Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

"Dzieci i telewizja Perspektywa globalna

24-01-2012, 4:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł     
Użytkownik kosteczka8781
numer aukcji: 2046442753
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 5   
Koniec: 16-01-2012 10:13:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
Witam na mojej aukcji!!!

Przedmiotem mojej aukcji jest książka "Dzieci i telewizja Perspektywa globalna"
Dafna Lemish
Książka stanowi autorytatywny przegląd problematyki związanej
z oddziaływaniem telewizji na dzieci, sporządzony na podstawie
pięćdziesięcioletniego dorobku badawczego z całego świata,
w tym tradycji amerykańskiej i wpływów psychologii rozwojowej
oraz tradycji europejskiej, a także refleksji socjologiczno-kulturoznawczej.
Równie szeroki jest zakres metodologiczny omówionych badań, sięgający
od ilościowych metod eksperymentalnych i kwestionariuszowych do jakościowych
metod etnograficznych oraz wywiadów.

Unikatowe międzynarodowe ujęcie umożliwiło autorce Dzieci i telewizji
zachowanie właściwej równowagi między opisami analiz wpływu telewizji
na dzieci w konkretnych kontekstach ich kultury i życia codziennego
a wnioskami natury ogólnej, znajdującymi potwierdzenie na całym świecie.

Dafna Lemish jest redaktorem naczelnym „Journal of Children and Media”
oraz wykładowcą na wydziale komunikowania uniwersytetu w Tel Awiwie.
Była jedną z autorek pracy Media and the Make-Believe Worlds of Children:
When Harry Potter Meets Pokemon in Disneyland i współredagowała zbiór Children
and Media in Times of War and Conflict. Badania nad dziećmi i telewizją prowadzi
od 25 lat w Stanach Zjednoczonych, Europie i Izraelu, a jej zainteresowania obejmują
znaczenie telewizji jako czynnika socjalizacji, wpływ brutalnego przekazu telewizyjnego,
funkcjonowanie stereotypów, rozwój kompetencji medialnych, konstruowanie tożsamości
płciowej oraz rolę telewizji w życiu dzieci podczas wojny w Iraku.