CENA RYNKOWA 47 ZŁ, U MNIE 19,99 zŁ
ZAPRASZAM - LICYTUJ !!!
Opis książki: Public relations to dziedzina będąca integralną częścią nowoczesnego zarządzania. Działania w ramach public relations muszą być celowe, ciągłe i dostosowane do strategii organizacji. Od stopnia profesjonalizmu tych działań w dużej mierze zależy dziś sukces przedsiębiorstwa. 1. Co to jest public relations Zakres public relations Przegląd definicji public relations Lista kontrolna Siedem grzechów głównych public relations 2. Strategiczne public relations: sprawy przedsiębiorstwa a sprawy publiczne Strategiczna rola public relations Sprawy przedsiębiorstwa a sprawy publiczne Zalety opisów przypadków 3. Public relations a propaganda, reklama i marketing Public relations czy propaganda? Public relations a inne dyscypliny Marketing a public relations Podsumowanie 4. Komunikowanie się z odbiorcami przekazów public relations Identyfikowanie odbiorców przekazu Opinia publiczna Wpływanie na twórców opinii Weryfikacja przekazu Efektywność komunikacji Public relations i investor relations Ochrona interesów klientów Zagadnienia ochrony zdrowia 5. Media relations Kontakty z mediami Metody pracy z mediami Informacyjne notatki prasowe Wykorzystywanie fotografii Organizowanie konferencji informacyjnych Wizyty w zakładach produkcyjnych "Listy do redakcji" Radio i telewizja Marzenie rezultatów media relations 6. Metody działań public relations Przykłady programów Słowo drukowane Sztuka pisania Gazetki firmowe Fotografia w public relations Słowo mówione Wystawy i konferencje Sponsoring Lobbing i kontakty parlamentarne 7. Tożsamość przedsiębiorstwa i jej komunikowanie za pomocą środków wizualnych Założenia programów tworzenia tożsamości przedsiębiorstwa Zakres programów tworzenia tożsamości przedsiębiorstwa Logo Projektowanie i podtrzymywanie własnego stylu Podsumowanie 8. Kontakty ze społecznościami lokalnymi i społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa Ochrona środowiska Kontakty ze społecznosciami lokalnymi 9. Badania, pomiary i ocena działań public relaions Badania stosowane Badanie opinii Wiarygodność badań Metody oceny wyników badań Wykorzystywanie badań do wywołania dobrego skojarzenia Kilka uwag końcowych o badaniach w public relations 10. Wewnętrzne public relations Efektywna komunikacja wewnętrzna Dążenie do doskonałości Metody komunikacji wewnętrznej 11. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych "Znane nieznane" i "nieznane nieznane" Przygotowanie planu na wypadek kryzysu Katastrofa w Czarnobylu Polityka firmy Dow Canada Katastrofa tankowca "Exxon Valdez" Katastrofy lotnicze Skażenia spowodowane przez ludzi Podsumowanie 12. Zarządzanie i organizacja public relations Modele praktykowania public relations Doskonałość i jakość działania public relatins Public relations prowadzone w ramach przedsiębiorstwa lub za pośrednictwem wyspecjalizowanych agencji Zalety i wady prowadzenia public relations w ramach firmy Zalety i wady zatrudnienia zewnętrznych agencji public relations Wybór optymalnego rozwiązania 13. Etyka w biznesie Etyczna siła organizacji Rozwój kodeksów etycznych Wnioski 14. Międzynarodowe public relations i praca w sieci Możliwe błędy spowodowane różnicami językowymi Komunikacja niewerbalna Kwestie etyczne Media 15. Zarys historii public relations Historia public relations w Wielkiej Brytanii Powołanie Instytutu Public Relations 16. Edukacja w zakresie public relations i perspektywy rozwoju kariery zawodowej w tej dziedzinie Miejsce public relations w edukacji kadry zarządzającej Model programu nauczania Public relations jako droga kariery zawodowej Struktura nauczania public relaions w Polsce (dr Wojciech Budzyński)
Książka NOWA prosto z paczki
NIE WYSYŁAM ZA POBRANIEM
NIE ODPOWIADAM NA SMS-y
PO ZAKOŃCZENIU AUKCJI PROSZĘ O WPŁATĘ (po doliczeniu kosztów przesyłki podanych na aukcji) PRZELEWEM LUB ZA POŚREDNICTWEM SYSTEMU ALLEGRO
Zachęcam do licytacji !!!