Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RĘCZNIK FROTTE 50x90cm Elvay bawełna 100%

04-06-2014, 10:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 zł     
Użytkownik artur750
numer aukcji: 4261311569
Miejscowość Orneta
Wyświetleń: 4   
Koniec: 04-06-2014 09:52:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

RĘCZNIK FROTTE 50x90cm Elvay bawełna 100%

 

 

Ręcznik frotte Elvay

 

100% bawełna

 

Rozmiary 50x90cm

 

Gramatura 340g / m2

 

W opakowaniu 6 szt.

 

Wysyłka POCZTĄ - cena uzależniona od ilości i wagi opakowania.

 

 

Chcesz zadać pytanie? Zadzwoń lub napisz!

 

telefon: 55 -[zasłonięte]620-14   

[zasłonięte]@o2.pl

 

Dane do wpłaty

Konto Firmowe

MILLENNIUM

 

 

80 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020002 [zasłonięte] 538788

 

 

W tytule przelewu należy podać login (numer aukcji)

 

 

 

  

Niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów opłatę za przesyłkę

 

dokonuje się jeden raz.

Opłata uzależniona jest od wagi towaru.

Wszelkie pytania prosimy zgłaszać przy zakupie, telefonicznie lub na e-mila firmy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

REGULAMIN NASZYCH AUKCJI

 

Postanowienia niniejszego regulaminu stanowią integralną część zamówienia, którego złożenie oznacza akceptację regulaminu.

1. Licytując lub dokonując zakupu w opcji ''kup teraz'' akceptujesz warunki regulaminu sprzedaży.

3. Towar zostanie wysłany w ciągu 3 dni roboczych. Po zlicytowaniu przedmiotu prosimy o potwierdzenie zakupu oraz wskazanie wybranej formy płatności (prosimy w miarę możliwości korzystać z formularza opcji zapłaty i dostawy dostępnego towaru zaraz po zakupie). W korespondencji prosimy podpisywać się zawsze imieniem, nazwiskiem oraz loginem z Allegro.

 

Wysyłka 24h od daty wpływu pieniędzy na konto (w zależności od dostępności produktu na magazynie). Jeżeli adres ma być inny należy niezwłocznie

umieścić taką informację w wiadomości dla Sprzedającego ''INNY ADRES DOSTAWY'' lub e-mailem natychmiast po zlicytowaniu. W e-mailu ze zmianą adresu do wysyłki należy wpisać Nick z Allegro oraz imię i nazwisko.

4. W przypadku uszkodzonego towaru, który nie nadaje się do wysyłki klient zostanie o takim fakcie powiadomiony telefonicznie. W takiej sytuacji można wybrać towar zastępczy lub zwrot gotówki.

5. Paczki wysyłamy firmą kurierską. Za uszkodzenia powstałe podczas transportu odpowiadamy tylko i wyłącznie w przypadku sporządzenia protokołu szkody. Czas rozpatrzenia reklamacji uzależniony jest od firmy kurierskiej . W przypadku uszkodzenia przesyłki prosimy o kontakt e-mailowy z naszą firmą.

 

Kupujący może zwrócić się do Sprzedającego z reklamacją jeżeli towar okazał się niezgodny z umową, przez okres 2 lat, jednak zgłosić wadę należy w przeciągu dwóch miesięcy od jej wykrycia.

 

6. Niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów opłatę za przesyłkę dokonuje się jeden raz. Opłata uzależniona jest od wagi towaru. Wszelkie pytania prosimy zgłaszać przy zakupie, telefonicznie lub na e-mila firmy.

7. Jeżeli ma być wysłana zamiast paragonu faktura VAT, proszę o podanie tego w e-mailu oraz dokładnych danych potrzebnych do jej wystawienia (PEŁNA NAZWA FIRMY, DOKŁADNY ADRES ORAZ NUMER NIP).

8. Odbiór osobisty możliwy po wcześniejszym umówieniu się i potwierdzeniu daty odbioru. Płatność przy odbiorze osobistym tylko i wyłącznie gotówką lub przedpłatą na konto.

9. Komentarz po otrzymaniu przesyłki Kupujący wystawia jako pierwszy. Jest to dla nas informacja, że przesyłka już dotarła, a na otrzymany komentarz odpowiadamy również komentarzem. W przypadku jakichkolwiek niejasności lub wątpliwości przed wystawieniem komentarza, prosimy o kontakt. Każdą sporną sytuację staramy się rozwiązać z pozytywnym skutkiem dla obu stron.

10. W przypadku reklamacji proszę o kontakt e-mailowy lub telefoniczny w celu ustalenia sposobu zwrotu przesyłki. Sprzęt na gwarancji prosimy wysyłać w bezpiecznym opakowaniu wraz z potwierdzeniem zakupu. Konieczne jest również dołączenie wypełnionego formularza reklamacyjnego. Przesyłek za pobraniem nie odbieramy. Wyjątkiem od tego są przesyłki uszkodzone w trakcie transportu oraz pomyłki z winy firmy.

11. Nie otrzymałeś produktu, otrzymałeś uszkodzony, nie jest zgodny z opisem na pewno uwzględnimy twoją reklamację i wymienimy towar lub zwrócimy pieniądze. Jesteśmy tylko ludźmi. Błędów nie popełnia ten, który nic nie robi.

12. Klient zamawiający towar , który ma zawartości szklane , bądź zawartości któremogą ulec zniszczeniu podczas transportu , powinien sprawdzić go. W przypadku gdy towar został uszkodzony należy spisać protokół szkody.

13. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów, nasz klient ma prawo do zwrotu towaru od momentu otrzymania, bez podania przyczyny (informując sprzedawcę w ciągu 10 dni) i 14 dni na jego zwrot , wystarczy odesłać nam towar nie noszący śladów użytkowania w opakowaniu wraz z formularzem odstąpienia od umowy, a my zwrócimy Państwu pieniądze.

14. Jesteśmy firmą handlowo-usługową prosimy więc o kontakt telefoniczny bądź mailowy przed przyjechaniem do lokalu firmy. Na miejscu obsługujemy wyłącznie klientów , umożliwiamy jednak odbiór osobisty towaru po uprzednim ustaleniu odbioru z pracownikiem firmy.

Kupując u nas akceptują Państwo regulamin który znajduje się na stronie