Awarie skrzyń biegów,
tylnych mostów czy innych przekładni zazwyczaj kończą się kosztowną
naprawą lub ich wymianą. Ryzyko można znacznie ograniczyć z cofnięciem
niekorzystnych zmian włącznie. Do tego wystarczy wysoko skoncentrowany
materiał ceramiczny zawarty w specyfiku R6 Gear. Wystarczy go dolać do
będącego w podzespole oleju i jeździć.Regeneracja odbywa się
samoczynnie.
Na dole opisu aukcji dołączyliśmy opinie kupujących o nas
i produktach v3 GENERATION
Przedmiotem aukcji
jest:
Specyfik v3 GENERATION o nazwie R6
Gear poprawiający sprawność mechanizmów przekładniowych
poprzez przywrócenie ich stref tarcia do stanów i wartości fabrycznych
(manualne skrzynie biegów, dyferencjały, mosty, reduktory itp.).
Specyfik R6 Gear odnawiając i tworząc powierzchnie CERMET-CERMET na
elementach trących, zabezpiecza miejsca tarcia na okres 100 000
km.Wraz z olejem ponownie przywraca ich pełną ochronę oraz przywraca
prawidłowy współczynnik tarcia, nie powodujący poślizgów.
Oferta jest skierowana do osób
które stawiają na prawdziwą jakość działania produktu, a nie
marketingowe testy w których każdy produkt zawsze wypada co najmniej
dobrze.
Oferowane produkty nie działają "od razu"
ponieważ wpływają na odbudowę i odnowę powierzchni trącej metalu, a
nie zmianę właściwości oleju. Oferujemy sprawdzone produkty o
wysokiej jakości i bardzo konkurencyjnej cenie. Taka jakość, kosztuje
w USA znacznie drożej (CERMETlab). Liczymy na Państwa zadowolenie i
polecanie produktów innym. Uwaga:
Istotny jest fakt że produkty v3 GENERATION są w
małych dawkach i nie zawierają smarów ani wypełniaczy. Nie
zagęszczają olejów i nie posiadają w składzie żadnych pochodnych
teflonu, molibdenu czy cząsteczek ołowiu itp. wywołujących wyłacznie
redukcje tarcia poprzez wytworzenie "błony" uszczelniającej.

|
Jeśli zdecydujesz się dokonać zakupu na tej
aukcji, TO OTRZYMASZ W PRZESYŁCE: -
aplikator(y) ze specyfikiem (w zależności od zamówienia) -
dokładną instrukcję stosowania - opis produktów v3 GENERATION
Można stosować do manualnych skrzyś biegów,
dyferencjałów, mostów, reduktorów itp.
PRODUKT ORYGINALNY
to gwarancja satysfakcji Opakowanie jest zabezpieczone przed ingerencją osób trzecich
|

Opinie kupujących o naszej obsłudze
i o produktach v3 Generation:
Korzyści z
zastosowania v3 Generation R6 GEAR
- Odbudowa/odnowa zużytych, zmatowiałych i
porysowanych, powierzchni metalowych na styku ich tarcia, w
czasie pracy mechanizmów. Następuje utworzenie nowych powierzchni
CERMET, pozbawionych jakichkolwiek rys o 10-krotnie niższym
współczynniku tarcia w stosunku do powierzchni metalowych.
Przykładowo proces zużycia zębów kół zębatych jest nie tylko zależny
od warunków smarowania, ale także od właściwości warstw wierzchnich
zębów kół zębatych, które w tym wypadku są zdecydowanie polepszone. Z obserwacji wynika że np.skrzynie manualne są serwisowane do 100
000 km potem już nikt tego nie robi.
- Przywrócenie kształtu powierzchni
współpracujących części metalowych do stanów fabrycznych w
wyniku automatycznego, samoregulującego się procesu technologicznego.
Proces się kończy w momencie zaniku skokowych zmian obciążeń i braku
występowania wolnych atomów żelaza między wcześniej trącymi
powierzchniami metal-metal.
- Zapobieganie skutkom tarcia
granicznego - częstymi sytuacjami w mechanizmach obciążonych
jest utrata ciągłości “filmu” olejowego", czego konsekwencją jest
bezpośredni kontakt powierzchni metal-metal i smarowanie graniczne. W
dłuższym przedziale czasowym, kolejne pojawiające się sytuacje
nadmiernego tarcia i bardzo wysokie lokalne wzrosty temperatury oprócz
potencjalnych możliwości zatarcia powodują przyspieszony proces
utleniania i starzenia się oleju. Wzrost temperatury prowadzi do
gwałtownego spadku lepkości oleju, co z kolei powoduje dalszy zanik
"filmu" olejowego i w konsekwencji powiększenie obszarów ,w których
występuje smarowanie graniczne. Powodem zużywania się kół zębatych
jest ścieranie w trakcie tarcia granicznego ,występującego bardzo
intensywnie w miejscach największych poślizgów (wierzchołki zębów i u
podstawy).W czasie eksploatacji zużycie to z czasem rośnie.
