Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PUBLIC RELATIONS W INTERNECIE SMEKTAŁA

12-07-2012, 17:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik kamea1212
numer aukcji: 2442972362
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 7   
Koniec: 03-07-2012 20:36:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Public relations w internecie

Smektała Tymon

Czym jest e-PR? Jak wykorzystać narzędzia internetowe we współczesnym public relations? Czy dzięki nim działania takie stają się bardziej skuteczne? Jakie zagrożenia dla funkcjonowania przedsiębiorstw niesie ze sobą Internet? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdą Państwo na stronach niniejszej książki, będącej wprowadzeniem do fascynującej problematyki e-PR. Internet zmienia całkowicie oblicze współczesnego public relations. Umożliwia natychmiastową publikację wiadomości, gwarantuje ciągłość procesu ich przesyłania, zapewnia globalny zasięg informacji, a co najważniejsze – opiera się na komunikacji dwustronnej i bezpośredniej. To przestrzeń idealnie nadająca się do prowadzenia przedsięwzięć PR. By jednak móc właściwie z niej skorzystać, trzeba poznać specyfikę tego medium i zupełnie nowy model komunikacji, jaka w nim obowiązuje. Public relations w Internecie polecamy więc wszystkim tym, którzy pragną w szybki, rzeczowy sposób poznać podstawy nowoczesnego public relations. Znajdą tu Państwo wiele zasad, reguł i wskazówek opisujących praktyczną realizację przedsięwzięć PR, wykorzystujących metody, narzędzia oraz technologie internetowe. Tymon Smektała (ur. 22.01.1977) jest doktorem ekonomii, absolwentem Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Autor wielu artykułów naukowych z zakresu public relations i Internetu oraz książki Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw. Na co dzień pracuje w dziale pism komputerowych Wydawnictwa Bauer, na stanowisku redaktora naczelnego.

Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1 Istota dziedziny public relations

Podstawowe definicje
Grupy docelowe działań public relations
Znaczenie public relations dla działalności współczesnych przedsiębiorstw
Public relations jako proces komunikacji

Rozdział 2 Przestrzeń Internetu jako platforma przedsięwzięć public relations
Proces komercjalizacji Internetu
Charakterystyka medium
Przegląd narzędzi internetowych
Wpływ Internetu na specyfikę przedsięwzięć public relations
Modele prowadzenia przedsięwzięć public relations w przestrzeni Internetu
Analiza i planowanie internetowych przedsięwzięć public
relations

Rozdział 3 Tradycyjny model komunikacji z otoczeniem przedsiębiorstwa wsparty narzędziami internetowymi
Wykorzystanie Internetu przez przedstawicieli mediów
Narzędzia internetowe w kontaktach z przedstawicielami
mediów

Rozdział 4 e-PR - nowa forma prowadzenia przedsięwzięć public relations
Czym jest e-PR?
Targeting e-PR
Narzędzia internetowe w przedsięwzięciach e-PR
Witryna WWW platformą przedsięwzięć e-PR
Jak zwiększyć liczbę odwiedzin witryny WWW przedsiębiorstwa?
Poczta elektroniczna w przedsięwzięciach e-PR
Listy i fora dyskusyjne w przedsięwzięciach e-PR
Komunikatory w przedsięwzięciach e-PR
Globalne aspekty przedsięwzięć e-PR
Jak oceniać efektywność przedsięwzięć e-PR?

Rozdział 5
e-Społeczności
Definicja e-społeczności
Tworzenie e-społeczności
Zarządzanie e-społecznością

Rozdział 6
Internet w kryzysowym public relations
Definicja i typologia sytuacji kryzysowych
Kryzysowe public relations wykorzystujące narzędzia tradycyjne
e-PR w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw
Internet przyczyną sytuacji kryzysowych
Zakończenie
Bibliografia