Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

R2środki MINI 10 - licencja 10 środków TRWAŁE AMOT

04-09-2014, 9:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 258.30 zł     
Użytkownik NOWALU_PL
numer aukcji: 4486975284
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 1   
Koniec: 04-09-2014 09:18:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MOJE AUKCJE | KOMENTARZE | DODAJ DO ULUBIONYCH | O MNIE

www.sklep.nowalu.pl

USŁUGI INFORMATYCZNE WDROŻENIE OPROGRAMOWANIA
SZKOLENIA MODYFIKACJE PROGRAMÓW KOMUTEROWYCH PISANIE DODATKÓW

Tel: (071)-70-73-218

kom. 696-[zasłonięte]-333
kom2. 660-[zasłonięte]-206

E-mail: sklep@nowalu.pl

NOWALU Sp. z o.o.
ul. Bardzka 30
50-517 Wrocław
NIP: 899[zasłonięte]273-63
KRS 000[zasłonięte]4755
Wpłata na konto (poczta-polska)
- przesyłka 13 zł

Wysyłka kurierem
- przesyłka 25 zł

Odbiór osobisty
- 0 zł


Sprzedajemy tylko towary nowe i w 100% oryginalne.
WYSTAWIAMY FAKTURY VAT!!
Jeśli towar nie spełni oczekiwań możesz go wymienić na inny rozmiar, model lub zwrócić.
Nie znalazłeś wersji dla siebie, zadzwoń.
Posiadamy wszelkie dostępne wersje programu.




  • Pełna ewidencja i dokumentacja środków
  • Prawidłowe naliczanie amortyzacji
  • Rzetelne rozliczenie użytkowanych środków
  • Szybki dostęp do informacji




Opis ogólny
R2środki to program przeznaczony do zarządzania środkami trwałymi. Dzięki przemyślanej strukturze zapewnia natychmiastowy dostęp do pełnej informacji o składnikach majątku trwałego oraz wartościach niematerialnych i prawnych. Dzięki możliwości parametryzacji łatwo przystosowuje się do systemu amortyzacji stosowanego w danej firmie. Automatyzuje proces dokonywania odpisów amortyzacyjnych i odpowiedniego księgowania.

R2środki to propozycja dla wymagających użytkowników, którzy na prowadzenie szczegółowej ewidencji i prawidłowe rozliczanie amortyzacji środków, mogą poświęcić tylko niewielką ilość swojego cennego czasu.

W naszej ofercie program znajduje się od 2005 roku. Charakteryzuje się stosunkowo niską ceną, dopasowaną do wielkości firmy, szybkim wdrożeniem i prostą parametryzacją.

R2środki są przystosowane do wszystkich rodzajów księgowości (pełna księgowość, księga przychodów i rozchodów, ryczałt). M.in. dzięki temu program sprawdza się bardzo dobrze w biurach rachunkowych, gdzie umożliwia rozliczanie różnorodnych firm przy zachowaniu tego samego interfejsu i przyzwyczajeń użytkownika.

[zasłonięte][zasłonięte]72146="2" href="/img/original/213.png">
Ewidencja środków trwałych

  • ewidencja środków trwałych, środków o niskiej wartości oraz wartości niematerialnych i prawnych
    • pełna Klasyfikacja Środków Trwałych zawierająca szczegółowe opisy poszczególnych pozycji
    • możliwość podziału na grupy, działy i miejsca użytkowania
    • przypisanie lokalizacji i osoby odpowiedzialnej wraz z ewidencją ich zmian
    • pełna specyfikacja (np. dostawca, producent, serwis, charakterystyka, dane fabryczne)
    • wydruk karty środka KS zawierającej komplet informacji o środku łącznie z operacjami, dokumentami zakupu/sprzedaży i częściami składowymi
    • wydruki ewidencji spełniające wymogi w zakresie pełnej księgowości, księgi przychodów i rozchodów oraz ryczałtowej ewidencji przychodów
    • szybka selekcja środków wg różnych kryteriów
  • ewidencja przeprowadzonych operacji
    • wszystkie niezbędne operacje: przyjęcie, zmiana lokalizacji, zmiana osoby odpowiedzialnej, modernizacja, przeszacowanie, korekta, częściowa likwidacja, częściowa sprzedaż, likwidacja, sprzedaż, przekazanie
    • wydruk dokumentów OT, MT, LT, PT, WT, OS z możliwość przystosowania formy dokumentów do własnych potrzeb
    • ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży związanych z daną operacją
  • ewidencja części składowych
    • charakterystyka, dane fabryczne, dostawca, serwis, producent, dokumenty zakupu i sprzedaży
    • rozbudowana biblioteka kontrahentów (producentów, dostawców i firm świadczących serwis)