Powierzchniowe warstwy elementów (np. zębatek, łożysk, krzywek) w
wyniku tarcia i zmieniających się naprężeń ulegają wykruszeniu i w
konsekwencji uszkodzeniu.
Powierzchnie CERMET również jako
warstwy graniczne ,w wypadku przerwania filmu olejowego ,wystąpienia
przeciążenia i spadku prędkości poślizgu pomiędzy zębami są odporne na
zatarcia (zgrzania wierzchnich warstw zębów) oraz wynikające
naprężenia.
- Zapobieganie powstawaniu pittingu (ang.
Pit - dziura, wyrwa) - pitting (wykruszenie zmęczeniowe)
związany jest ze zmęczeniem materiałowym i pojawieniem się z czasem
mikro pęknięć powierzchniowych na pewnej głębokości elementów, w
miejscach słabizn i ubytków gdzie następuje deformacja materiału.
Tworzone warstwy CERMET skutecznie zatrzymują i zapobiegają
negatywnym skutkom których konsekwencją jest pogłebianie mikro
pęknieć, aż do wykruszenia i złamania zębów włącznie.
- Zostaje wydłużony okres
żywotności mechanizmów podzespołu - przesuwki, zębatki, stalowe
powierzchnie synchronizatorów, łożyska itp.
Szczególnie w
sportach rajdowych energiczna zmiana biegów z większą siłą powoduje że
powierzchnie tarcia synchronizatorów ulegają zużyciu, powierzchnie
CERMET ze względu na dużą odporność i trwałość usprawniają działanie
takich elementów.
- Ponad 10-krotna redukcja sił
tarcia, redukcja wibracji i hałasu występujących podczas pracy skrzyń
biegów, mostów itp. - następuje efekt lekkiej pracy.Sprawdza się to
szczególnie w wypadku głośno pracujących mostów i trudno
przełączających się biegach skrzyń manualnych ,szczególnie podczas
niskich temperatur. Ulega poprawie tzw. zapinanie biegów przez co
wchodzą one w sposób płynny i szybki.
- Spadek zużycia energii, a w
konsekwencji paliw 2-4% - szczególnie w zimie kiedy opory
zimnego-gęstszego oleju np. w skrzyni, dyferencjale, moście powodują
że efektywność silnika jest mniejsza, trzeba początkowo dłużej jechać
na wyższych obrotach. Zwiększone przeciążenia i nadmierne spadki
poślizgu pomiędzy zębami powodują przerywanie filmu olejowego oraz
tarcie graniczne elementów metalowych, które pośrednio jest przyczyną
większej konsumpcji paliwa.
Przywrócenie szybszej i płynnej
zmiany biegów poprawi komfort jazdy oraz zmniejszy zużycie paliwa
szczególnie w autach przeciążonych i z większym przebiegiem.
- Efekt zmniejszonego pośrednio
przeciążania wskutek lżejszej i skuteczniejszej pracy, lepsze
odprowadzanie ciepła z punktów nadmiernie nagrzewanych w strefach
tarcia.
- Poprawa właściwości pracy
skrzyni biegów, tylnego mostu itp. przy tzw. zimnym starcie (po
dłuższych postojach, w czasie trwania warunków zimowych). Zapobiega
punktowej mikrokorozji przeciwdziałając osadzaniu się wilgoci na
powierzchniach tarcia, szczególnie zimą kiedy wilgoć jest
wszechobecna. Skuteczna ochrona przed ponownym zużyciem.
- Przy jednoczesnym zastosowaniu
szerszego pakietu produktów np. układ paliwowy-silnik-skrzynia biegów
doskonale podnosi się komfort jazdy. Auto staje się "lekkie" i
dynamiczne,skrzynia biegów chodzi precyzyjnie.Z każdym przejechanym km
zachodzi nieznaczna zmiana gdzie na końcu procesu obróbki jest to
całkiem inne auto. Poziomy hałasów potrafią zmniejszyć się do 40%.Rura
wydechowa zaczyna robić się jaśniejsza co jest wynikiem
prawidłowego-efektywnego spalania.
Efekty nie następują zaraz po wlaniu bo nie jest to
zagęszczacz do oleju czy podobny środek. Tak jak defekty metalu były
tworzone przez wiele tysięcy kilometrów tak teraz do ich
usunięcia,naprawy trzeba okresu 1[zasłonięte]500-20 km. Działanie nasila
się wraz ze stopniowym tworzeniem się powierzchni CERMET które po
całkowitym procesie obróbczym mają trwałość minimum 100 000 km.
