Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

R1 RN19 2007 Santander GOLD Z POMIAREM RAMY Gwaran

16-07-2012, 18:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28 999 zł     
Użytkownik Model-Look
numer aukcji: 2433141258
Miejscowość KUTNO
Wyświetleń: 3789   
Koniec: 03-07-2012 18:37:04
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Na dzisiejszej aukcji mam do sprzedania niepowtarzalną YAMAHE R1 Model RN19 z 2007 w bardzo rzadkim malowaniu - replika torowa Santander Gold Edition. Gwarantuje iż nie znajdziecie podobnego modelu na drodze. Yamaha wypuściła ich zaledwie 40szt! Przyspieszenie 2.4 sekundy do 100km/h Dla ciekawski porównanie najszybszy samochód świata Bugatti Veyron przyspiesza w 2.6sekundy. Motocykl wygrywa spokojnie z takimi autami jak najnowsza Lamborghini Superleggera. W ogóle nie ma porównania.


Yamaha to oczko w głowie, zresztą jak każdy motocykl który posiadałem. Od 15 lat jeżdżę motocyklami jest to moja największa pasja. R1 jest w perfekcyjnym stanie. Przygotowane osobiście pode mnie. Na niczym nie oszczędzałem. Ten motor naprawdę jest doinwestowany częściami z najwyższych półek które kosztują bardzo dużo. Nie ma kompletnie do czego się przyczepić. Sprzedaje ponieważ chcę kupić nowe RN22. Zdjęcia nie oddają rzeczywistości, trzeba przyjechać i ją obejrzeć. Pisząc perfekcyjny stan naprawdę wiem co piszę i podpisuje się obydwoma rękoma.


W Marcu 2011r został przeprowadzony pełen roczny przed sezonowy przegląd w autoryzowanym serwisie YAMAHY w Łodzi.


Wymiana:


1. Olej silnikowy dedykowany do YAMAHA RN19
2. Płyn hamulcowy przód/tył, odpowietrzony (dzięki czemu 6 tłoczkowe zaciski na przedniej tarczy zatrzymują się w miejscu)
3. Zmieniony kompletny napęd
a. Łańcuch najlepszy i najgrubszy jaki Produkuje D.I.D 530 ZVMX GOLD do RN19
b. Zębatka przednia D.I.D
c. Zębatka tylnia nr 1. SUPERSPROX GOLD (środek złoty aluminiowy aby była lżejsza korona stalowa przystosowana do tak grubego Łańcucha)


Warto również dodać iż konfiguracja zębatek została zmieniona od oryginału w celu poprawy osiągu przy przyspieszeniu aby była jeszcze szybsza.


Aby zapewnić odpowiednią trakcje i przenoszenie mocy na asfalt a przy motorach gdzie moc znacznie przekracza wagę jest to niezwykle istotne. W tym celu R1 została przyodziana w najlepsze opony jakie są tylko dopuszczone do ruchu drogowego Michelin Pilot Power Sport Max II. Opony są całkowicie nowe rocznik produkcji 2012. Wymienione pod koniec maja. Opony dosłownie kleją się asfaltu. Najlepsza z możliwych mieszanek do motocykla. Zresztą i do samochodów Piloty również są najlepsze w zakrętach.
4. Wymieniony filtr powietrza na oryginalny Yamahy
5. Wymienione wszystkie Świece na Platynowe NGK (jest naprawdę różnica w osiągach)
6. Wymienione łożysko tylnego wahacza o zwiększonej wytrzymałości w celu poprawy trakcji w zakrętach.
7. W maju Wymieniony akumulatora na nowy żelowy.
8. Yamaha profilaktycznie przeprowadziła badanie zaworów na moją prośbę, jednak nie ma żadnych odchyleń od normy. Silnik chodzi perfekcyjnie.
9. R1 posiada złote racingowe klamki regulowane we wszystkich możliwych płaszczyznach dokładnie 4.


Ponieważ motocykl kupiłem w zeszłym roku a w Serwisie Yamahy w Łodzi bardzo nudzili się zimą w cenie serwisu wykonali mi Gratis badanie pomiaru ramy. Rama jest idealna posiadam wydruk z maszyny wykonującej pomiar. Także na motocykl macie gwarancje bezwypadkowości. A wierzcie mi naprawdę od 15 lat jeżdżę motocyklami niemal zawodowo i w obecnych czasach kupić w 100% cały motocykl to nie lada wyzwanie. Każdy pisze „igła” idealna a na miejscu okazuje się iż „nasi już tam byli”. Sam wiem ponieważ również bardzo często zmieniam motocykle i czasami trzeba się nieźle najeździć. Obydwie felgi są idealnie proste co rzadko kto sprawdza a jednak drogi jakie mamy każdy wie a moc w tym motorze jest tak duża że wypadało by być pewnym gdy w 2,3sekundy przyspieszasz do 100km/h.


Polecam ten egzemplarz limitowanej serii GOLD ze stajni Yamahy. Absolutnie nie ma żadnego problemu z motorem. Biegi wchodzą perfekcyjnie, hamulce żyleta. W zakręty wchodzi jak nóż w masło. Dzięki wyżej wymienionym zabiega na 4 biegu siedząc opartym całym ciałem na zbiorniku podnosi na koło!


Do motoru dorzucam drugie siodełko dla pasażera. Ja osobiście jeżdżę z nakładką (jak na zdjęciach) ponieważ przy tych mocach żaden pasażer nie byłby w stanie wytrzymać. A po drugie to nie ma sensu. Jedynie awaryjnie gdzieś piękna gazele przewieźć do ogródka na promenadę oj tak :)


Do motoru posiadam to co otrzymałem gdy go kupowałem czyli instrukcje, książkę serwisową i kluczyk.


Zgadzam się na wszystkie możliwe przeglądy, testy etc. Nie ma nic do ukrycia. Na motorze nie ma żadnych rys czy zadrapań, zadbany, garażowany w garażu pod przykryciem. Jedyne obtarcia posiadają podnóżki ale to normalne od butów motocyklowych. Motocykl robi piorunujące wrażenie na zlotach wszyscy chcą z nim zdjęcie. Doinwestowany z gwarancja bez wypadkowości potwierdzony badaniem pomiaru ramy. Na każdą część jak i serwis posiadam faktury ponieważ motocykl jest na firmę.

Kupujący zwolniony z opłaty skarbowej. Oszczędzasz prawie 700zł! Wystawiam Fakturę VAT. Z tym dokumentem idziesz tylko do urzędu komunikacji w celu zarejestrowania.

Zapraszam do zakupu.


W razie pytań proszę śmiało dzwonić tel. 502-[zasłonięte]-109