Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów , z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko jeśli produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony (tzn. jest w oryginalnym opakowaniu ) . Zwracany towar należy odesłać wraz z otrzymanym dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT) - w przypadku braku dowodu zakupu zwrot zakupionej rzeczy jest niemożliwy. Gwarantujemy zwrot wartości produktu . Pieniądze zwracamy przelewem (dlatego prosimy podać dokładny numer konta ) lub przekazem pocztowym w ciągu 14 dni. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Punkt ten dotyczy tylko sprzedaży wysyłkowej. Towar musi zostać odesłany na adres naszego sklepu . Nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem" . Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane (paczka nie została wysłana) istnieje możliwość zrezygnowania ze złożonego zamówienia . O rezygnacji należy nas poinformować telefonicznie , faxem lub przez E-mail
Jeśli zdarzy się iż źle dobierzesz wielkość produktu , istnieje możliwość wymiany na inny rozmiar ! Jednak w takim przypadku kosztem wymiany tzn. opłatami za przesłanie paczki „ do Nas ” i z powrotem „ do Ciebie” jest obciążony kupujący
Towar ten jest objęty 12 miesięcznym okresem odpowiedzialności sprzedawcy za wady ukryte, które mogą wystąpić w tym czasie. Podstawą gwarancji jest dołączony do produktu paragon sprzedaż lub wystawiona na życzenie klienta faktura VAT.
W celu złożenia reklamacji należy czytelnie i szczegółowo opisać wady zakupionego towaru, a następnie wraz z reklamowanym obuwiem wysłać na nasz adres.
Reklamacje dotyczące wad produktu rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich dostarczenia . Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę / rachunek . Jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną , towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny , pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to już możliwe ( na przykład z powodu wyczerpania zapasów ) , sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Informacje dodatkowe
Jeśli jesteś nowym użytkownikiem serwisu ALLEGRO po zalicytowaniu potwierdź chęć zakupu danego artykułu . W przypadku finalizacji transakcji oczekuję na komentarz z Twojej strony który będzie sygnałem dla nas iż cała „operacja” zastała zakończona , my jako sprzedający wystawiamy komentarz w drugiej kolejności |