Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Public relations Znaczenie społeczne...PWN

24-01-2012, 5:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 41 zł     
Użytkownik nemezir
numer aukcji: 2002457315
Miejscowość Rybnik
Wyświetleń: 10   
Koniec: 15-01-2012 19:55:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

     
 

Księgarnia Nemezis




Zachęcamy do zakupu na Allegro zbiorowego tzn. dwóch, trzech lub więcej książek co się wiąże z niższymi kosztami wysyłki.



 
 
 
 
 

Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju


Oprawa: Twarda
Format: 17.0x24.0cm
Ilość stron: 358
Wydanie: 1
Rok wydania: 2008




Public relations – biała czy czarna magia zarządzania?
Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego. Poszczególne rozdziały zawierają autentyczne, zaczerpnięte bezpośrednio z praktyki, przykłady różnych działań i zachowań specjalistów PR, obrazujące tezy omawiane w tekstach, a kończą się spisem zalecanej literatury oraz zestawem pytań, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w treści danego rozdziału.

Poza podstawową wiedzą z dziedziny PR, podręcznik ten prezentuje zagadnienia dotychczas pomijane lub omawiane bardzo pobieżnie w polskiej literaturze przedmiotu, np.: psychospołeczne podstawy PR, odpowiedzialność i etyka, wewnętrzny PR, PR w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych oraz finansowych i giełdowych.

Zespół autorski:
Dodatkowym atutem podręcznika jest zespół autorski, który tworzą wybitni specjaliści-naukowcy, wywodzący się z kilku polskich ośrodków akademickich oraz praktycy od wielu lat działający i odnoszący sukcesy w dziedzinie PR. Tworzą go:
Anna Adamus-Matuszyńska, Ewa Hope, Barbara Iwankiewicz-Rak, Wojciech Jabłoński, Michał Macierzyński, Wiesław Macierzyński, Jerzy Olędzki, Beata Paczyńska, Waldemar Rydzak, Andrzej Stolarczyk, Aneta Szymańska, Andrzej Świątecki, Jacek Trębecki, Paweł Trochimiuk, Dariusz Tworzydło.

Adresaci książki:
Podręcznik adresowany jest do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, politologii oraz innych nauk społecznych i studiów specjalistycznych z zakresu PR. Stanowi również uzupełnienie teoretycznej wiedzy dla praktyków zajmujących się kreowaniem wizerunku w firmach i organizacjach oraz ich komunikacją ze społeczeństwem.



KSIĄŻKA NOWA





Dotyczy danych do przelewu:

- koniecznie w tytule przelewu podaj Nick z Allegro i numer aukcji np. Kazio 13[zasłonięte]281
- jesli adres wysyłki jest inny niż podany na Allegro w tytule przelewu wpisz "zmiana adresu" np. Kazio 13[zasłonięte]281 zmiana adresu. Jednocześnie poinformuj drogą e-mail: [zasłonięte]@wp.pl o nowych danych adresu wysyłki

Uwagi dotyczące wysyłki:

- jesteśmy legalnie działającą firmą - na życzenie wystawiamy faktury VAT
- towar wysyłamy dobrze zapakowany po otrzymaniu pieniędzy
- towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej
- ksiązki wysyłamy do trzech dni od momentu zarejestrowania wpłaty na koncie
- jeśli oczekujesz na książkę więcej niz 7 dni - poinformuj nas drogą e-mail: [zasłonięte]@wp.pl

Dane do przelewu:

Rafał Adamczyk
ul. Hallera 26
44-200 Rybnik

ING Bank Śląski
79 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3440022 [zasłonięte] 542766