Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Public relations w Internecie

03-07-2015, 10:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 34.50 zł     
Użytkownik poltax
numer aukcji: 5149576773
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Kondycja: bez śladów używania
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Public relations w Internecie


Autor: Tymon Smektała
Wydawca: Astrum
ISBN: 83-7277-223-1
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 200
Oprawa: miękka
Format: 14,8 x 20,4
Wydanie: 1

Wysyłka w ciągu 24 godzin

Seria: Kreatywność. Zarządzanie
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]27722


Czym jest e-PR?
Jak wykorzystać narzędzia internetowe we współczesnym public relations?
Czy dzięki nim działania takie stają się bardziej skuteczne?
Jakie zagrożenia dla funkcjonowania przedsiębiorstw niesie ze sobą Internet?

Odpowiedzi na te i inne pytania znajdą Państwo na stronach niniejszej książki, będącej wprowadzeniem do fascynującej problematyki e-PR.

Internet zmienia całkowicie oblicze współczesnego public relations. Umożliwia natychmiastową publikację wiadomości, gwarantuje ciągłość procesu ich przesyłania, zapewnia globalny zasięg informacji, a co najważniejsze - opiera się na komunikacji dwustronnej i bezpośredniej. To przestrzeń idealnie nadająca się do prowadzenia przedsięwzięć PR. By jednak móc właściwie z niej skorzystać, trzeba poznać specyfikę tego medium i zupełnie nowy model komunikacji, jaka w nim obowiązuje.

"Public relations w Internecie " polecamy więc wszystkim tym, którzy pragną w szybki, rzeczowy sposób poznać podstawy nowoczesnego public relations. Znajdą tu Państwo wiele zasad, reguł i wskazówek opisujących praktyczną realizację przedsięwzięć PR, wykorzystujących metody, narzędzia oraz technologie internetowe.

Tymon Smektała (ur. 22.01.1977) jest doktorem ekonomii, absolwentem Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Autor wielu artykułów naukowych z zakresu public relations i Internetu oraz książki Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw. Na co dzień pracuje w dziale pism komputerowych Wydawnictwa Bauer, na stanowisku redaktora naczelnego.



Public relations w Internecie