Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PUIG: owiewka uniwersalna Touring II przezr.

11-02-2015, 20:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 390 zł     
Użytkownik www-puig-pl
numer aukcji: 4987860472
Miejscowość szybka wysyłka - cała Polska
Wyświetleń: 16   
Koniec: 11-02-2015 19:59:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

[zasłonięte]@puig.pl
509 [zasłonięte] 828

800 [zasłonięte] 88 78
800 88 PUIG

Masz pytania? Zadzwoń

  • Zadzwoń na infolinię 800 88 PUIG, czyli po prostu numer 800 [zasłonięte] 88 78,
  • albo na telefon kom. 509 [zasłonięte] 828

Napisz do nas


Gwarantujemy

  • fachową obsługę
  • pewne źródło części najwyższej jakości (jesteśmy oficjalnym importerem PUIG na Polskę)
  • szybką wysyłkę (kurier DPD)


Katalog PUIG

  • aktualny katalog akcesoriów tuningowych PUIG (PDF) – pełne aplikacje, nowości, wiele ilustracji, wszystkie produkty!
  • Kliknij tu aby pobrać plik


Strefa chromu Customacces

  • zobacz też nowość w ofercie – akcesoria Customacces do motocykli custom i chopper. Prawdziwa strefa chromu!
  • Kliknij tu aby pobrać plik



Owiewka uniwersalna PUIG Touring II (przezroczysta)



Model PUIG
5267W
dostępność
Oryginalny produkt PUIG

PUIG

Owiewki uniwersalne PUIG. Przeznaczone do motocykli z okrągłą lampą (średnica 20 cm). Wysoki standard wykonania, doskonała jakość optyczna.

Poprawiają wygląd i komfort jazdy motocyklem, posiadają niemiecki atest TUV.

Cena dotyczy owiewki oraz zestawu mocującego (komplet).

Można ją zastosować m.in. w:

- Aprilia: Dorsoduro[zasłonięte]750 09, Shiver[zasłonięte]750 08.

- BMW: F800R 09-11.

- Ducati: Diavel 11, Hypermotard 1100S 08-11, Monster[zasłonięte]696 08, Monster 1[zasłonięte]100 09, Streetfighter 09-11.

- Honda: CB1300, CB1000R 08-11, CB1[zasłonięte]100 10, CBF500/600, Hornet[zasłonięte]600 07, Hornet[zasłonięte]600 98, Hornet[zasłonięte]900 02.

- Kawasaki: ER-5 / ZR7, ER-6N 06-11, W650, W800 11, Z[zasłonięte]750 07, Zephyr, ZRX1200.

- MV Augusta: Brutale 04-11.

- Suzuki: B-King 08-11, GSF600 / 650 / 1200 / 1250 Bandit (różne), GS500 E 01-04, GSR 06-11, SFV650 Gladius 09-11, SV 650 / 1[zasłonięte]000 02.

- Yamaha: FZ6 N 04-07, FZ6 N S2 07-10, MT03 06-11, FZ1 06-11, XJ6 N 09-11, XJ 600 N, XJR 1200/1300.


Do pobrania: schemat mocowania w PDF PDF

Cechy produktu
Model PUIG 5267W
Zastosowanie Motocykle z okrągłą lub inną lampą
Kolor Przezroczysty
Długość 48 cm
Zestaw mocujący Uniwersalny
Szerokość 53,5 cm
Punkty mocujące 2
Producent PUIG (Motoplastic S.A. Hiszpania)
Poniżej znajduje się przykładowe porównanie aerodynamiki motocykla typu naked bike bez dodatkowych owiewek (con OEM - z lewej) oraz z owiewką PUIG (con PUIG - z prawej). Jest to wykres z wirtualnego tunelu aerodynamicznego – na przykładzie CB1000R 08.


Poniżej znajduje się pełny próbnik kolorów szyb i owiewek PUIG. Niektóre jednak mogą nie występować w pełnej palecie - dostępność kolorów danego modelu sprawdzisz powyżej w opisie i tabeli danego produktu.

Pod względem przyciemnienia: przezroczysta 0%, lekko przyciemniana 25%, mocno przyciemniana 75%, czarna i karbon 100% (nieprzejrzyste), kolory ok. 40%.

Opinie klientów

  • Borys w dniu 23.06.2014 napisał:

    Owiewka calkiem dobrze radzi sobie do 150kmh w cb1000r.
    Drugi zakup w sklepie, drugi raz zadowolony w 100%.

  • Paweł w dniu 20.05.2014 napisał:

    Świetnie zapakowana przesyłka. Owiewka na pierwszy, drugi, a nawet trzeci rzut oka wygląda świetnie, wykonanie pierwsza klasa. Konkurencja robi niby podobne rzeczy ale wystarczy porównać takie detale jak mocowania do kierownicy i owiewki aby zrozumieć że Puig=jakość.
    Montaż dla kogoś z wprawą zapewne nie stanowi problemu, ja robiłem to po raz pierwszy i trochę się nagimnastykowałem. Brakowało drugiej pary rąk... Zatem porada na koniec - zapewnij sobie pomoc podczas zakładania owiewki :)

  • Wojciech w dniu 07.08.2011 napisał:

    Założyłem tę owiewkę do Gladiusa (Suzuki SFV 650). Po testach z kilkoma ustawieniami finalnie przykręciłem ją tak, że stanowi ona kontynuację linii lampa-zegary. Napór powietrza na klatę i kask znika, przy większych prędkościach (autostrada i wyżej) znacząco obniża się hałas wywoływany przez przepływające powietrze.

  • Gabriel w dniu 20.05.2010 napisał:

    Bardzo dobrze chroni przed wiatrem. Bałem się o wygląd, ale zaryzykowałem zamontowanie do ER-6N, nie popsuła linii tego moto (jest wyprofilowana i jakby idealnie ma wybrzuszenie na licznik w kształcie typowym dla nowoczesnych nakedów). Cena mogłaby być troszeczkę niższa.


platnosc_us
gwarancja

Na pozostałych naszych aukcjach: