| Księgarnia Nemezis | | | |
|
| Zachęcamy do zakupu na Allegro zbiorowego tzn. dwóch, trzech lub więcej książek co się wiąże z niższymi kosztami wysyłki. |
|
|
| | | | | |
| | Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju Oprawa: Twarda Format: 17.0x24.0cm Ilość stron: 358 Wydanie: 1 Rok wydania: 2008 |
Public relations – biała czy czarna magia zarządzania? Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego. Poszczególne rozdziały zawierają autentyczne, zaczerpnięte bezpośrednio z praktyki, przykłady różnych działań i zachowań specjalistów PR, obrazujące tezy omawiane w tekstach, a kończą się spisem zalecanej literatury oraz zestawem pytań, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w treści danego rozdziału.
Poza podstawową wiedzą z dziedziny PR, podręcznik ten prezentuje zagadnienia dotychczas pomijane lub omawiane bardzo pobieżnie w polskiej literaturze przedmiotu, np.: psychospołeczne podstawy PR, odpowiedzialność i etyka, wewnętrzny PR, PR w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych oraz finansowych i giełdowych.
Zespół autorski: Dodatkowym atutem podręcznika jest zespół autorski, który tworzą wybitni specjaliści-naukowcy, wywodzący się z kilku polskich ośrodków akademickich oraz praktycy od wielu lat działający i odnoszący sukcesy w dziedzinie PR. Tworzą go: Anna Adamus-Matuszyńska, Ewa Hope, Barbara Iwankiewicz-Rak, Wojciech Jabłoński, Michał Macierzyński, Wiesław Macierzyński, Jerzy Olędzki, Beata Paczyńska, Waldemar Rydzak, Andrzej Stolarczyk, Aneta Szymańska, Andrzej Świątecki, Jacek Trębecki, Paweł Trochimiuk, Dariusz Tworzydło.
Adresaci książki: Podręcznik adresowany jest do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, politologii oraz innych nauk społecznych i studiów specjalistycznych z zakresu PR. Stanowi również uzupełnienie teoretycznej wiedzy dla praktyków zajmujących się kreowaniem wizerunku w firmach i organizacjach oraz ich komunikacją ze społeczeństwem. |
KSIĄŻKA NOWA
|
| |
| Dotyczy danych do przelewu:
- koniecznie w tytule przelewu podaj Nick z Allegro i numer aukcji np. Kazio 13[zasłonięte]281 - jesli adres wysyłki jest inny niż podany na Allegro w tytule przelewu wpisz "zmiana adresu" np. Kazio 13[zasłonięte]281 zmiana adresu. Jednocześnie poinformuj drogą e-mail: [zasłonięte]@wp.pl o nowych danych adresu wysyłki
| Uwagi dotyczące wysyłki:
- jesteśmy legalnie działającą firmą - na życzenie wystawiamy faktury VAT - towar wysyłamy dobrze zapakowany po otrzymaniu pieniędzy - towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej - ksiązki wysyłamy do trzech dni od momentu zarejestrowania wpłaty na koncie - jeśli oczekujesz na książkę więcej niz 7 dni - poinformuj nas drogą e-mail: [zasłonięte]@wp.pl |
| Dane do przelewu:
Rafał Adamczyk ul. Hallera 26 44-200 Rybnik
ING Bank Śląski 79 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3440022 [zasłonięte] 542766 | | | | | | | | | | | | |