Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!
Tytuł: Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw
Autor: Tymon Smektała
ISBN: 83-7277-037-9
Liczba stron: 148
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Data Wydania: 2005 r.
Cena:
tylko 20,19 zł
Opis przedmiotu
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc.
Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej - utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.
W niniejszej książce znajdziesz wskazówki, co robić, by wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie tracąc wizerunku oraz zaufania klientów i kontrahentów.
Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!
- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)
- W ofercie ponad 60 tyś książek.