Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

QuickSTEP pakiet 10 modułów kolejne stanowisko

08-06-2014, 16:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 190 zł     
Użytkownik jacek-wieczorek
numer aukcji: 4226506521
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Wyświetleń: 1   
Koniec: 08-06-2014 16:17:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.00 [kg]
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: Klucz
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji Użytkownika
jacek-wieczorek

KONTAKT:

Email: [zasłonięte]@net-star.pl
Tel: 095 [zasłonięte]1557
Tel: 606 [zasłonięte] 385

SPOSOBY PŁATNOŚCI:

Wpłata na konto bankowe (płatność z góry)

Na tej aukcji sprzedajemy

easyQuickSTEP pakiet 10 modułów kolejne stanowisko

 

Rozszerzenie o kolejne stanowisko dla posiadaczy pakietu easyQuickSTEP

  • Główna linia systemu - kompletny zestaw modułów
  • Zaspokoi większość wymagań małych firm; z powodzeniem znajdzie wykorzystanie w średnich
  • Prawdziwie zintegrowane rozwiązanie do zarządzania firmą
  • Nowoczesna aplikacja stworzona z myślą o ergonomii
  • Prosta i przejrzysta obsługa
  • Niewymagający żadnej ingerencji Użytkownika motor baz danych (automatycznie instalowany i konfigurowany razem z systemem QuickSTEP)

Sprzedaż / Sprzedaż Detal
Moduł wystawiania i ewidencji dokumentów sprzedaży (także walutowych). Automatyzuje fiskalizację i realizację polityki rabatowej opartej na cenniku sprzedaży, narzutów i marż - z możliwością zdefiniowania indywidualnych cenników dla poszczególnych Kontrahentów. Umożliwia tworzenie dodatkowych rodzajów dokumentów oraz własnych, konfigurowalnych zestawień. Moduł wyposażony jest również w funkcjonalność sprzedaży detalicznej.

Zamówienia
Moduł wspomagający efektywną obsługę Klientów. Wprowadzane zamówienia mogą być budowane w oparciu o zdefiniowane cenniki uwzględniające przyjętą politykę rabatową. Obsługa zamówień umożliwia ich realizację jednorazowo lub w rozłożeniu na dowolną ilość etapów. Pełna integracja wszystkich modułów systemu QuickSTEP pozwala automatyzować wystawianie innych dokumentów - m.in. faktur sprzedaży - korzystając z danych pobieranych z zamówień.

Kontakty (CRM)
Moduł Kontakty to aplikacja klasy CRM (ang. Customer Relationship Management, dosłownie zarządzanie relacjami z klientem). Cel jego istnienia jest prosty: udostępnić komplet informacji o Kliencie i tym samym zwiększyć efektywność współpracy. Oprócz danych kontaktowych osób odpowiedzialnych, możliwe jest gromadzenie informacji m.in. o działalności Klienta (szczegóły prawne, ale też zysk, obroty, liczba pracowników itp.), umiejscowieniu dokumentów z nim skojarzonych czy konkurencji (z produktami i ich cenami włącznie). Obrazu dopełnia zapis działań marketingowych: ogólna ocena kontaktu, jego źródło, celi sposoby realizacji, rodzaj i etap współpracy itp. W efekcie w jednej chwili i w jednym miejscu uzyskuje się kompletną wiedzę o Kontrahencie i dotychczasowych z nim kontaktach.

Produkcja
Moduł obsługi produkcji pozwala precyzyjnie rejestrować przebieg produkcji. Począwszy od konstruowania technologii i receptury materiałowej, przez ewidencję zleceń produkcyjnych, aż do rejestracji kart pracy - QuickSTEP pozwala szczegółowo dokumentować przebieg procesu produkcji zleceniowej i powtarzalnej, wyrobów i półwyrobów. Tak ukształtowane dane - posiadające stabilną strukturę - stają się punktem wyjścia dla analizy zaawansowania produkcji. Ten mechanizm monitorowania produkcji daje czytelny obraz sprawności poszczególnych procesów, stopnia wykorzystania zasobów oraz szybkości realizacji zleceń.

PKPiR
Moduł wspomagający prowadzenie księgowości firmy w oparciu o Podatkową Księgę Przychodów i Rozchodów. Umożliwia dokumentowanie działalności gospodarczej firmy oraz ewidencjonowanie jej środków trwałych i wyposażenia. Pozwala rozliczać listy płac, przygotowywać deklaracje ZUS, prowadzić rejestry VAT oraz ewidencję pojazdów. Możliwy jest też import danych historycznych - z aplikacji zewnętrznych (innych producentów), w których wcześniej była prowadzona księgowość.

Gospodarka Magazynowa
QuickSTEP oferuje możliwość elastycznego dokumentowania dostaw i rozchodów - zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych -w wielu magazynach. Stany magazynowe dają możliwość śledzenia powiązań indeksów z poszczególnymi dostawami i dokumentami magazynowymi. Możliwe jest generowanie wyceny zapasów według cen rzeczywistych i generowanie kartoteki ilościowo-wartościowej dla wybranych magazynów i rodzajów dokumentów. Indeksy - towarów, usług oraz zestawów - mogą być konstruowane w oparciu o dowolny format.

Kasa i Bank
Dwa moduły - Kasa i Bank - umożliwiające ewidencję rozliczeń kasowych (wpłat i wypłat) oraz przelewów bankowych. Dzięki systemowi QuickSTEP można w łatwy sposób przeprowadzać rozliczenia dokumentów i niepowiązanych operacji pieniężnych, rozliczać delegacje pracowników, raty oraz karty kredytowe.

Zakupy
Moduł wystawiania i ewidencji dokumentów zakupowych. Ich korygowanie, wystawianie towarzyszących dokumentów kasowych i magazynowych. Moduł obejmuje sporządzanie różnorodnych zestawień. Dokumenty zakupu wystawiane mogą być również w walutach obcych.

Raporty
Popularne systemy obecne na rynku zmuszają Użytkowników do korzystania z usług programisty, żeby uzyskać interesujący wydruk dokumentu. W systemie QuickSTEP każdy wydruk możesz zdefiniować samodzielnie.

 

Linki:

folder informacyjny: POBIERZ

wersja testowa 32bit: POBIERZ

wersja testowa 64bit: POBIERZ

 

QuickSTEP pakiet 10 modułów kolejne stanowisko
Zobacz nasze inne aukcje
















netstar.istore.pl