejowego oraz tarcie graniczne elementów metalowych, które pośrednio jest przyczyną większej konsumpcji paliwa.
    Przywrócenie szybszej i płynnej zmiany biegów poprawi komfort jazdy oraz zmniejszy zużycie paliwa szczególnie w autach przeciążonych i z większym przebiegiem.
  • Efekt zmniejszonego pośrednio przeciążania wskutek lżejszej i skuteczniejszej pracy, lepsze odprowadzanie ciepła z punktów nadmiernie nagrzewanych w strefach tarcia.
  • Poprawa właściwości pracy skrzyni biegów, tylnego mostu itp. przy tzw. zimnym starcie (po dłuższych postojach, w czasie trwania warunków zimowych). Zapobiega punktowej mikrokorozji przeciwdziałając osadzaniu się wilgoci na powierzchniach tarcia, szczególnie zimą kiedy wilgoć jest wszechobecna. Skuteczna ochrona przed ponownym zużyciem.
  • Przy jednoczesnym zastosowaniu szerszego pakietu produktów np. układ paliwowy-silnik-skrzynia biegów doskonale podnosi się komfort jazdy. Auto staje się "lekkie" i dynamiczne,skrzynia biegów chodzi precyzyjnie.Z każdym przejechanym km zachodzi nieznaczna zmiana gdzie na końcu procesu obróbki jest to całkiem inne auto. Poziomy hałasów potrafią zmniejszyć się do 40%.Rura wydechowa zaczyna robić się jaśniejsza co jest wynikiem prawidłowego-efektywnego spalania.

Efekty nie następują zaraz po wlaniu bo nie jest to zagęszczacz do oleju czy podobny środek. Tak jak defekty metalu były tworzone przez wiele tysięcy kilometrów tak teraz do ich usunięcia,naprawy trzeba okresu 1[zasłonięte]500-20 km.
Działanie nasila się wraz ze stopniowym tworzeniem się powierzchni CERMET które po całkowitym procesie obróbczym mają trwałość minimum 100 000 km.




Aplikowanie

Idealnym początkowym etapem obróbki jest trasa 300-500 km podczas której następuje najbardziej efektywne przygotowanie, oczyszczenie trących powierzchni pod nowe powłoki CERMET.

Ilość oleju w przekładni w litrach Ilość aplikatorów
1-2 L 1 aplikator
2-5 L 2 aplikatory
5-8 L 3 aplikatory
8-11 L 4 aplikatory


Jak 5-20 cm3 specyfiku może spowodować nadbudowę zużytych powierzchni trących w przekładni?

W wyniku wieloletnich badań silników, przekładni o różnym stopniu zużycia, wyliczono ubytek warstw metalu na wszelkich powierzchniach trących badanych podzespołów. Oczywiście elementy są produkowane z różnej jakości metalu dlatego dawki te są uśrednione ale bardzo zbliżone do potrzeb uzyskania prawidłowych wartości fabrycznych.


