| NASZE KOMENTARZE NASZE AUKCJE Różnicowanie kształcenia w klasach początkowych Grzegorzewska Sylwia Strony: 310 Format: 16.0x23.0cm ISBN/EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]58720 (978[zasłonięte][zasłonięte]58720) Rok wydania: 2009 Wydawnictwo: Impuls Kategorie: Edukacja Oprawa: Miękka Niniejsza praca poświęcona jest pierwszemu etapowi edukacyjnemu, przede wszystkim kształceniu wczesnoszkolnemu. Szczegółowej analizie poddano proces kształcenia z uwzględnieniem jego nowej koncepcji, wdrażanej obecnie na terenie Stanów Zjednoczonych, zwanej kształceniem zróżnicowanym. Jest to zorientowany humanistycznie model procesu dydaktyczno-wychowawczego polegający na takiej organizacji pracy na lekcji, aby uczniowie przez większość czasu byli zaangażowani w interesujące i wartościowe z ich punktu widzenia zadania. Są one ujęte w podstawie programowej - dla nauczycieli stanowią bazę pomocną w wytyczaniu zarówno ogólnych, jak i szczegółowych celów kształcenia, zaś uczniowie są świadomi zakresu nowej wiedzy, umiejętności, zdolności i postaw, jakie mają do opanowania. Ponadto dla realizacji podstawowych celów zawartych w dokumencie ministerialnym – takich jak: indywidualny rozwój, kształcenie samodzielności poznawczej, planowanie, organizowanie i ocena własnej nauki, rozwijanie zainteresowań i talentów, efektywne, empatyczne współdziałanie w grupie, a także rozwój emocjonalny i psychomotoryczny – stosuje się zróżnicowanie przede wszystkim w zakresie metod, treści, kontroli, oceny, środowiska nauczania oraz form organizacji pracy na lekcji.
W celu określenia możliwości realizacji kształcenia zróżnicowanego w klasach początkowych analizie poddano dokumenty ministerialne oraz przeprowadzono badania diagnostyczne i eksperymentalne. Badania diagnostyczne oparto na założeniach teoretycznych dotyczących indywidualizacji kształcenia, powołując się na publikacje polskich pedagogów. Natomiast podstawą do podjęcia badań eksperymentalnych było przyjęcie założenia, że możliwe jest realizowanie kształcenia zróżnicowanego, zgodnego z koncepcją Carol Ann Tomlinson, na gruncie polskim. Problemem głównym badań diagnostycznych było określenie stanu kształcenia zróżnicowanego w klasach początkowych, natomiast w badaniach eksperymentalnych - możliwości stosowania kształcenia zróżnicowanego w nauczaniu zintegrowanym. Zgromadzony materiał badawczy został poddany analizie statystycznej i szczegółowo omówiony. | Na naszych aukcjach wystawiamy tylko nowe książki (chyba że w opisie zostało zaznaczone inaczej). Paczkę staramy się zapakować tak, by dotarła do Ciebie w stanie nienaruszonym! Na Allegro działamy od 8 lat, a w branży księgarskiej - dużo dłużej. Kupując u nas, kupujesz w sklepie! Na Allegro działaliśmy wcześniej pod nickiem 1hania. Możesz sprawdzić nasze komentarze: http://alle/show_user.php?search=1hania ZANIM ZADASZ PYTANIE LUB ZALICYTUJESZ, PRZECZYTAJ STRONĘ O MNIE! [ITEM 64848] | | E-MAIL: [zasłonięte]@ksiegarniawarszawa.pl PUNKTY ODBIORU ZAMÓWIEŃ: Warszawa ul. Andersa 24 TELEFON: (022)[zasłonięte]831 01 LOKALIZACJA (MAPKA)
Warszawa Plac Na Rozdrożu / Pawilon nr. 13 TELEFON: (022)[zasłonięte]621 52 LOKALIZACJA (MAPKA)
Warszawa Metro Wierzbno (strona Woronicza) TELEFON: 22 [zasłonięte] 03 LOKALIZACJA (MAPKA)
PO ODBIÓR ZAPRASZAMY PO OTRZYMANIU POTWIERDZENIA, ŻE ZAMÓWIENIE JEST GOTOWE DO ODBIORU | | - Koszt wysyłki podany jest w opisie każdej aukcji - Książki wysyłamy Pocztą Polską przesyłkami rejestrowanymi, kurierem lub przy użyciu paczkomatów. - Listem poleconym wysyłamy tylko 1 egzemplarz książki, której objętość nie przekracza przyjętych standardów - Dostępna w części aukcji opcja list zwykły przekłada się na brak możliwości reklamacji, brak potwierdzenia nadania itp. - Kilka książek wysyłamy jedną przesyłką - paczką lub kurierem - Wysyłamy również za pobraniem - Przesyłki wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku - Wystawiamy faktury VAT
| | KsiegarniaWarszawa.pl Wojciech Dulnik Multibank (BRE Bank) 43 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 125696
| | |