Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Public relations jako narzędzie kreowania wizerunk

21-10-2014, 14:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik Sanarksiegarnia
numer aukcji: 4628147578
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 4   
Koniec: 21-10-2014 13:56:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 

e-mail:[zasłonięte]@gmail.com
tel: 510 [zasłonięte] 753








Stron: 200
Format: 14,5 x 20,5 cm
Rok wydania: 2011
Oprawa: miękka, klejona



Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych

Izabela Padobas

Polityczny public relations służy kształtowaniu wizerunku partii politycznych i jej li­derów. Stosowany umiejętnie pomaga osiągnąć sukces, przegranych może wznieść na szczyty władzy, a faworytów pogrążyć. Stosuje go każdy rodzaj władzy i opozycji, zarówno w rozwiniętych demokracjach, jak i w skostniałych dyktaturach.

 

Publikacja ma na celu usystematyzowanie wiedzy teoretycznej dotyczącej kształtowania wizerunku w polityce. Zostały przedstawione okoliczności, które wpłynęły na komercjalizację życia politycznego, jak i współczesne zagrożenia oraz tendencje rozwoju rynku politycznego. Dokonano szerokiej analizy metod i technik politycznego PR wykorzystywanych w walce o zdobycie i utrzymanie władzy.

 Polityczny public relations ma pomagać funkcjonować bardziej efektywnie zarówno partiom politycznym, jak i społeczeństwu, które dzięki systematycznemu oddziaływaniu podejmuje określone (oczekiwane) decyzje wyborcze.



Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. Determinanty kreowania wizerunku partii politycznych

1.1. Partie polityczne jako organizacje ubiegające się o zaufanie społeczne
1.2. Demokratyzacja życia politycznego
1.3. Prawo wyborcze jako czynnik rozwoju public relations
1.4. Komercjalizacja życia politycznego jako czynnik rozwoju public relations

Rozdział 2. Aspekty teoretyczne public relations

2.1. Geneza kreowania opinii publicznej na przestrzeni wieków
   2.1.1. Okres starożytności
   2.1.2. Okres ery nowożytnej
2.2. Definicje pojęcia „public relations”
2.3. Istota politycznego public relations
2.4. Zasady i cele public relations
2.5. Relacje public relations z dziedzinami pokrewnymi
   2.5.1. Public relations a marketing/marketing polityczny
   2.5.2. Public relations a reklama/reklama polityczna
   2.5.3. Public relations a propaganda
   2.5.4. Public relations a dziennikarstwo

Rozdział 3. Wykorzystanie technik i metod public relations przez partie polityczne

3.1. Zastosowanie mechanizmu public relations w polityce
3.2. Kształtowanie wizerunku partii politycznych i polityków
3.3. Pojęcie image’u polityka
3.4. Specjaliści od kształtowania wizerunku w partiach politycznych

Rozdział 4. Znaczenie etyki w działalności public relations i życiu politycznym

4.1. Etyka jako fundamentalna zasada kreowania wizerunku
4.2. Etyka w public relations
4.3. Etyka w działalności politycznej
   4.3.1. Kodeksy etyki zawodowej osób publicznych
   4.3.2. Formy ochrony etyki w życiu publicznym

Rozdział 5. Zagrożenia związane z kreowaniem image’u w polityce

5.1. Populistyczna kreacja wizerunku
5.2. Kontakty z mediami w działalności public relations
5.2.1. Media jako instrument wpływania na opinię publiczną
5.3. Kampania negatywna – czyli stosowanie czarnego PR w polityce

Rozdział 6. Znaczenie i perspektywy wykorzystania public relations w polityce

6.1. Rola public relations w polityce
   6.1.1. Wykorzystanie marki w identyfikacji ugrupowań politycznych
6.2. Perspektywy kształtowania wizerunku ugrupowań politycznych na polskiej scenie politycznej
6.3. Internet jako konieczny instrument w kreacji wizerunku ugrupowań politycznych w XXI wieku

Zakończenie

Bibliografia

Aneks





© PanelReklamowy