Charakterystyka i ogólne dane techniczne
powłok CERMET


  • Wytworzone powłoki chronią metal przed ponownym ścieraniem i korozją. W wypadku regularnego stosowania dodatków (co 100 000 km), chronione elementy przekładni (skrzyni biegów,mostu itp.) powinny przepracować od 2 do 8 razy więcej od założeń producenta podzespołu.Związek pomiędzy pierwotną powierzchnią metalową i nowo powstałą powłoką jest mocniejszy i trwalszy od najlepszych powłok chromowanych czy niklowanych.
  • Przyrost nowej powłoki może wynieść już od niewielu mikronów aż do osiągnięcia wartości fabrycznej - w zależności od potrzeby otrzymania prawidłowej wielkości fabrycznej uwzględniającej optymalny luz oraz zastosowanej do tego ilości preparatu (nie dotyczy zużycia granicznego). Proces kończy się zawsze samoczynnie z chwilą powstania powierzchni CERMET - CERMET i tym samym nie ma wolnych atomów żelaza między starymi miejscami styku metal-metal i uzyskania optymalnego tarcia nie powodującego miejscowych wzrostów temperatur.
  • Automatyczny, samoregulujący się proces technologiczny uzyskania powierzchni CERMET oraz geometrii współpracujących części metalowych do stanów fabrycznych.
  • Niski współczynnik tarcia kinematycznego powłok trących CERMET µ 0,013 (bez oleju). Dla porównania współczynnik tarcia pary trącej stal-stal w oleju wynosi µ 0,15. Współczynnik tarcia jest znacząco niższy w porównaniu do rozwiązań konwencjonalnych z zastosowaniem środków smarnych.
  • Temperatura rozpadu powłok CERMET jest bardzo wysoka - jakiekolwiek odpryski, odkształcenia od pierwotnej powierzchni nie są możliwe, niezależnie od wysokich czy niskich temperatur. Nowe powierzchnie mają identyczny współczynnik rozszerzalności termicznej jak stal 13 - 14 ppm/K
  • Utworzone powłoki mają wysoką odporność na korozję.
  • Odporność na przywieranie brudu eliminuje całkowicie ponowne powstawanie nieporządanych narostów.
  • Mikrotwardość powierzchni poprawia się ponadprzeciętnie i jest 7-8 krotnie większa niż wynosi mikrotwardość stali. Metalowe powierzchnie o strukturalnych powłokach CERMET można poddawać obróbce mechanicznej.
  • Bardzo wysoki współczynnik odporności na ściskanie 250 kg/mm2



Rys. Przekladnia




Rys. 1. Powierzchnie trące

W wyniku tarcia, "wierzchołki" i "doliny" współpracujących powierzchni metalowych z czasem ulegają mikrowykruszeniom, których większe cząsteczki działają ciernie w innych miejscach.
Powiększające się nierówności powodują utratę ciągłości "filmu" olejowego, w wyniku czego dochodzi do smarowania granicznego i częstych,bezpośrednich kontaktów metal-metal. Z czasem dochodzi do powiększania luzów czego efektem są stopniowe narosty brudu utrudniające "ślizg", zwiększone tarcie i pogłębianie mikro pęknięć powierzchniowych.


  • metal
  • "wierzchołki", "doliny"
  • brud
  • mikrowykruszenia
  • cząsteczki metalu krążące w oleju
  • zwiększony luz (efekt tarcia)




Rys. 2. Powierzchnie CERMET

W miejscach ulegających zużyciu, czyli w miejscach lokalnych "przegrzań" w wyniku tarcia, "pakiet aktywny v3" uruchamia łańcuch skomplikowanych procesów fizykochemicznych.
Przyciągane elektrostatycznie molekuły, transportując budulec (mikro-ścier + cząsteczki specyfiku v3), wnikają w strukturę metalu powierzchni trących i wypierają z jego porów brud, który jest dyspergowany i odprowadzany przez olej do filtra. Na skutek czynników tarcia na oczyszczonych podłożach następuje strukturalne wiązanie i budowa trwałych, idealnie współpracujących powierzchni CERMET - CERMET.
Budowa grubości struktury kończy się samoczynnie w momencie przywrócenia optymalnej temperatury tarcia, zaniku skokowych zmian obciążeń oraz zaniku różnic potencjałów lub wykorzystania materiału budulcowego.

  • metal
  • trwałe warstwy CERMET
  • wkomponowany mikro-ścier w warstwach CERMET
  • przywrócony luz fabryczny




Rys. 3. "Błony" zmniejszające tarcie

Inne "podobne" produkty zmniejszające tarcie są preparatami smarnymi z różnymi dodatkami cząsteczek wypełniających. Cząsteczki te krążąc w oleju wypełniają pory metalu i powowdują jedynie redukcję tarcia, zmniejszanie zużycia, ale nie jego zatrzymanie i odbudowę powierzchni trących do wartości fabrycznych. Przykrywając brud i wypełniając mikro zagłębienia metalu, tworzą "błony" które mają za zadanie tylko złagodzić kontakty metalowych powierzchni trących.

