Pobierz darmową wersję demonstracyjną R2Środki Nie znalazłeś wersji dla siebie, zadzwoń. Posiadamy wszelkie dostępne wersje programu. - Pełna ewidencja i dokumentacja środków
- Prawidłowe naliczanie amortyzacji
- Rzetelne rozliczenie użytkowanych środków
- Szybki dostęp do informacji
Opis ogólny R2środki to program przeznaczony do zarządzania środkami trwałymi. Dzięki przemyślanej strukturze zapewnia natychmiastowy dostęp do pełnej informacji o składnikach majątku trwałego oraz wartościach niematerialnych i prawnych. Dzięki możliwości parametryzacji łatwo przystosowuje się do systemu amortyzacji stosowanego w danej firmie. Automatyzuje proces dokonywania odpisów amortyzacyjnych i odpowiedniego księgowania. R2środki to propozycja dla wymagających użytkowników, którzy na prowadzenie szczegółowej ewidencji i prawidłowe rozliczanie amortyzacji środków, mogą poświęcić tylko niewielką ilość swojego cennego czasu. W naszej ofercie program znajduje się od 2005 roku. Charakteryzuje się stosunkowo niską ceną, dopasowaną do wielkości firmy, szybkim wdrożeniem i prostą parametryzacją. R2środki są przystosowane do wszystkich rodzajów księgowości (pełna księgowość, księga przychodów i rozchodów, ryczałt). M.in. dzięki temu program sprawdza się bardzo dobrze w biurach rachunkowych, gdzie umożliwia rozliczanie różnorodnych firm przy zachowaniu tego samego interfejsu i przyzwyczajeń użytkownika. - ewidencja środków trwałych, środków o niskiej wartości oraz wartości niematerialnych i prawnych
- pełna Klasyfikacja Środków Trwałych zawierająca szczegółowe opisy poszczególnych pozycji
- możliwość podziału na grupy, działy i miejsca użytkowania
- przypisanie lokalizacji i osoby odpowiedzialnej wraz z ewidencją ich zmian
- pełna specyfikacja (np. dostawca, producent, serwis, charakterystyka, dane fabryczne)
- wydruk karty środka KS zawierającej komplet informacji o środku łącznie z operacjami, dokumentami zakupu/sprzedaży i częściami składowymi
- wydruki ewidencji spełniające wymogi w zakresie pełnej księgowości, księgi przychodów i rozchodów oraz ryczałtowej ewidencji przychodów
- szybka selekcja środków wg różnych kryteriów
- ewidencja przeprowadzonych operacji
- wszystkie niezbędne operacje: przyjęcie, zmiana lokalizacji, zmiana osoby odpowiedzialnej, modernizacja, przeszacowanie, korekta, częściowa likwidacja, częściowa sprzedaż, likwidacja, sprzedaż, przekazanie
- wydruk dokumentów OT, MT, LT, PT, WT, OS z możliwość przystosowania formy dokumentów do własnych potrzeb
- ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży związanych z daną operacją
- ewidencja części składowych
- charakterystyka, dane fabryczne, dostawca, serwis, producent, dokumenty zakupu i sprzedaży
- rozbudowana biblioteka kontrahentów (producentów, dostawców i firm świadczących serwis)
Amortyzacja środków trwałych - generowanie planu amortyzacji
- standardowe metody amortyzacji: jednorazowa, liniowa, degresywna
- różna częstotliwość amortyzacji: miesięczna, kwartalna, roczna
- możliwość rozdzielenia amortyzacji podatkowej (kosztowej) od bilansowej (ewidencyjnej)
- automatyczne korygowanie planu po wykonaniu modernizacji i innych operacji
- możliwość zmiany metody i stawki w trakcie użytkowania
- automatyczne odpisy amortyzacyjne
- ewidencja odpisów za cały okres użytkowania środka
- automatyczne generowanie dekretów księgowych
- ewidencja użytkowania środków w rozbiciu na kontrakty i miejsca powstawania kosztów
- szczegółowa dekretacja kosztów według miejsca powstawania na konta grupy 5
- dowody wewnętrzne dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów
- raporty i zestawienia
- wydruk planu amortyzacji i tabeli amortyzacyjnej za poszczególne lata
- zestawienie kosztów użytkowania z podziałem na kontrakty lub miejsca powstawania kosztów
- ewidencja wyposażenia z podziałem na grupy
- pełna specyfikacja (np. dostawca, producent, serwis, charakterystyka, dane fabryczne)
- możliwość określenia osoby odpowiedzialnej i lokalizacji
- operacje przyjęcia i likwidacji wyposażenia
- dokument zakupu i sprzedaży wyposażenia (data, numer dowodu, kwota, dane kontrahenta)
- wydruk ewidencji wyposażenia
- wydruk karty wyposażenia KW zawierającej komplet informacji o środku łącznie z operacjami (przyjęcie/likwidacja) i dokumentami (zakupu/sprzedaży)
- wydruk dokumentu przyjęcia OT i likwidacji LT wyposażenia z możliwość przystosowania formy dokumentów do własnych potrzeb
- wydruk ewidencji wyposażenia dla wybranych grup i lokalizacji
Dodatkowe zalety systemu - wersje wielofirmowe
- możliwość obsługi wielu podmiotów o dowolnej formie prawnej
- dedykowane wersje dla biura rachunkowego
- ujednolicone standardy pracy
- możliwość przesyłania wszystkich wydruków pocztą elektroniczną
- wersja sieciowa
- baza danych o architekturze klient-serwer oparta na serwerze SQL
- możliwość nadania haseł i uprawnień poszczególnym użytkownikom
- kontrola operacji wykonywanych przez różnych użytkowników
- bezpieczeństwo danych
- pewność otrzymywania aktualizacji programu uwzględniających zmiany w przepisach
- mechanizm automatycznej aktualizacji programu przez internet na wszystkich stacjach roboczych
- harmonogram zadań umożliwiający okresowe archiwizacje danych
- rozbudowana wewnętrzna pomoc kontekstowa oraz porady techniczne przez telefon i w siedzibie użytkownika
Minimalne wymagania sprzętowe - procesor PENTIUM lub kompatybilny min. 1 GHz
- system operacyjny Windows XP/Vista/7
- min. 256 MB pamięci RAM
- 300 MB wolnego miejsca na twardym dysku
- stacja CD-ROM lub DVD-ROM
- dostęp do internetu (wczytanie licencji, pobieranie aktualizacji)
- monitor i karta graficzna o rozdzielczości 1024x768
- drukarka laserowa lub atramentowa
|