Efektem spadku mocy, wibracji,świszczeń i zapiekanie się elementów wirnika turbosprężarki są gorące spaliny którymi jest ona zasilana.Zanieczyszczenia jakie dostarczają spaliny odkładają się i tworząc osady sadzy na łopatkach, kierownicach spalin i innych elementach powodują z czasem jej głośniejszą lub nieprawidłową pracę.Specyfik R3 Fuel powoduje dopalanie osadów sadzowych i zapobiega ich odkładaniu.
Zachęcamy do przeczytania opisu w całości, na końcu opisu komentarze użytkowników
Przedmiotem aukcji jest:
Specyfik do paliw v3 GENERATION o nazwie R3 FUEL usprawniający przebieg procesów spalania (PB, ON, BIOpaliwa) oraz rewitalizację stykających powierzchni metal-metal poprzez przywrócenie ich stref tarcia do stanów właściwych.
Działanie nasila się wraz z oczyszczaniem układu z niepożądanych pozostałości produktów spalnia oraz ze stopniowym tworzeniem się gładkich ,idealnie współpracujących powierzchni w miejscach tarcia metal-metal podczas ich pracy.
Środek tworzony w Rafinerii zgodnie z wymogami ÖNORM Z 1008 co świadczy o jego wysokiej technologii produkcji i najwyższej jakości produktu. Opakowanie jest zabezpieczone przed ingerencją osób trzecich i zawiera:
- aplikator(y) ze specyfikiem - dokładną instrukcję stosowania - opis produktów v3 GENERATION
Oferta jest skierowana do osób które
stawiają na prawdziwą jakość działania produktu, a nie marketingowe testy w
których każdy produkt zawsze wypada co najmniej dobrze.
Efekty działania sprawdzaliśmy przez ponad rok za nim
produkty wprowadziliśmy do naszej oferty.W odróżnieniu od "podobnych"
produktów te oferują dużo większe spektrum działania i dlatego zostały przez
nas wybrane.
Współpracujemy bezpośrednio z producentem i dzięki temu jesteśmy w stanie
zaoferować produkt o wysokiej jakości w bardzo konkurencyjnej cenie.
Taka jakość, kosztuje w USA znacznie drożej (CERMETlab).
Liczymy na Państwa zadowolenie i polecanie nas innym. Uwaga: W pierwszym okresie od zastosowania specyfiku R3 Fuel może nastąpić wzrost tzw. dymienia które później ustąpi. Jest to efekt dopalania się zalegających w układzie struktur smołowych.
|
Cząsteczki preparatów v3 GENERATION są prawie 10-krotnie mniejsze od porów filtra paliwa. Same molekuły których w specyfiku są miliony, można obejrzeć jedynie przy zastosowaniu technik pomiarowych i powiększenia do 29 [zasłonięte] 9381 razy.
Zdjecie: Sfotografowane
molekuły Powiększenie 29 [zasłonięte] 9381 ZAKAZ
KOPIOWANIA
|
R3 Fuel, co go
wyróżnia?
R3 FUEL w skrócie zawiera pakiet aktywny + kompozyt z materiałem budulcowym, całościowo zawiera kilkaset podskładników, w tym nowoczesne modyfikatory tarcia. Nie zawiera smarów ani wypełniaczy.UWAGA: Działanie specyfiku odbywa się w dwóch fazach.Faza pierwsza to oczyszczanie układu z zalegających produktów spalnia, faza druga to odbudowa/odnowa węzłów par tarcia poprzez utworzenie gładkich, idealnie współpracujących powierzchni o 10-krotnej redukcji sił tarcia.
- Pakiet aktywny uruchamia szereg powiązanych procesów fizykochemicznych w wyniku których nastąpi usuwanie, dopalanie oraz odprowadzanie produktów smołowych które w wyniku przemiany będą wydalane w postaci sadzy. Preparat nie zawiera składników agresywnych tak więc nie powoduje gwałtownego odrywania się skupisk tylko ich wymywanie i dokładne dyspergowanie (rozłożenie skupisk na cząsteczki pierwotne), eliminując tym samym groźbę zatkania filtrów czy innych elementów przelotowych.
- Dzieje się tak ponieważ nowe powłoki na powierzchniach trących są tworzone i strukturalnie wiązane z "czystym" podłożem metalu.W procesie tworzenia się nowych warstw uczestniczą również metaliczne cząsteczki ścieru (ubytki powstające na bieżąco w wyniku tarcia elementów układu).Przywierą one do molekuł AP i w wyniku zmiany potencjału (zjawisko ang.SELECTIVE TRANSFER) oraz sił tarcia zostają ponownie wkomponowane w kolejne miejsca wyrw i ubytków.
