|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM, Tychy
ul. Jana Pawła II 24
|
|
|
|
Wpłata na konto:
Alior Bank
21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Public relations
Wiarygodny dialog z otoczeniem. Podręcznik dla teoretyków.
Poradnik dla praktyków. Wojcik Krystyna
wydawnictwo
PLACET wydanie 2010 r. ISBN:[zasłonięte]978-8388-150-0 Format:
16.5x23.5cm, 960 stron Oprawa: Twarda Wydanie: 4
Opis
książki Public relations : Strategicznym zamiarem przyświecającym
pisaniu tej książki było pogodzenie wiedzy teoretycznej, dotyczącej
terminologii i pewnych wątków teoretyczno-poznawczych z
oczekiwaniami praktyków, którzy w jednym opracowaniu mogliby poznać
całą stronę pragmatyczną PR, aplikacje wiedzy teoretycznej, czyli
konkretne wzorce dotyczące możliwie wszystkich narzędzi i technik
PR, a także zalecenia i ostrzeżenia przed błędami.
Książka
próbuje odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące podstawowej
sfery pojęciowej, śledzi historyczne wykształcenie się współczesnego
PR, umiejscawia PR wśród innych działalności komunikacyjnych
organizacji, wskazuje na uniwersalne, ponadczasowe cele PR oraz cele
realizowane w konkretnej działalności (głównie przedsiębiorstw),
uwypukla motywy współczesnych przedsiębiorstw do szczególnego
zainteresowania się PR, a nawet przesuwania zainteresowań z reklamy
ku PR, a także inspiracje wynikające z narastającej złożoności i
dynamiki otoczenia organizacji.
|
|