Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PUIG: owiewka uniwersalna Ranger Traveller duża

11-02-2015, 21:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 450 zł     
Użytkownik www-puig-pl
numer aukcji: 4987859829
Miejscowość szybka wysyłka - cała Polska
Wyświetleń: 72   
Koniec: 11-02-2015 19:58:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

[zasłonięte]@puig.pl
509 [zasłonięte] 828

800 [zasłonięte] 88 78
800 88 PUIG

Masz pytania? Zadzwoń

  • Zadzwoń na infolinię 800 88 PUIG, czyli po prostu numer 800 [zasłonięte] 88 78,
  • albo na telefon kom. 509 [zasłonięte] 828

Napisz do nas


Gwarantujemy

  • fachową obsługę
  • pewne źródło części najwyższej jakości (jesteśmy oficjalnym importerem PUIG na Polskę)
  • szybką wysyłkę (kurier DPD)


Katalog PUIG

  • aktualny katalog akcesoriów tuningowych PUIG (PDF) – pełne aplikacje, nowości, wiele ilustracji, wszystkie produkty!
  • Kliknij tu aby pobrać plik


Strefa chromu Customacces

  • zobacz też nowość w ofercie – akcesoria Customacces do motocykli custom i chopper. Prawdziwa strefa chromu!
  • Kliknij tu aby pobrać plik



Owiewka uniwersalna PUIG Ranger (lekko przyciemniana)



Model PUIG
0328H
dostępność
Oryginalny produkt PUIG

PUIG

Owiewki uniwersalne PUIG. Przeznaczone do motocykli z okrągłą lampą (średnica 20 cm). Wysoki standard wykonania, doskonała jakość optyczna.

Poprawiają wygląd i komfort jazdy motocyklem, posiadają niemiecki atest TUV.

Cena dotyczy owiewki oraz zestawu mocującego (komplet).

Można ją zastosować m.in. w:

- Harley Davidson: FXSTB Night Train, FXSTC Softail Custom, XL1200C Sportster, 1200 Custom, XL1200L Sportster 1200 Low, XL1200N Sportster, 1200 Nightster, XL1200R Sportster, 1200 Roadster, XL883 Sportster 883, XL883C Sportster, 883 Custom, XL883L Sportster 883 Low, XL883R Sportster 883R.

- Honda: CB 250/500/750/[zasłonięte]/1300, CB 600/900 F Hornet, CB1[zasłonięte]100 10, CBF 500/600/250, CG 125, City Fly 125, Rebel / VT 125, Revere, Shadow 125, VT 750 Black Widow 01-04, VT 750 C2 Shadow Spirit 07-11, VT1300CX 10-11, VTR 250, X-Eleven.

- Kawasaki: Eliminator 125/252, EB[zasłonięte]500 02, ER-5 / ZR7, VN 500, VN900 Custom 07-11, W650, W800 11, Zephyr, ZRX 1200.

- Suzuki: 125 XT/250X, Bandit, GN 250, GS 500 E, GSX750/[zasłonięte]/1400, Intruder 125LC 02-07, Intruder 1400 03, Intruder M800Z 09, Intruder Vl250 02, Marauder[zasłonięte]125 03, Marauder GZ 250 06, Savage, Sv 650/1[zasłonięte]000 02.

- Yamaha: SR 125/250, Virago, VMax, XJ 600 N, XJR 1200/1300, XV535DX Virago 02-03, XVS 650/1100 Drag Star, XVS125 Drag Star 02-03, XVS250 Drag Star 02-04, YBR[zasłonięte]125 08, YBR125 Custom 08-11.

- pozostałe marki: Cagiva Planet / Raptor, Daelim Roadwin, Daelim VT/VS/Evolution, Ducati GT1000, Ducati Monster, Hyosung Comet GT125/250/650, Keeway Speed 125, Keeway Superlight 125, Keeway Supershadow, Kymco Hypster, Kymco Venox, Kymco Zing 125/150, Sym XS125K, Triumph Bonneville, Triumph Scrambler, Triumph Thunderbird, Triumph Truxton.


Do pobrania: schemat mocowania w PDF PDF

Cechy produktu
Model PUIG 0328H
Zastosowanie Motocykle z okrągłą lampą
Kolor Lekko przyciemniany
Długość 51 cm
Zestaw mocujący Uniwersalny
Szerokość 52 cm
Nad lampę 45 cm
Punkty mocujące 4
Producent PUIG (Motoplastic S.A. Hiszpania)
Poniżej znajduje się przykładowe porównanie aerodynamiki motocykla typu naked bike bez dodatkowych owiewek (con OEM - z lewej) oraz z owiewką PUIG (con PUIG - z prawej). Jest to wykres z wirtualnego tunelu aerodynamicznego – na przykładzie CB1000R 08.


