PHU Tomasz Jurgielewicz
Wrocławska 253
59-220 Legnica
[zasłonięte]@wp.pl
tel.kom. 792[zasłonięte]675
pon.-pt. w godz. 9-17
Dostępne formy płatności:
- płatność przy odbiorze
- przesyłka kurierska pobraniowa
- płatność przez system PayU
- płatność przelewem bankowym
Numer konta:
43 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]7480090 [zasłonięte] 755023
(ING Bank Śląski)
Nazwa i adres odbiorcy
PHU Tomasz Jurgielewicz
ul.Wrocławska 253
59-220 legnica
Tytuł przelewu:
-NICK KUPUJĄCEGO
Kwota:
-KWOTA ZA ZAKUPIONY TOWAR + KOSZT WYSYŁKI (podane na aukcji)
Towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Koszt wysyłki zawsze podany jest w opisie aukcji.
W NASZEJ OFERCIE ZNAJDA PANSTWO SETKI TYTUŁÓW
NOWYCH I UŻYWANYCH
Z WSZYSTKICH KATEGORI TEMATYCZNYCH
CODZIENNIE NOWE TYTUŁY !!!!
WITAMY NA NASZYCH AUKCJACH
OPIS PRZEDMIOTU AUKCJI
Tymon Smektała
PUBLIC RELATIONS W INTERNECIE
Oprawa miękkaRok wydania 2006Wydawca ASTRUMStron 200Wymiary 145x205 mm
KSIAŻKA NOWA POEKSPOZYCYJNA MOŻE POSIADAĆ DROBNE RYSY LUB ZAGIECIA
CENA TO TYLKO 16 ZŁ
Czym jest e-PR? Jak wykorzystać narzędzia internetowe we współczesnym public relations? Czy dzięki nim działania takie stają się bardziej skuteczne? Jakie zagrożenia dla funkcjonowania przedsiębiorstw niesie ze sobą Internet? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdą Państwo na stronach niniejszej książki, będącej wprowadzeniem do fascynującej problematyki e-PR. Internet zmienia całkowicie oblicze współczesnego public relations. Umożliwia natychmiastową publikację wiadomości, gwarantuje ciągłość procesu ich przesyłania, zapewnia globalny zasięg informacji, a co najważniejsze - opiera się na komunikacji dwustronnej i bezpośredniej. To przestrzeń idealnie nadająca się do prowadzenia przedsięwzięć PR. By jednak móc właściwie z niej skorzystać, trzeba poznać specyfikę tego medium i zupełnie nowy model komunikacji, jaka w nim obowiązuje. Public relations w Internecie polecamy więc wszystkim tym, którzy pragną w szybki, rzeczowy sposób poznać podstawy nowoczesnego public relations. Znajdą tu Państwo wiele zasad, reguł i wskazówek opisujących praktyczną realizację przedsięwzięć PR, wykorzystujących metody, narzędzia oraz technologie internetowe. Tymon Smektała (ur. 22.01.1977) jest doktorem ekonomii, absolwentem Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Autor wielu artykułów naukowych z zakresu public relations i Internetu oraz książki Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw. Na co dzień pracuje w dziale pism komputerowych Wydawnictwa Bauer, na stanowisku redaktora naczelnego.
KOSZTY WYSYLKI
ILOSC KSIAZEK 1 - 2 SZT LIST POLECONY EKONOMICZNY 6 ZŁ
ILOSC KSIAZEK 1 - 2 SZT LIST POLECONY PRIORYTET 8 ZŁ
ILOSC KSIAZEK 1-50 SZT PACZKA POCZTOWA EKONOMICZNA 10 ZL
ILOSC KSIAZEK 1-50 SZT PACZKA POCZTOWA PRIORYTET 12 ZL
ILOSC KSIAZEK 1-100 SZT PRZESYLKA KURIERSKA 17 ZL
DO KAZDEGO ZAKUPU
WYSTAWIAMY PARAGON
LUB NA ZYCZNIE
KLIENTA FAKTURE VAT