Aplikowanie:
R3 Fuel aplikujemy do baku, a następnie tankujemy minimum 30-50 L paliwa.Specyfik będący formą zawiesiny, osiada w tzw. rezerwie. W wyniku ruchu paliwa w układzie na bieżąco część specyfiku miesza i łączy się z paliwem wywołując procesy fizykochemiczne. Całościowe efekty to okres 10 000 km od zaaplikowania przy stałym stosowaniu, 5000 km przy profilaktycznym. Nie stosować częściej niż co 3000 km i nie zwiększać jednorazowo dawki.
Korzyści z zastosowania v3 Generation R3 FUEL - dotyczy pełnej zakończonej obróbki tj. 1500km
Paliwo PB, ON, Biopaliwa (wszystkie silniki czterosuwowe - benzyna,diesel)
- Rewitalizacja/odnowa porysowanych, zmatowiałych, powierzchni metal-metal na styku ich tarcia, w czasie pracy mechanizmów. Dotyczy wszelkich elementów w układzie zasilania które mają styczność z paliwem (PB, ON, biopaliwa) i w których zachodzi zjawisko tarcia. Następuje utworzenie strukturalnych powierzchni o 10 krotnie niższym współczynniku tarcia, bardziej odpornych na zabrudzenia i tzw. zakleszczenia (np. precyzyjnej aparatury wtryskowej). Zostaną odnowione górne powierzchnie ścian tłok-pierścień kompresyjny-cylinder które dzięki zmniejszonemu tarciu i lepszemu doszczelnieniu znacznie efektywnie współpracują i zapobiegają przenikaniu oleju do komory spalania.
- Zapobieganie agresji wodoru (blokowanie mechanizmu zużycia wodorowego) - poprzez reakcję chemiczną z trącej powierzchni metalowej zostaje wyeliminowany wodór co zapobiega tworzeniu się nadżerek wodorowych którym towarzyszy łuszczenie warstwy wierzchniej, a w konsekwencji zmęczenie materiałowe. W miejsca wodoru w strukturę metalu wnikają molekuły AP z innymi składnikami specyfiku które tworzą strukturalną warstwę ochronną. Warstwy te można porównać do tworzonych w konwencjonalnym procesie technologicznym, gdzie powierzchnie w zaawansowanych przypadkach pokrywa się drogimi metalami szlachetnymi odpornymi chemicznie. Zapobieganie agresji cząsteczek wodoru na powierzchnie metalowe jest szczególnie ważne dla samochodów na autogaz (LPG, CNG) i w przypadku paliw spełniających dolne granice norm.
- Usuwanie problemów związanych z instalacją gazową LPG - problemy te można skutecznie wyeliminować zastosując jednocześnie R3 FUEL do benzyny i R7 MaGProfessional do oleju silnikowego. Często w starszych silnikach benzynowych które uszczelnia nagar, po założeniu instalacji gazowej w krótszym lub dłuższym okresie zaczynają się pojawiać problemy, zarówno przy jeżdzie na gazie jaki i benzynie. Z powodu wyższej temperatury spalania gazu i braku właściwości konserwujących następuje gorsze chłodzenie komory spalania ,przegrzewa się denko tłoka,pierścienie często zostają "zakleszczone" w rowkach tłokowych ,przez co silnik zaczyna "brać olej".Zaczynają się problemy z odpalaniem na benzynie, falowanie obrotów i problem z ich utrzymaniem.W wyniku zachodzących przemian dochodzi do spadku kompresji i w dalszym przedziale czasowym następują różne komplikacje - szarpanie i spadek mocy ,problem z jazdą na benzynie ,"mułowacenie" na gazie.
- Polepszenie smarności paliw - podniesienie smarności paliwa ma bardzo duży wpływ na eliminacje uszkodzeń wszelkich elementów (układy wtrysków, pompy itp.) przez które ono przepływa. Dzięki nowej formulacji opartej na nowych rozwiazaniach standardowe paliwo będzie znacznie wydajniej smarować, oczyszczać, chłodzić elementy w komorze spalania i zapobiegać uszkodzeniom całego układu, zarówno starszego jak i najnowocześniejszego. R3 Fuel poprawi gorszej jakości paliwo spełniające dolne granice norm.W większości przypadków nastąpi nieznaczny wzrost mocy silnika. W wypadku jeżdżenia na LPG samo odpalanie silnika na standardowym paliwie z R3 Fuel i jazda do momentu osiągnięcia przez silnik temperatury +40°C pozwoli na uniknięcie stosowania zestawu lubryfikacyjnego do paliwa gazowego.
