>>> Większa okładka A NAJNOWSZEJ EDYCJI <<<
>>> Większa okładka A NAJNOWSZEJ EDYCJI z bonusową płytą EP <<<
A DAY AT THE RACES appeared almost exactly one year after 1975's hugely successful A NIGHT AT THE OPERA, proving to be a more-than-deserving follow-up and nearly duplicating its predecessor's success. Queen was now a master of the recording studio, utilizing every piece of technology to its fullest, which helped push such demanding tracks as "Somebody to Love" over the top. But Queen certainly wasn't just about studio tricks; the band had the strong tunes to back up its rich sound. In addition to aforementioned gospel-tinged hit "Somebody to Love," the album features many other strong tracks--a politically-charged song about the plight of the American Indian ("White Man"), several touching love songs ("Teo Torriate," "You and I," "You Take My Breath Away"), and old-timey tunes ("The Millionaire Waltz"). Freddy Mercury and the boys also include a healthy dose of their trademark Queenly rock on "Tie Your Mother Down" and break out some excellent pop ditties in the form of "Good Old Fashioned Lover Boy" and "Long Away."
Super High Material CD - to nie format, a NOŚNIK. Istota tego pomysłu zatem polega na użyciu tworzywa sztucznego o nadzwyczajnej czystości i przejrzystości. Tworzywo poliwęglanowe, stosowane w najwyższej jakości ekranach krystalicznych. Jego przejrzystość jest wręcz całkowita! Na płycie Super High Material CD promień lasera przenika do informacji muzycznej w sposób fizycznie niezakłócony jakością plastikowego nośnika, stopniem jego "zmętnienia", strukturalnej nieczystości. To tak, jakby patrzeć na piękny krajobraz przez okno pozbawione… szyby. Strumień lasera przenika w całości przez tworzywo płytki, odczytuje informacje o muzyce i wraca do lasera w stu procentach! Nie ulega rozproszeniu, nie gubi żadnej informacji. Elektronika nie musi więc „wulkanizować”, „cerować” dziur muzycznych, powstałych podczas rozpraszania promienia laserowego, przenikającego przez mętne tworzywo płytki. Zastosowanie przy tym metody ORIGINAL-IMAGE-BIT-PROCESSING, polegającej na szczególnie starannym, przy zwiększonym próbkowaniu przenoszeniu muzyki z taśmy-matki do komputera - pozwoliło uzyskać znakomitą równowagę między kanałami; wyrównano dynamikę, usunięto coś, co nazwałbym - efektem niskiej głośności dźwięku, znanej z normalnych płyt CD. Wszystko to razem sprawia bardzo dobre wrażenie - jest eleganckie, wyrafinowane, z kategorii top class! Posłuchajmy więc muzyki z najbardziej przezroczystego jak dotychczas nośnika - Super High Material CD !
|