Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Public relations w komunikowaniu... [nowa]

02-06-2012, 17:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 46.70 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2284241933
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 16   
Koniec: 17-05-2012 12:00:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu



Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]54519
  • liczba stron: 418
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza ASPRA
  • seria: MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
  • wymiary: 160 x 230 mm
  • Rok wydania: 2010
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym, kierowniczym, operacyjnym i edukacyjnym. W publikacji uznano słusznie, iż public relations powinno się traktować jako samodzielną dziedzinę, niezależną od marketingu. W PR trzeba tyle samo mówić i pisać co słuchać, gdyż istotą tej działalności jest sztuka prowadzenia dialogu z otoczeniem, dialogu prowadzonego wszystkimi dostępnymi narzędziami i środkami.Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.