Amortyzacja środków trwałych

  • generowanie planu amortyzacji
    • standardowe metody amortyzacji: jednorazowa, liniowa, degresywna
    • różna częstotliwość amortyzacji: miesięczna, kwartalna, roczna
    • możliwość rozdzielenia amortyzacji podatkowej (kosztowej) od bilansowej (ewidencyjnej)
    • automatyczne korygowanie planu po wykonaniu modernizacji i innych operacji
    • możliwość zmiany metody i stawki w trakcie użytkowania
  • automatyczne odpisy amortyzacyjne
    • ewidencja odpisów za cały okres użytkowania środka
    • automatyczne generowanie dekretów księgowych
    • ewidencja użytkowania środków w rozbiciu na kontrakty i miejsca powstawania kosztów
    • szczegółowa dekretacja kosztów według miejsca powstawania na konta grupy 5
    • dowody wewnętrzne dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów
  • raporty i zestawienia
    • wydruk planu amortyzacji i tabeli amortyzacyjnej za poszczególne lata
    • zestawienie kosztów użytkowania z podziałem na kontrakty lub miejsca powstawania kosztów

[zasłonięte][zasłonięte]72146="4" href="/img/original/216.png">
Ewidencja wyposażenia

  • ewidencja wyposażenia z podziałem na grupy
    • pełna specyfikacja (np. dostawca, producent, serwis, charakterystyka, dane fabryczne)
    • możliwość określenia osoby odpowiedzialnej i lokalizacji
    • operacje przyjęcia i likwidacji wyposażenia
    • dokument zakupu i sprzedaży wyposażenia (data, numer dowodu, kwota, dane kontrahenta)
  • wydruk ewidencji wyposażenia
    • wydruk karty wyposażenia KW zawierającej komplet informacji o środku łącznie z operacjami (przyjęcie/likwidacja) i dokumentami (zakupu/sprzedaży)
    • wydruk dokumentu przyjęcia OT i likwidacji LT wyposażenia z możliwość przystosowania formy dokumentów do własnych potrzeb
    • wydruk ewidencji wyposażenia dla wybranych grup i lokalizacji


Dodatkowe zalety systemu

  • wersje wielofirmowe
    • możliwość obsługi wielu podmiotów o dowolnej formie prawnej
    • dedykowane wersje dla biura rachunkowego
    • ujednolicone standardy pracy
    • możliwość przesyłania wszystkich wydruków pocztą elektroniczną
  • wersja sieciowa
    • baza danych o architekturze klient-serwer oparta na serwerze SQL
    • możliwość nadania haseł i uprawnień poszczególnym użytkownikom
    • kontrola operacji wykonywanych przez różnych użytkowników
  • bezpieczeństwo danych
    • pewność otrzymywania aktualizacji programu uwzględniających zmiany w przepisach
    • mechanizm automatycznej aktualizacji programu przez internet na wszystkich stacjach roboczych
    • harmonogram zadań umożliwiający okresowe archiwizacje danych
    • rozbudowana wewnętrzna pomoc kontekstowa oraz porady techniczne przez telefon i w siedzibie użytkownika


Minimalne wymagania sprzętowe

  • procesor PENTIUM lub kompatybilny min. 1 GHz
  • system operacyjny Windows XP/Vista/7
  • min. 256 MB pamięci RAM
  • 300 MB wolnego miejsca na twardym dysku
  • stacja CD-ROM lub DVD-ROM
  • dostęp do internetu (wczytanie licencji, pobieranie aktualizacji)
  • monitor i karta graficzna o rozdzielczości 1024x768
  • drukarka laserowa lub atramentowa
R2środki MINI 10 - licencja 10 środków TRWAŁE AMOT
Programy są nowe, legalne, fabrycznie zapakowane.