Poniżej znajduje się pełny próbnik kolorów szyb i owiewek PUIG. Niektóre jednak mogą nie występować w pełnej palecie - dostępność kolorów danego modelu sprawdzisz powyżej w opisie i tabeli danego produktu.

Pod względem przyciemnienia: przezroczysta 0%, lekko przyciemniana 25%, mocno przyciemniana 75%, czarna i karbon 100% (nieprzejrzyste), kolory ok. 40%.

Opinie klientów

  • Rafał w dniu 17.07.2013 napisał:

    Owiewka zamontowana i przetestowana. Wrażenie z jazdy z owiewką pozytywne, bardzo dobrze się zachowuje i wygląda lepiej na żywo jak na zdjęciach. Montaż bez problemu a zamontowałem w Virago 535. Jeżeli chodzi o ocenę to same plusy. Rafał

  • Grzegorz w dniu 13.08.2012 napisał:

    Zamontowana do Hondy Hornet CB600F rok 1999 - sprawdziła się rewelacyjnie, wreszcie mam się za czym schować i wiatr nie ściąga mnie z motocykla przy prędkości powyżej 120km/h. Było by idealnie gdyby była trochę sztywniejsza. Montaż bezproblemowy.

  • Wojciech w dniu 23.02.2012 napisał:

    Ze względu na to, że ciężko ją zamontować do "cieńszych" lag np w SR125 (brak odpowiedniej ilości tulejek zwiększających obwód lag) to należy się ocena niższa, natomiast jeśli chodzi o jakość wykonania to dla mnie - bez zarzutu. Montaż też nie jest trudny chociaż chwilę trwa. Polecam każdemu.

  • Marek w dniu 03.08.2011 napisał:

    Wrażenie pozytywne - mocowanie proste, jakość b. dobra. Polecam.

  • Mariusz w dniu 19.02.2011 napisał:

    Wykonanie bardzo dobre. Na żywo wygląda o wiele lepiej. Jedynie mocowanie do lag musiałem lekko zmodyfikować ze względu na większą średnicę. Nie testowana podczas jazdy - pogoda.

  • wojciech w dniu 16.11.2010 napisał:

    Super, jestem bardzo zadowolony - co najważniejsze mocowania szyby pasują i w miarę prosty montaż - jaki genialny efekt. Polecam każdemu jazdę z szybą.

  • Paweł w dniu 07.07.2010 napisał:

    Montowałem do Vulcana VN750. Wrażenie generalnie pozytywne, a minusy za: niewielką grubość szyby (nieco łopocze na wietrze), niezbyt ciasno zamocowane elementy przy samej szybie (można dokręcić ale wtedy jest problem z montażem całości - 4 punkty montażowe). Plusy za wygląd, 4 punkty montażowe i przetłoczenie usztywniające dużą powierzchnię szyby.

  • Leszek w dniu 05.05.2010 napisał:

    Dzisiaj odbyłem pierwszą jazdę po zamocowaniu owiewki Ranger do mojej cbfki. Wrażenie pozytywne, bardzo dobra ochrona przed wiatrem, przy prędkości 130-140/h w zasadzie nie czuć podmuchów wiatru. Minusem jest tylko większy hałas ale coś za coś. Ogólnie komfort jazdy nieporównywany, na plus oczywiście, do motocykla z owiewką akcesoryjną Honda. Prześlę foto, sami zobaczycie jak wyglada.

  • Leszek w dniu 30.04.2010 napisał:

    Wczoraj zamontowana. Faktycznie montaż dosyć żmudny ale nie sprawia kłopotów, wymaga cierpliwości. Po zamontowaniu wszystko pasuje, wygląda bardzo dobrze, nie razi wielkością ani motocykl nie traci swojego charakteru nakeda. Jazda próbna dopiero za kilka dni, teraz brak czasu. Napisze co i jak potem.

  • Dawid w dniu 20.04.2010 napisał:

    Ze wzgledu na pracochłonność montażu (w czterech punktach) to należy się ocena niższa, natomiast jeśli chodzi o funkcjonalność i jakość towaru to dla mnie - super. Polecam kazdemu, kto lubi nieco spokojniejszą jazdę.


platnosc_us
gwarancja

Na pozostałych naszych aukcjach: