Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PURE PINBALL 2.0

08-05-2014, 17:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 zł     
Użytkownik mateusz_pl2
numer aukcji: 4135735166
Miejscowość Kłobuck
Wyświetleń: 15   
Koniec: 08-05-2014 16:48:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WYSYŁKA

WPŁATA NA KONTO 7 ZŁ
WYSYŁKA ZA POBRANIEM 15 ZŁ (MINIMUM JEDEN KOMENTARZ POZYTYWNY)

KOSZTY WYSYŁKI NIE ZMIENIAJĄ SIĘ BEZ WZGLĘDU NA ILOŚĆ KUPIONYCH GIER

KONTAKT

TELEFON 509 [zasłonięte] 506
E-MAIL: MATEUSZ_[zasłonięte]@POCZTA.FM <-kliknij żeby wysłać maila
GG: 22[zasłonięte]638 <-kliknij żeby porozmawiać


STRONA O MNIE - przed zakupem zapoznaj się z zasadami
KOMENTARZE - sprawdź od kogo kupujesz


KATEGORIE GIER kliknij żeby zobaczyć inne aukcję z podobnymi grami

wszystkie pozostałe dla dzieci gry akcji logiczne przygodowe rpg sportowe strategie strzelaniny symulacje wyścigi

 

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST GRA

 

PURE PINBALL 2.0

 

gra używana, stan zestawu dobry, nie ma problemu z działaniem

 

Pure Pinball to wedle autorów gry, szwedzkiego zespołu Iridon Interactive, symulator flipera następnej generacji. Wysokiej jakości oprawa audio-wizualna oraz realistyczny model fizyczny odpowiedzialny za zachowanie się kul na stole powodują, iż grając w Pure Pinball czujemy się niemal tak jak przy prawdziwym stole stojącym w salonie gier video.

Do dyspozycji gracza udostępnione zostały trzy stoły: Excessive Speed, World War oraz Runaway Train, każdy z nich zaprojektowany został z niezwykle dużą starannością o szczegóły. Setki tysięcy polygonów, z których składają się stoły oraz zastosowanie zaawansowanych efektów graficznych oferowanych przez współczesne karty graficzne sprawiają, iż wyglądają one niezwykle realistycznie, niemal jak prawdziwe. Jako że gra wykorzystuje w pełni trójwymiarowy engine graficzny możliwe jest obserwowanie stołu, na którym gramy z kilku różnych ujęć, na przykład z kamery umieszczonej ponad nim, z kamery podążającej za kulką, typowy „scrolling”, itd.

 

.