Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PUNKTY KONTENEROWE W TRANSPORCIE LĄDOWYM spis

19-07-2015, 10:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19.99 zł     
Użytkownik Profi-Libris
numer aukcji: 5527788671
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 4   
Koniec: 19-07-2015 10:38:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

kontakt komentarze nasza oferta strona o mnie

 

przedmiot aukcji:

PUNKTY KONTENEROWE W TRANSPORCIE LĄDOWYM

praca zbiorowa pod redakcją Leszka Jakubowskiego

Wydawnictwo: WKŁ, 1978
Oprawa: miękka
Stron: 298
Stan: bardzo dobry (-), nieaktualna pieczątka

Podstawowe wiadomości z zakresu organizacji, wyposażenia i funkcjonowania punktów konte­nerowych, jako podstawowych ogniw łańcucha transportowego. Efektywność ekonomiczna oraz elementy optymalizacji pracy punktu kontenero­wego. Zagadnienia utrzymania i napraw wielkich kontenerów w obrębie tego punktu.
Odbiorcy: pracownicy biur projektowych oraz służb zajmujących się zarządzaniem i obsługą przewozów kontenerowych, studenci kierunków transportowych wyższych uczelni technicznych i ekonomicznych.

SPIS TREŚCI:

Zestawienie symboli używanych w książce
Wstęp
   
1.    Założenia kontenerowego systemu transportowego (KST)

2.    Punkty i stacje kontenerowe   
21. Podział i funkcje punktów i stacji kontenerowych   
22. Elementy wyposażenia inżynierskiego stacji i punktów kontenerowyc
2.21. Układ torowy   
2.22. Układ drogowy         ! . .
2.23. Powierzchnie składowo-manipulacyjne   
2.24. Układ ładunkowy        '    |
2.25. Nawierzchnie dla urządzeń przeładunkowych   
2.26. Urządzenia towarzyszące   
2.2.61. Urządzenia energetyczne i oświetleniowe [24], [78]   
2.2.62. Urządzenia łączności [24], [58], [64]   
2.2.63. Instalacje wodnokanalizacyjne, przeciwpożarowe oraz urządzenia od wadniające [49], [55], [56], [57]   
2.2.64. Urządzenia zaplecza technicznego   
2.2.65. Urządzenia zaplecza administracyjno-socjalnego   

3. Środki techniczne KST na stacjach i w punktach kontenerowych
3.1. Kontenery wielkie i sposoby ich przeładunku   
3.2. Środki transportu kolejowego   
3.3. Środki transportu drogowego   
3.4. Urządzenia przeładunkowe   
3.4.1. Suwnica kontenerowa torowa   
3.4.2. Suwnica kontenerowa jezdniowa   
3.4.3. Żuraw samojezdny   
3.4.4. Wóz podsiębierny piętrzący   
3.4.5. Wóz podsiębierny unoszący   
3.4.6. Wóz podnośnikowy czołowy   
3.4.7. Wóz podnośnikowy boczny   
3.4.8. Pojazdy drogowe z własnymi urządzeniami przeładunkowymi
3.5. Warianty współpracy sprzętu przeładunkowego   

4. Technologia pracy punktu kontenerowego   
4.1.    Technologia pracy sprzętu przeładunkowego   
4.1.1.    Suwnica kontenerowa torowa ....
Suwnica kontenerowa jezdniowa   
4.12. Żuraw samojezdny   
4.13. Wóz podsiębierny piętrzący   
4.14. Wóz podsiębierny unoszący   
4.15. Wóz podnośnikowy czołowy   
4.16. Wóz podnośnikowy boczny   
4.17. Pojazdy drogowe z własnymi urządzeniami przeładunkowymi .
42. Technologia obsługi składu pociągu kontenerowego   
43. Technologia obsługi technicznej kontenera   
44. Warianty wykorzystania powierzchni składowych   
4.41. Składowanie w układzie prostokątnym   
4.42. Składowanie w układzie skośnym   
45. Zdolności przetwórcze elementów składowych układu ładunkowego .
4.51. Układ torów ładunkowych   
4.52. Urządzenia przeładunkowe   
4.53. Powierzchnie składowe   
46. Metodyka obliczeń punktu kontenerowego   
47. Mierniki pracy punktu kontenerowego   

