Public relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku | | | Autor: | WOJCIECH BUDZYŃSKI | Wydawnictwo: | POLTEXT | Rok wydania: | 2008 | Oprawa: | broszurowa | Format: | 16,5 x 23,5 cm | Liczba stron: | 176 | Numer ISBN: | [zasłonięte]978-8361-021-5 | Numer EAN: | 978[zasłonięte][zasłonięte]56102 | Stan: | nowa, bez śladów użytkowania |
|
| | ![Obniżka](https://aros.pl/images/obnizka.png) | -40% | 23, | 94 ![Skreśl](https://aros.pl/images/przekresl.png) 39,90 |
| NISKA CENA! |
|
Opis wydawcy: Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy. Czytelnik znajdzie tu także konkretne zalecenia, jak stworzyć procedury ochrony wizerunku, w tym "książkę kryzysową", co stanowiło do tej pory tajemną wiedzę agencji public relations i nie pojawiało się w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemyśleniami dotyczącymi rozwoju działań public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku równoległego i działania w równoległej rzeczywistości wirtualnej. Prezentowane rady Autor wspiera interesującymi przykładami ze swojej wieloletniej praktyki. |