Sklep zoologiczny dla władców podziemi? Cóż za świetny pomysł! Jak to się stało, że nikt dotąd na to nie wpadł? Żadnej konkurencji! Będziemy bogaci, jesteśmy przecież urodzonymi przedsiębiorcami!
I tak oto otworzyłeś pierwszy sklep zoologiczny w mieście. Zaraz obok innego pierwszego sklepu zoologicznego w mieście. I naprzeciwko kolejnych dwóch. Twoje chochlikowe serducho przepełnia optymizm, bo wiesz, że nieprzeciętna smykałka do interesów, przywiązanie do szczegółów i nowiusia szufla do zgarniania gnoju zapewnią ci reputację, której nie dorówna żaden inny sklep. Nie możesz przecież pozwolić, aby taki talent się zmarnował.
<
Prowadzenie interesu jest dla chochlika całkiem fajną sprawą, ale też sporym wyzwaniem intelektualnym. W jaki sposób przechytrzyć konkurentów i wygrać zbliżający się pokaz? Który zwierzak znajdzie największe uznanie w oczach klienta? Jak wytrzymałe muszą być klatki? I ilu pracowników wyląduje w szpitalu, jeśli źle to ocenisz?
Czy wygrany, czy przegrany, na pewno będziesz zadowolony z wielkiego otwarcia sklepu ze zwierzakami dla mieszkańców podziemi!
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 2 - 4 osób
Wiek: od 13 lat
Czas gry: ok. 90 minut
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
* 1 dwustronna Plansza Główna
* 1 dwustronna Plansza Postępu
* 4 Plansze Pieczary w 4 kolorach
* 4 Plansze Sklepu
* 18 zwierzaków z obrotowymi elementami
* 20 plastikowych łączników do złożenia zwierzaków
* 11 płytek z klatkami
* 6 płytek modułów dodatkowych
* 10 żetonów artefaktów
* 8 płytek pokazów
* 104 karty Potrzeb czterech rodzajów
* 5 kart Eliksiru
* 8 płytek klientów
* 8 figurek sługusów w 4 kolorach
* 40 plastikowych figurek chochlików w 4 kolorach
* 4 żetony osiągnięć w 4 kolorach
* 40 drewnianych znaczników złota
* 14 drewnianych znaczników warzyw
* 11 drewnianych znaczników mięsa
* 30 drewnianych znaczników odchodów
* 20 plastikowych znaczników cierpienia
* 8 tekturowych znaczników mutacji
* 1 znacznik postępu
* 1 znacznik pierwszego gracza
* instrukcja