- Katalityczne rozrywanie łańcuchów węglowodorowych i ich utlenianie - nastąpi zdecydowana poprawa procesów spalania. Paliwo (PB, ON, biopaliwa) będzie się pełniej spalać już przy stosunkowo niskiej temperaturze silnika. Zapobiegnie to wytwarzaniu się i osadzaniu produktów niepełnego spalnia które są powodem dużych zanieczyszczeń elementów w układzie paliwowym.Znacznie spadnie emisja HC (niespalone paliwo), NOx (tlenki azotu) i CO (tlenek węgla) co jest mierzalne przy pomocy analizy porównawczej spalin oraz testu z udziałem dymomierza. Wzrost oszczędności paliwa jest związany ze spadkiem HC. Na bierząco, w sposób bezpieczny nastąpi usuwanie, dopalanie i odprowadzanie przez układ wylotowy produktów smołowych (stare nagary) które w wyniku przemiany zostaną wydalone w postaci sadzy.
Widoczne efekty to:
- zmniejszenie dymienia, w wyniku znacznego dopalenia sadzy i jej dokładniejszego zdyspergowania
- zmniejszenie toksycznosci spalin, w wyniku dopalenia pośrednich produktów spalania (niedopalone weglowodory, tlenek węgla)
- zmniejszenie zużycie paliwa, w wyniku głębszego utleniania produktów spalania
Najbardziej widocznym skutkiem złego spalania jest końcówka rury wydechowej, w większości przypadków po prostu jest czarna. Wraz z przejechanymi kilometrami i zmniejszaniem się zawartości toksycznych oraz oczyszczaniem się układu, rura wydechowa nie będzie pokrywać się już czarnym nalotem, będzie to wynik poprawnego procesu spalania. W wypadku dużego zanieczyszczenia układu paliwowego proces oczyszczania może trwać do 1000 km przebiegu.
- Wspomaganie procesu powrotu do fabrycznego lub mniejszego zużycia paliw PB, ON, biopaliwa, CNG, LPG w wyniku przywrócenia fabrycznej sprawności poszczególnych elementów oraz bardzo dobrego przebiegu procesu spalania. W krótkich cyklach jazdy miejskiej (niedostatecznie dogrzany silnik), auto będzie jeździć płynniej, dynamiczniej nie powodując wzrostu spalania. Największe zmiany odczują zawodowi kierowcy jeżdżący bardzo dużo lub w trasach na tych samych, wcześniej sprawdzonych odcinkach. Już po przejechaniu 300-500 km na benzynie, pozytywne zmiany zostaną również odczuwalne po przełaczeniu na paliwo gazowe (LPG, CNG). UWAGA: Najlepsze efekty zmniejszenia spalania możliwe przy jednoczesnym zastosowaniu szerszego pakietu produktów np. układ paliwowy-silnik, układ paliwowy-silnik-skrzynia biegów, ze względu na wzajemne wspomaganie się - ogólną poprawę całościową, szczególnie w autach z większym przebiegiem gdzie przyczyną wzrostu zużycia paliwa są np tzw. lejące wtryski czy opory brudu wtartego w powierzchnie tarcia.
- Nastąpi obniżenie temperatury - w wyniku obniżenia temperatury spalin i ich większej czystości wydłuży się żywotność układu wydechowego, katalizatorów itp. średnio o 25%
Dodatkowo poprzez neutralizacje kwaśnych skroplin układ wydechowy będzie bardziej chroniony przed wewnętrzną korozją.
- Oczyszczanie układu - paliwo w wyniku polepszenia jego charakterystyki będzie miało dużo lepsze właściwości penetrująco-czyszczące i smarujace. Będzie oczyszczać i smarować górną część cylindrów tworząc dodatkową warstwę ochronną pomiędzy zaworem, a gniazdem zaworu zapewniajac ich lepsze chłodzenie. W przypadku nieszczelności spowodowanej zakleszczeniem zapieczonych pierścieni uszczelniających, powinno nastąpić ich odblokowanie. Z komory spalania, pompy paliwa, gniazd zaworowych oraz zaworów będą powoli usuwane i dokładnie dyspergowane (rozpraszane) osady. Na bieżąco będą ulegać spaleniu nie powodując spalania stukowego. Obniży się zużycie precyzyjnej aparatury wtryskowej, szczególnie w dieslach gdzie często tworzą się niebezpieczne naloty - 50% awarii (zakleszczeń) to wynik zanieczyszczeń paliwa.
- Bezawaryjność - poprawne działanie czystego układu znacznie wpłynie na podniesienie sprawności i bezawaryjność.
Zapewni to:
- Prawidłowe smarowanie i utrzymanie w czystości górnej części cylindrów, równomierną pracę obrotomierza.
