Polska edycja gry Dungeon Petz
Sklep zoologiczny dla władców podziemi? Cóż za świetny pomysł! Jak to się stało, że nikt dotąd na to nie wpadł? Żadnej konkurencji! Będziemy bogaci, jesteśmy przecież urodzonymi przedsiębiorcami!
I tak oto otworzyłeś pierwszy sklep zoologiczny w mieście. Zaraz obok innego pierwszego sklepu zoologicznego w mieście. I naprzeciwko kolejnych dwóch. Twoje chochlikowe serducho przepełnia optymizm, bo wiesz, że nieprzeciętna smykałka do interesów, przywiązanie do szczegółów i nowiusia szufla do zgarniania gnoju zapewnią ci reputację, której nie dorówna żaden inny sklep. Nie możesz przecież pozwolić, aby taki talent się zmarnował.
Prowadzenie interesu jest dla chochlika całkiem fajną sprawą, ale też sporym wyzwaniem intelektualnym. W jaki sposób przechytrzyć konkurentów i wygrać zbliżający się pokaz? Który zwierzak znajdzie największe uznanie w oczach klienta? Jak wytrzymałe muszą być klatki? I ilu pracowników wyląduje w szpitalu, jeśli źle to ocenisz?
Czy wygrany, czy przegrany, na pewno będziesz zadowolony z wielkiego otwarcia sklepu ze zwierzakami dla mieszkańców podziemi!
Pupile Podziemi otrzymali nagrodę magazynu Świata Gier Planszowych - Złota Karta Numeru. Nagrodą Złota Karta Numeru wyróżniane są tytuły, które cechują się albo koniecznością większego zaangażowania ze strony gracza w celu poznania mechanizmów gry, albo poświęcenia przez grających większej ilości czasu na zgłębienie wszystkich możliwości gry. Są to najlepsze gry, które zadowolą już grających planszówkowiczów, wymagających od gier wyzwań umysłowych na wysokim poziomie. Potocznie takie gry nazywane są „grami dla graczy”.
Liczba graczy: 2-4 osób
Wiek: od 13 lat
Czas gry: ok. 90 minut
Wydanie polskie
Zawartość pudełka:
- 1 dwustronna Plansza Główna
- 1 dwustronna Plansza Postępu
- 4 Plansze Pieczary w 4 kolorach
- 4 Plansze Sklepu
- 18 zwierzaków z obrotowymi elementami
- 20 plastikowych łączników do złożenia zwierzaków
- 11 płytek z klatkami
- 6 płytek modułów dodatkowych
- 10 żetonów artefaktów
- 8 płytek pokazów
- 8 płytek klientów
- 104 karty Potrzeb czterech rodzajów
- 5 kart Eliksiru
- 8 figurek sługusów w 4 kolorach
- 40 plastikowych figurek chochlików w 4 kolorach
- 4 żetony osiągnięć w 4 kolorach
- 40 drewnianych znaczników złota
- 14 drewnianych znaczników warzyw
- 11 drewnianych znaczników mięsa
- 30 drewnianych znaczników odchodów
- 20 plastikowych znaczników cierpienia
- 8 tekturowych znaczników mutacji
- 1 znacznik postępu
- 1 znacznik pierwszego gracza
- 1 instrukcja