AplikowanieIdealnym
początkowym etapem obróbki jest trasa 300-500 km podczas której
następuje najbardziej efektywne przygotowanie, oczyszczenie trących
powierzchni pod nowe powłoki CERMET.
Ilość oleju w przekładni w litrach |
Ilość aplikatorów |
1-2 L |
1 aplikator |
2-5 L |
2 aplikatory |
5-8 L |
3 aplikatory |
8-11 L |
4 aplikatory |
Charakterystyka i
ogólne dane techniczne powłok CERMET
- Wytworzone powłoki chronią
metal przed ponownym ścieraniem i korozją. W wypadku regularnego
stosowania dodatków (co 100 000 km), chronione elementy przekładni
(skrzyni biegów,mostu itp.) powinny przepracować od 2 do 8 razy więcej
od założeń producenta podzespołu.Związek pomiędzy pierwotną
powierzchnią metalową i nowo powstałą powłoką jest mocniejszy i
trwalszy od najlepszych powłok chromowanych czy niklowanych.
- Przyrost nowej powłoki może
wynieść już od niewielu mikronów aż do osiągnięcia wartości fabrycznej
- w zależności od potrzeby otrzymania prawidłowej wielkości fabrycznej
uwzględniającej optymalny luz oraz zastosowanej do tego ilości
preparatu (nie dotyczy zużycia granicznego). Proces kończy się zawsze
samoczynnie z chwilą powstania powierzchni CERMET -
CERMET i tym samym nie ma wolnych atomów żelaza między
starymi miejscami styku metal-metal i uzyskania optymalnego tarcia nie
powodującego miejscowych wzrostów temperatur.
- Automatyczny, samoregulujący
się proces technologiczny uzyskania powierzchni
CERMET oraz geometrii współpracujących części
metalowych do stanów fabrycznych.
- Niski współczynnik tarcia
kinematycznego powłok trących CERMET µ 0,013 (bez
oleju). Dla porównania współczynnik tarcia pary trącej stal-stal w
oleju wynosi µ 0,15. Współczynnik tarcia jest znacząco niższy w
porównaniu do rozwiązań konwencjonalnych z zastosowaniem środków
smarnych.
- Temperatura rozpadu powłok
CERMET jest bardzo wysoka - jakiekolwiek odpryski,
odkształcenia od pierwotnej powierzchni nie są możliwe, niezależnie od
wysokich czy niskich temperatur. Nowe powierzchnie mają identyczny
współczynnik rozszerzalności termicznej jak stal 13 - 14 ppm/K
- Utworzone powłoki mają wysoką
odporność na korozję.
- Odporność na przywieranie brudu
eliminuje całkowicie ponowne powstawanie nieporządanych
narostów.
- Mikrotwardość powierzchni
poprawia się ponadprzeciętnie i jest 7-8 krotnie większa niż wynosi
mikrotwardość stali. Metalowe powierzchnie o strukturalnych powłokach
CERMET można poddawać obróbce mechanicznej.
- Bardzo wysoki współczynnik
odporności na ściskanie 250 kg/mm2
 Rys. Przekladnia

Rys. 1. Powierzchnie trące
|
W wyniku tarcia, "wierzchołki" i "doliny" współpracujących
powierzchni metalowych z czasem ulegają mikrowykruszeniom, których
większe cząsteczki działają ciernie w innych miejscach. Powiększające się nierówności powodują utratę ciągłości "filmu"
olejowego, w wyniku czego dochodzi do smarowania granicznego i
częstych,bezpośrednich kontaktów metal-metal. Z czasem dochodzi do
powiększania luzów czego efektem są stopniowe narosty brudu
utrudniające "ślizg", zwiększone tarcie i pogłębianie mikro pęknięć
powierzchniowych.
- metal
- "wierzchołki", "doliny"
- brud
- mikrowykruszenia
- cząsteczki metalu krążące w
oleju
- zwiększony luz (efekt tarcia)
|

Rys. 2. Powierzchnie CERMET |
W miejscach ulegających zużyciu, czyli w miejscach lokalnych
"przegrzań" w wyniku tarcia, "pakiet aktywny v3" uruchamia łańcuch
skomplikowanych procesów fizykochemicznych. Przyciągane
elektrostatycznie molekuły, transportując budulec (mikro-ścier +
cząsteczki specyfiku v3), wnikają w strukturę metalu powierzchni
trących i wypierają z jego porów brud, który jest dyspergowany i
odprowadzany przez olej do filtra. Na skutek czynników tarcia na
oczyszczonych podłożach następuje strukturalne wiązanie i budowa
trwałych, idealnie współpracujących powierzchni CERMET - CERMET. Budowa grubości struktury kończy się samoczynnie w momencie
przywrócenia optymalnej temperatury tarcia, zaniku skokowych zmian
obciążeń oraz zaniku różnic potencjałów lub wykorzystania materiału
budulcowego.