- Wysoką sprawność wtryskiwaczy (również ich odblokowanie) co zapobiegnie rozcieńczaniu oleju silnikowego paliwem. Rozcieńczony olej ma zdecydowanie mniejszą lepkość co ma niekorzystny wpływ na smarowanie silnika.
- Prawidłowa pracę i zabezpieczenie pomp wtryskowych silników diesla.
- Brak zapiekania lub odblokowanie świec zapłonowych co eliminuje groźbę zerwania ich gwintu przy odkręcaniu.
- Wydłużenie trwałości katalizatora oraz sondy lambda w wyniku optymalnego procesu spalania.
- Nie będzie dochodziło do przegrzewania gniazd i zaworów oraz zapiekania wtryskiwaczy.
- Ekologia - w wyniku polepszenia procesów spalania zdecydowanie zmniejszy się emisja substancji szkodliwych takich jak CO do 50%, CO2 o około 12%, NOx o 40%, HC o 19% w zależności od rozwiązań konstrukcyjnych producenta auta.
Rekomendacje oraz niektóre badania i testy przeprowadzone w Europie
Transport System Niemcy |
Instytut Lotnictwa w Warszawie |
Grundfos Dania |
Wytwórnia Silników PZL-WSK Mielec |
Max Nidermeier Niemcy |
Eurospedytor |
Rafineria Czechowice S.A |
Natur-Energie-Technik Dosch & Stumpf Gbr Niemcy |
MZK Żywiec |
K & W MotorSport |
Andoria MOT |
Test-Auto J.Kubica |
DUSTEK |
Politechnika Opolska |
Politechnika Gliwicka | inne...
Dodatkowym potwierdzeniem jest wiele testów produktów wykonywanych indywidualnie przez użytkowników.
skrót opisu:
Firma Transportowo-Usługowa Janusz Milczuszek ul.Orzeszkowej 11 59-225 Chojnów
...zastosowałem dodatek bezpośrednio przed wyjazdem ,w Chojnowie.Pierwsze objawy zauważyłem przy pierwszym tankowaniu - zmniejszyło się zużycie paliwa.Po przejechaniu 600 km zauważyłem poprawę dynamiki i elastyczności silnika. Pierwszy raz osiągnąłem na tym samochodzie średnie zużycie paliwa 8,6 l/100km! Wcześniej najlepszy wynik wynosił 9,3 9,5 l/100 km przy cwileniu pedału kiedy auto było nowe. Całkowity przebieg w teście wyniósł 3 tys. km ,jestem w trakcie dalszej eksploatacji auta...
Zalecenia i przeciwwskazania
stosowania produktów v3 Generation R3
Fuel
- Preparaty przechowywać w temp. pokojowej i nie wyższej niż +40oC.
- Jednorazowo nie zwiększać aplikacji, nie ma sensu stosować częściej niż co 5000km.
- W celu uzyskania najlepszych efektów zaleca się
stosować jednocześnie z R7 MaGProfessional (obrabiany jest wtedy "dół" i "góra"
silnika).
- Nie stosować jednocześnie z v3 GENERATION R8SC+Batch, odczekać 2000km i dopiero zastosować.
W wyniku zużycia granicznego - ponadprzeciętnego
elementów trących (nadmierne zubożenie warstw metalowych), może pomóc
poprzez tylko częściowe odbudowanie par trących.
Opinie kupujących o naszej obsłudze i o
produktach v3 Generation:
ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW
|
KONTAKT
tel.: 0-607-[zasłonięte]-427 e-mail:
[zasłonięte]@acomp.pl
REGULAMIN
1 - Dla osób bez minimum 5pkt. na allegro wymagane jest koniecznie potwierdzenie po zakupie aktualnego adresu wysyłki i telefonu kontaktowego.
2 - Jeśli życzysz sobie FVAT podaj niezwłocznie dane do
niej.
3 - Gdy adres wysyłki jest inny niż ten z allegro prosimy o
szybkie podanie właściwego.
4 - Na życzenie zakupy na kilku naszych
aukcjach wysyłamy w jednej paczce.
5 - Po zakupie otrzymacie Państwo
informację z allegro na swój mail którą prosimy dokładnie
przeczytać.
RODZINA v3 GENERATION
v3 GENERATION R7 MaGProfessional -
specyfik do silników czterosuwowych, z turbo i bez
v3 GENERATION R3 FUEL - specyfik do
układów paliwowych
v3 GENERATION R6 Gear - specyfik do
przekładni
v3 GENERATION R8SC Batch i
R8SC+ Batch - specyfiki (rozszerzenia) do olejów i
paliw
|