Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Public relations miast i regionów, redakcja...

28-02-2012, 15:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49.90 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2031724595
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 31-01-2012 19:59:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Public relations miast i regionów
redakcja naukowa Duda Aneta

Public relations miast i regionów
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64130
  • liczba stron: 276
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2010
  • Opis

    Książka jest efektem realizacji projektu "Zarządzanie informacją i komunikacją public relations w administracji samorządowej" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Autorzy chcą przybliżyć czytelnikowi zagadnienia PR dyskutowane podczas realizacji projektu oraz wykorzystanie ich w praktyce.
    W pierwszej części zostały przedstawione koncepcje public relations oraz jego znaczenie dla instytucji samorządowych. Zaprezentowano również szeroki i całościowy model strategii PR, zasady media relations oraz komunikacji wewnętrznej z uwzględnieniem specyficznych dla samorządów terytorialnych uwarunkowań.
    Druga część publikacji to prezentacja wybranych, planowanych bądź realizowanych projektów. Znalazły się tu przedsięwzięcia, które w przekonaniu Autorów z powodzeniem mogą zmieniać na lepsze życie zaangażowanych w nie ludzi czy społeczności.
    Z recenzji dr hab. Iwony Hofman, prof. UMCS:
    Rzadko zdarza się, żeby recenzent bez większych wątpliwości mógł rekomendować książkę łączącą dyskurs naukowy z głosami praktyków prezentujących przypadki konkretnych rozwiązań problemów teoretycznych. Tom przygotowany pod redakcją Anety Dudy należy do tego wyjątkowego zbioru książek wartościowych poznawczo i jednocześnie umożliwiających weryfikowanie przydatności twierdzeń oraz narzędzi naukowych w pragmatyce. (...) Przenikanie się tych treści lokuje publikację na styku politologii, socjologii, kulturoznawstwa i wzmacnia jej walory poznawcze. Należy zauważyć nowatorstwo i aktualność tak poprowadzonych badań. (...) Urozmaicenie formy graficznej prezentacji, trafnie dobrana metodologia, interdyscyplinarność i polifonia, zręczne połączenie wymiaru teoretycznego i praktycznego czynią książkę atrakcyjną dla szerokiego grona odbiorców także spoza kręgu akademickiego.

    Spis treści:
    Zapoznaj się z fragmentem książki więcej
    Spis treści:
    Wstęp
    Część I. PUBLIC RELATIONS W TEORII
    Rozdział 1. Istota i rola public relations
    Aneta Duda
    Wprowadzenie
    1. Pojęcie public relations - krotki przegląd definicji
    2. Demokratyczne komunikowanie? Public relations w perspektywie rynkowej
    3. Region jako produkt rynkowy? Obywatel jako konsument? Dylematy PR samorządowego
    4. Samorządowe PR w kontekście partycypacji społecznej
    5. Public relations w opiniach samorządowców
    Podsumowanie
    Bibliografia
    Glosa socjologa
    Jakiego public relations potrzebuje samorząd?
    Leon Dyczewski
    Rozdział 2. Planowanie strategiczne programów public relations w administracji samorządowej
    Łukasz Malczewski
    Wprowadzenie
    1. Analiza sytuacji wyjściowej
    2. Definiowanie celów public relations
    3. Definiowanie grup docelowych
    4. Strategia wyróżnienia
    5. Formułowanie kluczowych przesłań (komunikatów)
    6. Dobór technik i instrumentów public relations
    7. Harmonogamowanie działań
    Podsumowanie
    Bibliografia
    Rozdział 3. Media relations w samorządzie
    Wojciech Joźwik
    Wprowadzenie
    1. Pierwsze kroki w kontaktach z mediami
    2. Oczekiwania mediów
    3. Kilka zasad postępowania z mediami
    4. Narzędzia stosowane w kontaktach z mediami
    Podsumowanie
    Glosa dziennikarza
    Media szansą dla lokalnych społeczności
    Marcin Superczyński
    Rozdział 4. Znaczenie komunikacji wewnętrznej dla funkcjonowania urzędu
    Beata Dembska, Aneta Duda
    Wprowadzenie
    1. Pojęcie komunikacji
    2. Komunikacja formalna i nieformalna w instytucji
    3. Bariery w komunikacji wewnętrznej
    4. Strategia i plan działania komunikacji wewnętrznej
    5. Metody i narzędzia komunikacji wewnętrznej
    6. Procedury zarządzania jakością komunikacji wewnętrznej
    Zakończenie
    Bibliografia
    Część II. PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE SAMORZĄDOWEJ
    Rozdział 5. Kształtowanie tożsamości i wizerunku miast i regionów
    1. Lublin - miasto inspiracji
    Agata Patoleta
    2. "Młodzi w Łodzi"- kampania przełamująca stereotypy
    Agnieszka Chudzik
    3. Kraków - tajniki sukcesu
    Artur Żyrkowski
    4. Identyfikacja wizualna miasta Puławy
    Agata Majcher
    5. "Janów Lubelski - dodaje sił". Ewolucja koncepcji marki
    Krzysztof Kołtyś
    6. Kampania promocyjna "Świętokrzyskie czaruje - poleć na weekend" - kształtowanie wizerunku województwa
    Elżbieta Mazur-Kunat, Iwona Senderowska
    Rozdział 6. Inicjatywy społeczne na rzecz rozwoju turystyki w regionie
    1. Wioski tematyczne - wspólnotowy wymiar sukcesu
    Aneta Duda
    2. Bałtów - gmina, którą "ożywiły" dinozaury
    Jolanta Koral, Ewa Rościszewska, Tomasz Otko
    3. Kraina Gotów w Kotlinie Hrubieszowskiej
    Katarzyna Tarasiuk, Piotr Tarasiuk, Agata Patoleta
    Rozdział 7. Zasoby kulturowe potencjałem turystycznym miast i regionów
    1. Sienkiewiczowska stolica kultury w powiecie łukowskim
    Elżbieta Sawicka, Monika Wodyk-Netczuk, Aneta Duda
    2. Jarmarki - lekcje historii miast i regionów
    Agata Patoleta, Maria Sadownik, Aneta Duda
    3. Wspólne świętowanie - dożynki największą imprezą kulturalną powiatu lubelskiego. Techniki i narzędzia komunikowania promocyjnego
    Paweł Pastuszak, Tomasz Banaszek
    4. Spotkania z historią na trasie rowerowej w "Dolinie Krzny" w Pościszach
    Bernadeta Daniluk
    5. Kamienice miasta - niedoceniane zasoby turystyczne Opola Lubelskiego
    Hubert Mącik
    Noty o Autorach
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa