Witam.
Do sprzedania mam Golfa III generacji z 92 roku. Teraz trochę suchych faktów a mianowicie: Jestem jego pierwszym właścicielem w Polsce, został on sprowadzony w 2006 roku z przebiegiem 135tyś kilometrów. Silnik tego samochodu to jednostka benzynowa 1781cm3 legitymująca się mocą 66kw czyli 90km zasilana również instalacją LPG butla 35l umiejscowiona za siedzeniami pasażerów. Przegląd aktualny do 05.03.2013 a OC 11.10.2012. Co do bezszkodowości tego pojazdu to przed zakupem nie jest mi znany ale według zapewnień osoby sprzedającej nie był po kolizji jeżeli sprawa się tyczy mojego użytkowania samochód miał 2 kolizje jedna to kierowca najechał na mnie przy zmianie pasa ruchu a drugiej jeszcze skutki są widoczne na zdjęciach.
Wyposażenie zewnętrzne:
· zielone atermiczne szyby
· częściowo malowane zderzaki w kolorze nadwozia
· malowane pod kolor nadwozia lusterka
· wzmocnienia anty uderzeniowe drzwi
· boczne kierunkowskazy
Wyposażenie wnętrza:
· lusterko w osłonie słonecznej dla pasażera
· popielniczka z zapalniczka
· środkowa konsola z popielniczka dla pasażerów z tyłu
· zamykany schowek na klucz
· miękka deska rozdzielcza
· kieszenie w drzwiach przednich
· regulowany fotel kierowcy
· dzielona tylna kanapa w stosunku 1/3
· regulacja wysokości pasów z przodu
· podświetlenie wnętrza z opóźnieniem czasowym
· swiatełko do czytania dla pasażera
· wspomaganie kierownicy
· filtr przeciwpyłkowy
· elektrycznie sterowane lusterka
· programowalne tryby pracy wycieraczek
· zegarek analogowy
· regulowane od wewnątrz lusterka (elektryczne i podgrzewane)
· dwutonowy klakson
· koło zapasowe
· podgrzewane spryskiwacze
Wymiany jakie zostały zrobione w ostatnim czasie to: Wymieniony rozrząd wraz z napinaczami oraz pompą wody przy przebiegu 202tyś klocki hamulcowe przy 204tyś filtry oleje paski oraz wiele innych których nie pamiętam.
Samochód został przeze mnie przebudowany w 2008roku (NA POTWIERDZENIE TEGO MAM ZDJĘCIA ORAZ FILMIKI Z PRZEBUDOWY) i od poprzedniego stanu do dnia dzisiejszego nie robiłem z blacharką zupełnie nic. Absolutnie wszystkie elementy blacharskie są oryginalne jedynie w trakcie przebudowy zostały wygładzone(zaspawane) za wyjątkiem tylnej klapy o czym dowiedziałem się w zeszłym roku jak zaczęła pękać. Jak na 20 letniego golfa trzyma się całkiem nieźle pomimo upływu czasu
Co do modyfikacji środka to zostało zastąpione oryginalne oświetlenie na ledowe UV podświetlenie deski oraz czerwono niebieskie nawiewu. Był zainstalowany system car audio ale został wymontowany aby mógł się tam zmieścić wózek dziecięcy ;) Oczywiście instalacji nie będę szarpać z auta może przyda się nowemu właścicielowi. W bagażniku jest rozpórka Sparco.
Modyfikacje układu zawieszenia: Drążki Gałki sworznie zostały zaadoptowane z VR-a. Zawiesze które obecnie znajduje się zainstalowane w golfie to: GWINT WEITEC kiedyś TX+ przy czym zregenerowałem je w 2009roku i po wymianie tłoczysk nie ma już regulacji twardości(co do regulacji to nadmienię że ma NOWE śruby regulujące wysokość)
Przednie lampy projektory z Angel ringami oraz zaadaptowałem w nich kierunkowskazy, tylne lampy to klary (które odmłodziły golfa) tak samo jak i kierunkowskazy boczne
Obecnie zainstalowane felgi to są 17” pięcioramienne felgi aluminiowe w kolorze czarny półmat jakiejś włoskiej firmy, ogumienie przód jest prawie nowe tył jeszcze spokojnie na 2-3 sezony
Silnik o pojemności 1,8 pracuje dobrze NIE bierze oleju, pracuje dobrze na podtlenku LPG jak i na BP
1. Drugi silnik o identycznym kodzie co oryginał czyli ABS (z przeznaczeniem na części bo nie znam jego stanu, został wyciągnięty z samochodu po dachowaniu przed tym faktem działał)
2. Skrzynia z golfa G60 o kodzie ADY na linki (oryginalna jest na cięgna)
3. Koła zimowe których zużycie jest takie które pozwoli na przejechanie jeszcze 2 sezonów jak nie 3
4. Oryginalne Lampy na dowód tego że z przodem nic nie było kombinowane
5. Oryginalne seryjne zawieszenie w stanie już nie pamiętam jakim (długo leży)
6. Oraz wiele innych gratów o których ni pamiętam a mam je do niego
Przyszedł czas na wady których nie zamierzam utaić tak więc niewielkie ogniska korozji, skrzynia szumi na biegu jałowym albo jej koniec albo brak oleju (dlatego dodaję 2 gratis) wszystko to ma związek z tym że auto przez ostatnie 1,5 roku stało i bardzo sporadycznie było odpalane i nie jeżdżone. Zmienili mi manetkę i krzywo ustawili kierownicę. Nie działa wycieraczka tylnej szyby od momentu puknięcia w tył mojego golfa. Napiszę tu jak to się mówi „żeby nie było” Golf ma otarcia parkingowe.
Na pewno ktoś może się zapytać dlaczego sprzedaje? Ponieważ zmieniły mi się priorytety w życiu, straciłem chęć na dalsze modyfikacje, Chodź było to moje oczko w głowie i tzw. Zajawka, to ludzie się zmieniają oraz ich zainteresowania więc…
Cena za Golfa to 5600 z felgami na zdjęciach i całą resztą majdanu
Cena za Golfa bez felg na zdjęciu na felgach stalowych (zimowych) 4500
Ceny do bardzo małej negocjacji
Nie ukrywam że nie picowałem samochodu do sprzedaży. Zrobiłem zdjęcia stanu faktycznego jak stał. Więcej grzechów nie pamiętam. Na wszystkie pytania odpowiem za pośrednictwem e-mail QCC_[zasłonięte]@vp.pl lub pod telefonem 607[zasłonięte]496. Dla zainteresowanych mogę zrobić więcej zdjęć w lepszej rozdzielczości. Na pewno o czymś zapomniałem ale kto pyta nie błądzi J