Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Quad KYMCO KXR 250 zarejestrowany na kat. B, ubezp

24-09-2014, 20:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5 500 zł     
Użytkownik mr00feczka
numer aukcji: 4607787546
Miejscowość Lubartów
Wyświetleń: 278   
Koniec: 24-09-2014 20:04:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam, 

Sprzedam quada KYMCO KXR 250 RL, moc 17KM, automat, czterosuw. Quad posiada homologację - jest zarejestrowany w Polsce, można nim jeździć po drogach posiadając zwykłe prawo jazdy kat. B. Zarejestrowany jako dwuosobowy. Posiada sprawne oświetlenie, w tym kierunkowskazy, oraz licznik LCD. Quad posiada ubezpieczenie ważne jeszcze prawie przez rok.

Quad był używany sporadycznie, w celach rekreacyjnych do jazdy po lasach i polach. Pali mało, jest lekki, a zarazem solidny i wystarczająco mocny, zwłaszcza na pierwszą przygodę z tego typu pojazdami. Po zmianie opon można nim jeździć nawet w zimie.
Jest sprawny - do wymiany jest ogumienie (jak widać na zdjęciach), ale dwie dodatkowe opony na tył dorzucam gratis. Podobnie jak dystanse do kół przednich, o ile je znajdę.

Quad jest doinwestowany - przeszedł spory remont (fakturę za naprawy mogę udostępnić mailowo). Dodatkowo w zeszłym sezonie wymienione zostały tarcza hamulcowa i klocki z tyłu. Posiada rozrusznik elektryczny.

 

Zdjęcia w lepszej jakości + filmik z jazdy dostępne pod linkiem https://www.dropbox.com/sh/6ze27s2i2gti1t8/AAApxb7l2v-vxTaxSRbfRkQPa?dl=0 

 

Istnieje możliwość obejrzenia quada w Lubartowie - ok. 30km od Lublina. 

 

Zapraszam do kontaktu pod numerem telefonu 515 [zasłonięte] 085, jak również mailowo na adres [zasłonięte]@gmail.com lub podany w allegro.

 

Poniżej test modelu ze strony motoforum.pl:

"KYMCO KXR 250

Lekka konstrukcja, ale wytrzymała i przypominająca z wyglądu prawdziwego „wyczynowca”. Plastiki są odporne na działanie „sił natury”, czyli otarć, porysowań itp. Z przodu zamontowano niezbędną kangurkę, która ochroni quada przed uszkodzeniami. Za kierownicą siedzi się bardzo wygodnie, a odległość pomiędzy kanapą i podnóżkami wynosi 80 cm i jest wystarczająca nawet dla osób o wzroście powyżej 180 cm. Wszystkie przełączniki są pod ręką, a zegary wyposażono w prędkościomierz, licznik kilometrów, temperaturę silnika i kontrolki, uświadamiające nas o aktualnym przełożeniu oraz włączonych światłach. Z tyłu zamontowano bagażnik, który przyda się podczas dalszych wypadów.

Silnik o pojemności 250 ccm i mocy 17 KM, spokojnie wystarcza do dynamicznej jazdy, a  spięty jest z automatyczną skrzynią biegów CVT, przez co staje się prosty w użytkowaniu. Do zmiany biegów służy manetka z prawej strony, która ma trzy położenia. Wsteczny, bieg do przodu i neutral (luz). Napęd przekazywany jest łańcuchem na tylne koła i jest to proste rozwiązanie, nie wymagające skomplikowanej obsługi serwisowej.

Jego kolejną zaletą jest niskie zużycie paliwa, które podczas intensywnej jazdy w terenie nie przekracza 3,5 litra. Prędkość maksymalna, jaką udało się nam osiągnąć, to 80 km/h i ani kilometra więcej. Do odpalania silnika służy rozrusznik elektryczny.

 Kymco jest bardzo zwrotny i dynamiczny w prowadzeniu, co jest zasługą niezależnego zawieszenia z regulowanymi amortyzatorami, zarówno z przodu jak i z tyłu, oraz lekkiej konstrukcji.

Do zatrzymania quada potrzebne są dobre hamulce, a Kymco wyposażono w dwie tarcze z przodu i jedną z tyłu co w zupełności wystarcza, nawet przy pełnym obciążeniu.

Do testu mieliśmy dwa prawie takie same modele KXR, jedyną różnicą były opony w które obuto te quady. Czerwony KXR 250 stał na terenowych oponach, natomiast zielony KXR 250 D ma opony szosowe typu Maxxis, przystosowane specjalnie do ruchu ulicznego - sprzedawany jest przez MSG Polska z homologacją i kompletem dokumentów do rejestracji (wymagane jedynie prawo jazdy kat. B). Oba prowadzą się agresywnie, ale pod pełną kontrolą. Uzyskanie poślizgu tylnych kół, przy odpowiednim operowaniu gazem jest śmiesznie łatwe. Wybór pozostaje w gestii nabywcy, ale naszym zdaniem należy wybrać quada z założonymi oponami do terenu. Chyba że w naszych planach będziemy upalać po utwardzonych drogach i nie zjedziemy na bardziej grząskie nawierzchnie."