  • metal
  • brud
  • błony redukujące tarcie
  • luz pozostaje bez zmian, zostają wypełnione zagłębienia metalu
  • cząsteczki metalu krążące w oleju


Rekomendacje oraz niektóre badania i testy
przeprowadzone w Europie

  • Transport System Niemcy
  • Instytut Lotnictwa w Warszawie
  • Grundfos Dania
  • Wytwórnia Silników PZL-WSK Mielec
  • Max Nidermeier Niemcy
  • Eurospedytor
  • Rafineria Czechowice S.A
  • Natur-Energie-Technik Dosch & Stumpf Gbr Niemcy
  • MZK Żywiec
  • K & W MotorSport
  • Andoria MOT
  • Test-Auto J.Kubica
  • DUSTEK
  • Politechnika Opolska
  • Politechnika Gliwicka

  • inne...


    Dodatkowym potwierdzeniem jest wiele testów produktów wykonywanych indywidualnie przez użytkowników.

    skrót opisu:

    W.Cygan - kierowca i mechanik rajdowy


    Test dodatku przeprowadzony w samochodach uczestniczących w rajdach


    ...Jestem kierowcą sportowym i mechanikiem.Od 1973 roku uczestniczyłem w bardzo wielu rajdach samochodowych gdzie między innymi w latach 1976,[zasłonięte],1979 zdobyłem Mistrzostwo Polski. Mogę więc powiedzieć, że posiadam duże doświadczenie w dziedzinie mechaniki i problemów występujących w samochodach rajdowych...


    ...wybrałem do testu samochód rajdowy PEUGEOT, a dodatek dodałem do skrzyni biegów, w której stan kół zębatych był bardzo zły co jednoznacznie kwalifikowało zespół do wymiany i nie wierzyłem, że samochód przejedzie cały rajd bez awarii. Zaskoczenie było wielkie kiedy PEUGEOT przejechał cały rajd bezawaryjnie, rozebrałem więc skrzynie i dokonałem szczegółowej inspekcji. Patrzac na podzespoły nie dowierzałem własnym oczom, bo skrzynia była w lepszym stanie niż przed rajdem, a ślady zużycia i rysy się zmniejszyły...




    Zalecenia i przeciwwskazania stosowania
    produktów v3 Generation R6 Gear


    • Preparat przechowywać w temp. pokojowej i nie wyższej niż +40°C
    • Nie stosować w okresie krótszym niż 2000 km przed wymianą oleju ponieważ cały proces towarzyszący utworzeniu warstw CERMET nie zostanie zakończony.
    • Nadmierne zwiększenie aplikacji nie wywołuje żadnych skutków ubocznych - niewykorzystana część substancji aktywnej będzie krążyła z olejem do momentu ponownej aktywacji.Zaniżenie nie doprowadzi do przywrócenia pełnych wartości fabrycznych.
    • Nie stosować do przekładni śrubowych.
    • Preparaty v3 GENERATION należy stosować tylko w podzespołach smarowanych olejem gdzie zachodzi zjawisko tarcia metal-metal które powoduje uruchomienie zespołu zjawisk towarzyszących powstawaniu powłok CERMET-CERMET.
    Opinie kupujących o naszej obsłudze i o produktach v3 Generation:

    ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW

    KONTAKT

    tel.: 0-607-[zasłonięte]-427
    e-mail: [zasłonięte]@acomp.pl



    REGULAMIN

    1 -Dla osób bez minimum 5pkt. na allegro wymagane jest koniecznie potwierdzenie po zakupie aktualnego adresu wysyłki i telefonu kontaktowego.

    2 - Jeśli życzysz sobie FVAT podaj niezwłocznie dane do niej.

    3 - Gdy adres wysyłki jest inny niż ten z allegro prosimy o szybkie podanie właściwego.

    4 - Na życzenie zakupy na kilku naszych aukcjach wysyłamy w jednej paczce.

    5 - Po zakupie otrzymacie Państwo informację z allegro na swój mail którą prosimy dokładnie przeczytać.



    RODZINA v3 GENERATION


    v3 GENERATION R6 Gear
    - specyfik do przekładni



    v3 GENERATION R3 FUEL
    - specyfik do układów paliwowych



    v3 GENERATION
    R7 MaGProfessional
    - specyfik do silników czterosuwowych,
    z turbo i bez



    v3 GENERATION
    R8SC Batch i R8SC+ Batch
    - specyfiki (rozszerzenia) do olejów i paliw



    R6 GEAR - zmiana biegów "jednym palcem"