Książka nowa - zapraszam do zakupu!Polecam wszystkim pasjonatom marketingu sportowego - pozycja obowiązkowa!
Po dwóch latach przygotowań, najnowsza publikacja - PR w Sporcie, doczekała się wydania. Książka jest owocem pracy zespołu ekspertów pod przewodnictwem dra hab. Piotra Godlewskiego (Uniwersytet Zielonogórski), dra Jacka Trębeckiego oraz dra Waldemara Rydzaka (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu). Premiera publikacji nastąpiła podczas IX Dni Marketingu Sportowego.
"Public relations w sporcie" w kompleksowy sposób podejmuje tematykę wizerunku zawodników, klubów sportowych i sponsorów sportu. W 11 rozdziałach sportowy PR rozłożony został na czynniki pierwsze – od analizy miejsca public relations w marketingu sportowym po ocenę perspektyw sportowego public relations w kontekście rozwoju internetu i nowych technologii.
Wśród autorów publikacji znajduje się m.in. dr Dariusz Tworzydło, Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, a swoją opinią na temat roli wizerunku w sporcie podzielą się znamienici eksperci zagraniczni: dr Stephen Hardy z amerykańskiego Wichigan University oraz Joe Favorito, były wiceprezes ds. komunikacji New York Knicks, słynnego zespołu z koszykarskiej ligi NBA.
Spis treści:
Materiały dodatkowe