- metal
- trwałe warstwy CERMET
- wkomponowany mikro-ścier w
warstwach CERMET
- przywrócony luz fabryczny
|

Rys. 3. "Błony" zmniejszające tarcie |
Inne "podobne" produkty zmniejszające tarcie są preparatami
smarnymi z różnymi dodatkami cząsteczek wypełniających. Cząsteczki te
krążąc w oleju wypełniają pory metalu i powowdują jedynie redukcję
tarcia, zmniejszanie zużycia, ale nie jego zatrzymanie i
odbudowę powierzchni trących do wartości fabrycznych.
Przykrywając brud i wypełniając mikro zagłębienia metalu, tworzą
"błony" które mają za zadanie tylko złagodzić kontakty metalowych
powierzchni trących.
- metal
- brud
- błony redukujące tarcie
- luz pozostaje bez zmian, zostają
wypełnione zagłębienia metalu
- cząsteczki metalu krążące w
oleju
|
Zalecenia i
przeciwwskazania stosowania produktów v3 Generation R6
Gear
- Preparat przechowywać w temp. pokojowej i nie
wyższej niż +40°C
- Nie stosować w okresie krótszym niż 2000 km
przed wymianą oleju ponieważ cały proces towarzyszący utworzeniu
warstw CERMET nie zostanie zakończony.
- Nadmierne zwiększenie aplikacji nie wywołuje
żadnych skutków ubocznych - niewykorzystana część substancji aktywnej
będzie krążyła z olejem do momentu ponownej aktywacji.Zaniżenie nie
doprowadzi do przywrócenia pełnych wartości fabrycznych.
- Nie stosować do przekładni śrubowych.
- Preparaty v3 GENERATION należy stosować tylko w
podzespołach smarowanych olejem gdzie zachodzi zjawisko tarcia
metal-metal które powoduje uruchomienie zespołu zjawisk towarzyszących
powstawaniu powłok CERMET-CERMET.
ŻYCZYMY UDANYCH
ZAKUPÓW

|
KONTAKT
tel.:[zasłonięte]607-45-27 e-mail: [zasłonięte]@gmail.com
REGULAMIN
1 - Osoby początkujące prosimy o potwierdzenie po zakupie
aktualnego adresu wysyłki i telefonu kontaktowego.
2 -
Jeśli życzysz sobie FVAT podaj niezwłocznie dane do niej.
3
- Gdy adres wysyłki jest inny niż ten z allegro prosimy o szybkie
podanie właściwego.
4 - Na życzenie zakupy na kilku naszych
aukcjach wysyłamy w jednej paczce.
5 - Po zakupie
otrzymacie Państwo informację z allegro na swój mail którą prosimy
dokładnie przeczytać.
Rodzina TECHNIC
 v3
GENERATION R3 Fuel -
specyfiki do układów paliwowych
 v3 GENERATION R7 MaGProfessional -
specyfiki do silników czterosuwowych, z turbo i bez
 v3 GENERATION R6 Gear -
specyfiki do przekładni, mostów, reduktorów
 v3 GENERATION R9 Racing -
specyfiki do silników wyczynowych z turbo i bez
 v3 GENERATION R1 Agile -
specyfiki do silników motocyklowych
 v3 GENERATION R4 Vessel -
specyfiki do silników jednostek pływających
 v3 GENERATION M22 PRO -
specyfiki do uzyskania 100% mocy z remontowanego silnika
 v3 GENERATION R8SC Batch i
R8SC+ Batch - specyfiki (rozszerzenia) do olejów i
paliw
 v3
GENERATION R3 Fuel -
specyfiki do układów paliwowych
 v3 GENERATION R7 MaGProfessional -
specyfiki do silników czterosuwowych, z turbo i bez
 v3 GENERATION R6 Gear -
specyfiki do przekładni, mostów, reduktorów
 v3 GENERATION R9 Racing -
specyfiki do silników wyczynowych z turbo i bez
 v3 GENERATION R1 Agile -
specyfiki do silników motocyklowych
 v3 GENERATION R4 Vessel -
specyfiki do silników jednostek pływających
 v3 GENERATION M22 PRO -
specyfiki do uzyskania 100% mocy z remontowanego silnika
 v3 GENERATION R8SC Batch i
R8SC+ Batch - specyfiki (rozszerzenia) do olejów i
paliw
|