Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Public relations Strategia i nowe techniki

24-01-2012, 4:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 35 zł      Aktualna cena: 35 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2001684361
Miejscowość Tychy
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 15   
Koniec: 15-01-2012 11:39:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl


 
   

Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy 

ul. Jana Pawła II 24

 

 
   

Wpłata na konto:

Invest Bank o/Katowice

92 [zasłonięte]01[zasłonięte]00 3000 [zasłonięte] 034406

lub

mBank

23 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 555118

 

 
    Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
 
Public relations Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku
Budzyński Wojciech

wydawnictwo POLTEXT
wydanie 2008 r.
ISBN:[zasłonięte]978-8361-021-5
Format: 16.5x23.5cm, 167 stron
Oprawa: Miękka

Opis książki Public relations Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku :
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań zzakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniamidziennikarzy.
Czytelnik znajdzie tu także konkretne zalecenia, jak stworzyć procedury ochrony wizerunku, w tym "książkę kryzysową", co stanowiło do tej pory tajemną wiedzę agencji public relations inie pojawiało się w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemyśleniami dotyczącymi rozwoju działań public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku równoległego i działania w równoległej rzeczywistości wirtualnej. Prezentowane rady Autor wspiera interesującymi przykładami ze swojej wieloletniej praktyki.