5.    Optymalizacja pracy stacji i punktów kontenerowych   
5.1. Założenia ogólne i kryteria optymalizacji rozwiązań stacji kontenero­wych        
0.2. Usytuowanie stacji kontenerowej   
5.21. Usytuowanie w stosunku do innych elementów węzła kolejowego .
5.22. Usytuowanie względem układu zewnętrznych dróg samochodowych .
5.23. Usytuowanie względem bazy obsługowej transportu samochodowego
5.24. Usytuowanie w stosunku do nadawców i odbiorców kontenerów .
53. Dobór rozwiązań układu torowego stacji i punktów kontenerowych .
54. Rozwiązania układu drogowego i powierzchni składowo-manipula- cyjnych    
55. Optymalizacja rozwiązań układu ładunkowego stacji kontenerowych
5.51. Określenie optymalnego układu ładunkowego metodą analityczną .
5.5.11. Analiza rejonu podsuwnicowego z obsługą manewrową   
5.5.12. Analiza rejonu podsuwnicowego z bezpośrednimi wjazdami i wyjazdami
5.5.13. Podsumowanie analizy i wnioski   
5.52. Określenie optymalnego wyposażenia inżynierskiego i wielkości układu ładunkowego metodą probabilistyczną   
5.5.21. Zasady matematycznego określania kompleksowego modelu stacji kontenerowej        
5.5.22. Przykład obliczania optymalnej liczby suwnic bramowych w rejonie podsuwnicowym stacji * kontenerowej   

6.    Lokalizacja punktów i stacji kontenerowych   
61. Warunki gospodarcze i infrastrukturalne    .......
6.11. Wpływ planowania integracyjnego w ramach RWPG na lokalizację stacji kontenerowych         . . .
6.12. Wpływ programu wdrażania KST w Polsce na proces lokalizacyjny punktów i stacji kontenerowych   
6.13. Wpływ infrastruktury rejonów ciążenia punktów i stacji kontenero­wych na kryteria ich lokalizacji   
62. Warunki siedliskowe i środowiskowe   
6.21. Kryteria lokalizacji punktów i stacji kontenerowych w stosunku do ośrodków osiedleńczych   
6.22. Kryteria lokalizacji punktów i stacji kontenerowych w stosunku do zakładów przemysłowych   
Warunki lokalizacyjne punktów i stacji kontenerowych względem wę­złów komunikacyjnych   
63. Lokalizacja punktu kontenerowego a ochrona środowiska ....

7. Efektywność techniczno-ekonomiczna w pracy punktu kontenerowego i jego graniczne zdolności przetwórcze   

8. Organizacja bieżącej pracy punktu   
8.1. Zadania techniczne i handlowe    " .
8.2. Uczestnicy procesów (PKP, PKS, PSK, klienci) i elementy ich współ­działania    
8i.3. Obsługa techniczna i handlowa kontenerów oraz przesyłek ....

9. Rozwiązania prowizoryczne oraz etapowanie budowy punktów i stacji kontenerowych   
9.1. Układ punktu prowizorycznego   
9.2. Sprzęt przeładunkowy   
9.3. Technologia pracy prowizorycznego punktu kontenerowego ....
9.3.1. Żuraw samojezdny   
9.3.2. Kontenerowe zestawy drogowe z żurawikami   
9.3.3. Suwnica jezdniowa       

10.    Utrzymanie i naprawy wielkich kontenerów   
101. Główne przyczyny uszkodzeń i ich rodzaje   
102. Naprawy wielkich kontenerów uniwersalnych   
103. Kwalifikacja uszkodzeń   
104. Mycie i czyszczenie kontenerów   
10.41. Urządzenie do mycia   
10.42. Urządzenia do czyszczenia   
10.43. Urządzenia do suszenia   
10.44. grodki chemiczne   
105. Warsztaty naprawcze   
10.51. Wytyczne ogólne   
10.52. Metody napraw kontenerów   
10.53. System obsługi technicznej kontenerów w PLO   
10.54. System obsługi technicznej kontenerów PKP   
10.55. Kooperacja w naprawach   
10.56. Rodzaje warsztatów napraw i przeglądów kontenerów   
10.57. Punkty drobnych napraw bieżących        
10.58. Warsztaty napraw bieżących i przeglądów okresowych   
10.59. Ruchome warsztaty napraw   
10.510. Warsztaty napraw o zwiększonym zakresie i przeglądów zasadniczych
10.511. Warsztat napraw bieżących wg PLO   
10.512. Warsztat napraw głównych wg PLO   
10.513. Materiały, części zamienne i nietypowe wyposażenie warsztatów .
106. Naprawy doraźne   
10.61. Naprawy za pomocą żywic epoksydowych   
10.62. Naprawy za pomocą folii metalowych   
10.63. Uszczelnianie podłóg elastomerami Rhodorsil — „Calfa" . . . .
10.64. Krajowe kity uszczelniające   
107. Międzynarodowe wymagania sanitarne dotyczące części drewnianych kontenera   
Podstawowa terminologia KST   
Załączniki    
Bibliografia   

 

 

PUNKTY KONTENEROWE W TRANSPORCIE LĄDOWYM spis

strona o mnie | nasza oferta | komentarze | kontakt

Copyright © 2011 Profi-Libris Marcin Badocha
created by krzysztofschmidt